Tv-Digitaal.info
CI kaart bij Telenet - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: CI kaart bij Telenet (/showthread.php?tid=204)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


RE: CI kaart bij Telenet - master-magic - 17-06-2013

vergeet niet dat je al een digicorder of box moet hebben om die CI+ module + kaart kan kopen hé,
is enkel een optie voor een 2de tv.


RE: CI kaart bij Telenet - D.K.E. - 17-06-2013

(17-06-2013, 18:31)master-magic schreef: vergeet niet dat je al een digicorder of box moet hebben om die CI+ module + kaart kan kopen hé,
is enkel een optie voor een 2de tv.

Dat denk ik niet, de telenet site vermeld juist dat het dient voor klanten die geen digi(box)corder willen of voor hen die een 2de, 3de televisie van digitale televisie willen voorzien.

http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-tv-met-een-kaartje?gasearch=1%20&utm_source=SNAP_Mijn-tv-in-de-keuken-krijgt-een-kaartje!&utm_medium=Textlink&utm_content=CMP_AW&utm_campaign=SNAP_artikel

Ook van het opsplitsen van shakes en dus hogere kostprijs vind ik helemaal niets terug. Naar mijn mening gewoon eenmalig kopen en kabelabbo hebben is genoeg.


RE: CI kaart bij Telenet - Dimira - 17-06-2013

Ja master ik vind het ook allemaal zo onduidelijk nog,daar zal nu wel de komende dagen meer duidelijkheid over komen hoop ik.In ieder geval zou ik toch mijn decoder blijven huren.Ik denk dat ze zelf nog een beetje aan het zoeken zijn,en ik begrijp niet goed gaat het slechts over 1 enkele kaart of over meerdere kaarten.Want zoals ik al zei dan is het toch ook interesant voor iemand die alleen woont die slechts één tv. heeft.Misschien zijn ze het nu niet van plan,maar misschien later dat kan ook dat ze meerdere kaarten gaan verdelen met paketten zenders.


RE: CI kaart bij Telenet - guyke - 17-06-2013

(17-06-2013, 18:59)D.K.E. schreef:
(17-06-2013, 18:31)master-magic schreef: vergeet niet dat je al een digicorder of box moet hebben om die CI+ module + kaart kan kopen hé,
is enkel een optie voor een 2de tv.

Dat denk ik niet, de telenet site vermeld juist dat het dient voor klanten die geen digi(box)corder willen of voor hen die een 2de, 3de televisie van digitale televisie willen voorzien.

http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-tv-met-een-kaartje?gasearch=1%20&utm_source=SNAP_Mijn-tv-in-de-keuken-krijgt-een-kaartje!&utm_medium=Textlink&utm_content=CMP_AW&utm_campaign=SNAP_artikel

Ook van het opsplitsen van shakes en dus hogere kostprijs vind ik helemaal niets terug. Naar mijn mening gewoon eenmalig kopen en kabelabbo hebben is genoeg.

Laat het ons nog even afwachten en inderdaad de komende week wordt alles wel duidelijker hoop ik.


RE: CI kaart bij Telenet - boulder - 17-06-2013

(17-06-2013, 18:31)master-magic schreef: vergeet niet dat je al een digicorder of box moet hebben om die CI+ module + kaart kan kopen hé,
is enkel een optie voor een 2de tv.
Volgens mij is dat een verkeerde manier van interpreteren.
Telenet ziet het als iets voor een tweede TV, ze zeggen niet dat het alleen daarvoor mag dienen.


RE: CI kaart bij Telenet - Dimira - 18-06-2013

We zullen het maar houden zoals Guy zeg en nog enkele dagen afwachten.Want eerlijk gezegd vind ik wel dat telenet iets duidelijker mag zijn met zijn zins speling.Ik begrijp het ook nog maar half.Die uitbreiding van paketten zal,als dat ooit moest komen toch maar in een verre toekomst zijn.En je zal hier denk ik van anderen binnen enkele weken toch al weten wat er nu juist mogelijk is met die kaart.Want ze is niet interactief.Maar dan kan wat master zei ook niet helemaal kloppen,want je hebt een decoder of box nodig zei hij, dus als je een decoder hebt kan je opnemen en films huren.Dus moet je volgens mij met een kaart alleen kunnen werken anders heeft het allemaal geen zin.


RE: CI kaart bij Telenet - guyke - 24-06-2013

(18-06-2013, 08:53)Dimira schreef: We zullen het maar houden zoals Guy zeg en nog enkele dagen afwachten.Want eerlijk gezegd vind ik wel dat telenet iets duidelijker mag zijn met zijn zins speling.Ik begrijp het ook nog maar half.Die uitbreiding van paketten zal,als dat ooit moest komen toch maar in een verre toekomst zijn.En je zal hier denk ik van anderen binnen enkele weken toch al weten wat er nu juist mogelijk is met die kaart.Want ze is niet interactief.Maar dan kan wat master zei ook niet helemaal kloppen,want je hebt een decoder of box nodig zei hij, dus als je een decoder hebt kan je opnemen en films huren.Dus moet je volgens mij met een kaart alleen kunnen werken anders heeft het allemaal geen zin.


Nu ben ik wel voorlopig enigszins teleurgesteld.
Ik heb zonet ontdekt dat de merken die in aanmerking komen voor tv met een kaart op deze site vermeld staan:http://www.telenet.be/nl/camciplus-overlay en daar staat "Loewe" niet tussen.
Is me dat balen.Confused


RE: CI kaart bij Telenet - Dimira - 24-06-2013

En je had graag met zo een kaart gewerkt?Want je moet weten je mist toch enkele zaken.Die kaart is niet interactief dus kan je niet opnemen en er zijn nog zoveel dingen die je niet zal kunnen zoals net gemist en ooit gemist.Dat opnemen is nu niet zo erg dat kan met een externe harde schijf.Ik weet nu niet of je desnoods die digicorder kan blijven gebruiken,maar dan heeft het niet veel zin denk ik.Ik wacht voorlopig nog moesten er ooit ,ik weet ook niet of dat de bedoeling is van telenet er meer zenders op zo een kaart komen.Dus dat er meerdere kaarten in omloop komen.Wat ik wel denk Guy zijn die modellen van tv's geen smart tv's.Ik heb nu nog niet gaan zien.


RE: CI kaart bij Telenet - master-magic - 24-06-2013

heb ook eens nagekeken,en de mijne staat er ook niet tussen het type,
het merk wel.
heb als bijlage de lijst ook opgeladen.


RE: CI kaart bij Telenet - Dimira - 24-06-2013

(24-06-2013, 16:16)master-magic schreef: heb ook eens nagekeken,en de mijne staat er ook niet tussen het type,
het merk wel.
heb als bijlage de lijst ook opgeladen.

Dank u master,tussen al die Samsungs zie ik het bos ook niet meer,maar blijkbaar staat die van mij er ook niet bij.Al hoewel oudere modellen er toch tussen staan.Maar ja voorlopig neem ik toch geen kaart,dat is dan misschien voor de toekomst.