M7 gaat decoders firmware aanpassen.
#21
(28-08-2016, 08:06)chukky2 schreef: Tv Vlaanderen kost 12,90 euro . Telenet kost bijna het dubbele als je tv wil kijken .
Klopt niet, het abonnement voor enkel TV is 16,30€/maand, en daar zitten veel meer zenders in, en ook veel meer HD zenders.
Je hoeft namelijk je digibox/digicorder niet te huren, je kunt hem ook kopen, of je kunt een CI+ module kopen.

(28-08-2016, 08:06)chukky2 schreef: Dan kan het weinig kwaad dat er soms eens iets veranderd bij tv Vlaanderen.
Met al de wijzigingen die ze doen verdien je dat verschil nooit terug.

(28-08-2016, 08:06)chukky2 schreef: En 
Nochmaals degene die altijd hun apparatuur gekocht hebben voelen amper iets van hun streken.
In het begin hadden ze niet eens eigen apparatuur, iedereen was welkom.
Dat verplicht gebruik van eigen hardware zijn ze pas later mee afgekomen.
Antwoord
#22
(28-08-2016, 12:45)chukky2 schreef: Ik kan forum discussies terug zien waar ze tv Vlaanderen geen jaar geven , ondertussen zijn ze 10 jaar en daar komen weer 10 jaar bij ! Met of zonder klagers . En als het tv Vlaanderen niet is zal het iemand anders zijn. Sat of iptv dan zal er altijd blijven . Ik ben blij met tv Vlaanderen in het buitenland , of iptv in het buitenland , of gewoon stievie in het buitenland . Niets mooiers dan die kabel wat je niet kan meenemen ;-) . Ikzelf heb evengoed ook telenet maar dat is voor de prime zenders en tv Limburg hoewel die je ook via iptv kan kijken .
Ik ken anders al veel meer mensen die weggegaan zijn bij TV Vlaanderen dan ik er ken die bijkomen.
De enigen die ik ken die het gebruiken, gebruiken het in een PC, of in een Linux ontvanger.
Maar dat is een te verwaarlozen percentage, zegt men dan.

Als het zo goed gaat met TV Vlaanderen, waar zijn dan de cijfers?


En ja, je hebt gelijk, in het buitenland is TV Vlaanderen voorlopig zowat de enige oplossing.
Maar een leverancier die leeft van klanten die geen andere optie heeft, die is erg kwetsbaar.
Wie zegt dat die situatie zo gaat blijven?
Antwoord
#23
De laatste cijfers spreken van 3 jaar terug en waren dan van tvv en telesat samen (130.000 klqnten) zo erg veel is dat ook niet he voor 2 aanbieders.
En was dan 3 jaar terug al,vres dat nu gezakt is en het nog zal zakken.
Antwoord
#24
In november komt er weer een firmware update voor de genoemde ontvangers,ben eens benieuwd,
Zijn er nu al veel die problemen hebben,en cd die doet niet echt veel voor sommige mensen.
Antwoord
#25
M7 is vooral bezig met beter beveiligen, en daarmee steeds meer gebruikers voor het hoofd te stoten.
Ze lanceren ook dingen waarvan ze weten dat ze op middellange termijn alweer niet meer bruikbaar zijn.
Zo hebben ze zelf nog de Multytenne en de Triplesat verkocht, satellietantennes die het nadien moeilijk hebben, omdat ze de parameters steeds verscherpt hebben (FEC enz.).
Ik vind het een respectloos bedrijf.
Antwoord
#26
Mm
(28-08-2016, 23:16)master-magic schreef: De laatste cijfers spreken van 3 jaar terug en waren dan van tvv en telesat samen (130.000 klqnten) zo erg veel is dat ook niet he voor 2 aanbieders.
En was dan 3 jaar terug al,vres dat nu gezakt is en het nog zal zakken.

Het zijn er een heel deel meer geworden , ( die in het buitenland verblijven een forse toename zelfs!) mensen met gecertificeerden rommel hebben geen problemen en weten niet beter .
Antwoord
#27
(29-09-2016, 22:43)chukky2 schreef: Mm
(28-08-2016, 23:16)master-magic schreef: De laatste cijfers spreken van 3 jaar terug en waren dan van tvv en telesat samen (130.000 klqnten) zo erg veel is dat ook niet he voor 2 aanbieders.
En was dan 3 jaar terug al,vres dat nu gezakt is en het nog zal zakken.

Het zijn er een heel deel meer geworden , ( die in het buitenland verblijven een forse toename zelfs!) mensen met gecertificeerden rommel hebben geen problemen en weten niet beter .

En waar haal je die cijfers of bewering????
Er word nergens cijfers meer gemeld,
Als ze echt zoveel meer hebben,waarom geven ze geen cijfers weer van hoeveel leden ze hebben.
Denk dat het ferm overroepen is,als ze echt zo eel meer klanten hebben dan moeten ze geen schrik hebben om cijfers uit te geven.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)