bestek laten maken
#1
Ben gisteren avond naar megatronix geweest voor bestek te laten opmaken.En op het eerste gezicht valt dit toch een beetje tegen qua prijs omdat ik dus met die schotel van 120 op m'n dak niets ben.Als ik daar vier koppen wil op plaatsen is deze niet geschikt.Dat is een schotel die vroeger als draaibaar systheem gediend heeft.Dus als ik alles bijeen tel dan zal ik ruim aan de 1000€ zitten.En dat zie ik de eerste jaren niet zitten als ik de lotto niet win.Nu weer maar 13€,denk dat ik zal moeten gaan pokeren.
Antwoord
#2
1000€ is wel heel erg veel,
de werkuren zitten daar ook in zeker,dan loopt dat al op met werkuren.
Antwoord
#3
(06-10-2012, 10:56)Dimira schreef: Ben gisteren avond naar megatronix geweest voor bestek te laten opmaken.En op het eerste gezicht valt dit toch een beetje tegen qua prijs omdat ik dus met die schotel van 120 op m'n dak niets ben.Als ik daar vier koppen wil op plaatsen is deze niet geschikt.Dat is een schotel die vroeger als draaibaar systheem gediend heeft.Dus als ik alles bijeen tel dan zal ik ruim aan de 1000€ zitten.En dat zie ik de eerste jaren niet zitten als ik de lotto niet win.Nu weer maar 13€,denk dat ik zal moeten gaan pokeren.

Vandaag is er nu bij ons te Merksem een opendeur dag in Megatronix en wanneer er nu iets gekocht werd was daar een enorme korting.Maar ik zeg het mijn financiën laten dit op het moment niet toe.Ja master dat klopt dat is ongeveer het hele plaatje dat ik berekent heb,zoals je zei,4koppen/ triax maar het is die schotel die zo duur zou kosten.Kan dat van 400€ heb dus ook duurste pak +extra kaart.Dan die ontvanger van 249€.Je haalt alles er uit na vijf jaar maar het is in het begin dat je zoveel geld moet hebben.Als ik wil kan ik het,maar moet ik een zware gok doen.ik heb nog een multris kaart met waarde van 6000€.Ik gebruik die zelden omdat je daar veel interesten moet voor betalen.Ik heb een verzekering op mijn kaart moest er iets met mij gebeuren.Er staat nog wel genoog op om desnoods die schotel te zetten maar voorlopig blijf ik liever van dat geld af want ik betaal nu al maandelijks voor die kaart 240€ af.
Antwoord
#4
(06-10-2012, 12:50)Dimira schreef:
(06-10-2012, 10:56)Dimira schreef: Ben gisteren avond naar megatronix geweest voor bestek te laten opmaken.En op het eerste gezicht valt dit toch een beetje tegen qua prijs omdat ik dus met die schotel van 120 op m'n dak niets ben.Als ik daar vier koppen wil op plaatsen is deze niet geschikt.Dat is een schotel die vroeger als draaibaar systheem gediend heeft.Dus als ik alles bijeen tel dan zal ik ruim aan de 1000€ zitten.En dat zie ik de eerste jaren niet zitten als ik de lotto niet win.Nu weer maar 13€,denk dat ik zal moeten gaan pokeren.

Vandaag is er nu bij ons te Merksem een opendeur dag in Megatronix en wanneer er nu iets gekocht werd was daar een enorme korting.Maar ik zeg het mijn financiën laten dit op het moment niet toe.
heb je geen andere winkels in de buurt om eens een vergelijk te maken????
Antwoord
#5
(06-10-2012, 12:54)master-magic schreef:
(06-10-2012, 12:50)Dimira schreef:
(06-10-2012, 10:56)Dimira schreef: Ben gisteren avond naar megatronix geweest voor bestek te laten opmaken.En op het eerste gezicht valt dit toch een beetje tegen qua prijs omdat ik dus met die schotel van 120 op m'n dak niets ben.Als ik daar vier koppen wil op plaatsen is deze niet geschikt.Dat is een schotel die vroeger als draaibaar systheem gediend heeft.Dus als ik alles bijeen tel dan zal ik ruim aan de 1000€ zitten.En dat zie ik de eerste jaren niet zitten als ik de lotto niet win.Nu weer maar 13€,denk dat ik zal moeten gaan pokeren.

Vandaag is er nu bij ons te Merksem een opendeur dag in Megatronix en wanneer er nu iets gekocht werd was daar een enorme korting.Maar ik zeg het mijn financiën laten dit op het moment niet toe.
heb je geen andere winkels in de buurt om eens een vergelijk te maken????

Niet direct;maar megatronics is toch één van de betere dacht ik.Ik had vandaag of morgen moeten kunnen gaan en dan had ik misschien tegen 70% alles kunnen kopen.
Antwoord
#6
400€ voor een schotel is veel,
je zou beter zijn met een triax,
gaat u de helft schelen van prijs met lnb's bij.
Antwoord
#7
(06-10-2012, 18:02)master-magic schreef: 400€ voor een schotel is veel,
je zou beter zijn met een triax,
gaat u de helft schelen van prijs met lnb's bij.

Vond het ook al veel,maar het was een triax want hij heeft hem laten zien met die koppen er op.Had wel niet veel tijd want waren met zen tweën alles in gereedheid aan het brengen voor opendeurdag.Dus alles moest vlug gaan,en het kan zijn dat ik iets mis verstaan heb want zit al met oorsuizen.Maar zal toch nog moeten wachten tot volgend jaar;
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)