Tv-Digitaal.info
CI kaart bij Telenet - Afdrukversie

+- Tv-Digitaal.info (https://tv-digitaal.info)
+-- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Toogpraat (https://tv-digitaal.info/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: CI kaart bij Telenet (/showthread.php?tid=204)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


RE: CI kaart bij Telenet - tontol36 - 15-06-2013

guy, extra pakketten voor ci kaart moeten apart aangeschaft worden,kunnen niet overgezet worden, de hd zenders zijn wel beschikbaar. Als je dan toch een dc hebt heb je toch geen ci kaart nodig?


RE: CI kaart bij Telenet - guyke - 15-06-2013

(15-06-2013, 09:12)tontol36 schreef: guy, extra pakketten voor ci kaart moeten apart aangeschaft worden,kunnen niet overgezet worden, de hd zenders zijn wel beschikbaar. Als je dan toch een dc hebt heb je toch geen ci kaart nodig?

Is wel voordeliger hé.

éénmalig 69€ tegenover elke maand 8,20€.Dodgy


PS: ik heb al wel opgevangen indien je een kaart aanschaft en je hebt een abonnement in een shake dat dan alles vervalt en je voor ieder product (Internet-telefoon-)apart moet gaan betalen met het gevolg dat je abonnement dus duurder word.
Dus weer een addertje onder het gras van Telenet.


RE: CI kaart bij Telenet - Dimira - 15-06-2013

Ik versta dat gebruik nog niet helemaal zo goed hoor.Denk dat dan wel aan mij zal liggen,maar heel dat spel die ci+-module bestaad volgens mij toch uit twee zaken.Je hebt ten eerst die module nodig en dan nog een kaart waar zenders op staan.Maar dat is iets dat ik niet goed versta.in die module zal maar één gleuf zijn dus of te wel zitten al de zenders van telenet in de module en als je een extra kaart koopt kan je paketten bijnemen.Dus daarom ga ik wachten tot er iets meer informatie is want nu snap ik er nog niet veel van.

Ja Guy zo stom zijn ze ook niet bij telenet.Ze zullen altijd wel zoeken hoe het voordeligste bij hun uitkomt.Maar door mijn prime en music choisce weg te doen voel ik het nu toch ook hoor 120€ tegenover meer dan 170€.


RE: CI kaart bij Telenet - guyke - 15-06-2013

(15-06-2013, 10:15)Dimira schreef: Ik versta dat gebruik nog niet helemaal zo goed hoor.Denk dat dan wel aan mij zal liggen,maar heel dat spel die ci+-module bestaad volgens mij toch uit twee zaken.Je hebt ten eerst die module nodig en dan nog een kaart waar zenders op staan.Maar dat is iets dat ik niet goed versta.in die module zal maar één gleuf zijn dus of te wel zitten al de zenders van telenet in de module en als je een extra kaart koopt kan je paketten bijnemen.Dus daarom ga ik wachten tot er iets meer informatie is want nu snap ik er nog niet veel van.

Ja Guy zo stom zijn ze ook niet bij telenet.Ze zullen altijd wel zoeken hoe het voordeligste bij hun uitkomt.Maar door mijn prime en music choisce weg te doen voel ik het nu toch ook hoor 120€ tegenover meer dan 170€.

We zullen nog een 14 dagen afwachten zodat er meer duidelijkheid en informatie weergegeven wordt hierover denk ik.


RE: CI kaart bij Telenet - tontol36 - 15-06-2013

Je moet het zien als een aanvulling op je huidige aanbod. Wanneer je 2 tv's hebt is dat toch ideaal? mensen die alleen zijn zoals ik hebben daar niets aan, tenminste als je regelmatig opneemt.Sinds ik een dc heb staat m'n dvd recorder er werkeloos bij :-)


RE: CI kaart bij Telenet - Dimira - 15-06-2013

(15-06-2013, 11:30)tontol36 schreef: Je moet het zien als een aanvulling op je huidige aanbod. Wanneer je 2 tv's hebt is dat toch ideaal? mensen die alleen zijn zoals ik hebben daar niets aan, tenminste als je regelmatig opneemt.Sinds ik een dc heb staat m'n dvd recorder er werkeloos bij :-)

Zover ben ik mee maar ik vroeg mij af of er later of nu bv. zoals ik al zei verschillende kaarten te koop zijn waar je zender paketten hebt op staan.Want ze zeggen dat je dus over dezelfde zenders beschikt als de gewone klanten.Dat kan nu enkel met die module zijn of met een kaart er bij zoveel weet ik er ook nog niet van maar het kan ook zijn dat er meerdere kaarten van telenet te koop zijn en dan kan dat wel interessant worden voor wie maar 1 tv heeft.


RE: CI kaart bij Telenet - bobo-truck - 15-06-2013

(15-06-2013, 12:04)Dimira schreef:
(15-06-2013, 11:30)tontol36 schreef: Je moet het zien als een aanvulling op je huidige aanbod. Wanneer je 2 tv's hebt is dat toch ideaal? mensen die alleen zijn zoals ik hebben daar niets aan, tenminste als je regelmatig opneemt.Sinds ik een dc heb staat m'n dvd recorder er werkeloos bij :-)

Zover ben ik mee maar ik vroeg mij af of er later of nu bv. zoals ik al zei verschillende kaarten te koop zijn waar je zender paketten hebt op staan.Want ze zeggen dat je dus over dezelfde zenders beschikt als de gewone klanten.Dat kan nu enkel met die module zijn of met een kaart er bij zoveel weet ik er ook nog niet van maar het kan ook zijn dat er meerdere kaarten van telenet te koop zijn en dan kan dat wel interessant worden voor wie maar 1 tv heeft.
Ik ga misschien een domme vraag stellen,maar ga het toch doen.
Ik heb een tweede tv op de slaapkamer,maar heb geen kabelaansluiting voor deze tv.Gebruik die enkel om eens een film te bekijken met de dvd speler.
Kan ik dan via dat kaartje zonder kabel naar die zenders kijken?Mogelijkheid om kabel te trekken is er niet.Afstand is te groot.Huh


RE: CI kaart bij Telenet - tontol36 - 15-06-2013

Ik vrees van niet bobo.


RE: CI kaart bij Telenet - chukky2 - 16-06-2013

(15-06-2013, 18:57)bobo-truck schreef:
(15-06-2013, 12:04)Dimira schreef:
(15-06-2013, 11:30)tontol36 schreef: Je moet het zien als een aanvulling op je huidige aanbod. Wanneer je 2 tv's hebt is dat toch ideaal? mensen die alleen zijn zoals ik hebben daar niets aan, tenminste als je regelmatig opneemt.Sinds ik een dc heb staat m'n dvd recorder er werkeloos bij :-)

Zover ben ik mee maar ik vroeg mij af of er later of nu bv. zoals ik al zei verschillende kaarten te koop zijn waar je zender paketten hebt op staan.Want ze zeggen dat je dus over dezelfde zenders beschikt als de gewone klanten.Dat kan nu enkel met die module zijn of met een kaart er bij zoveel weet ik er ook nog niet van maar het kan ook zijn dat er meerdere kaarten van telenet te koop zijn en dan kan dat wel interessant worden voor wie maar 1 tv heeft.
Ik ga misschien een domme vraag stellen,maar ga het toch doen.
Ik heb een tweede tv op de slaapkamer,maar heb geen kabelaansluiting voor deze tv.Gebruik die enkel om eens een film te bekijken met de dvd speler.
Kan ik dan via dat kaartje zonder kabel naar die zenders kijken?Mogelijkheid om kabel te trekken is er niet.Afstand is te groot.Huh

beste vrienden ,laat het duidelijk zijn : De kaart is gelijk een proton kaart of sis kaart als ik het hier voor de mensen kan gemakkelijk maken die het niet goed wetenals voorbeeld. telenet zet via het signaal van de kabel erop wat jij mag ontvangen of niet ontvangen . dus activeer je bv morgen prime , dan heb je er prime op staan ! zo simpel is het . en natuurlijk hebben julie een kabel nodig die er ligt ,anders heb je natuurlijk geen tv signalen en gaat het niet.via de signalen van de kabel tv wordt de kaart dus bewerkt .


RE: CI kaart bij Telenet - guyke - 16-06-2013

(16-06-2013, 05:38)chukky2 schreef:
(15-06-2013, 18:57)bobo-truck schreef:
(15-06-2013, 12:04)Dimira schreef:
(15-06-2013, 11:30)tontol36 schreef: Je moet het zien als een aanvulling op je huidige aanbod. Wanneer je 2 tv's hebt is dat toch ideaal? mensen die alleen zijn zoals ik hebben daar niets aan, tenminste als je regelmatig opneemt.Sinds ik een dc heb staat m'n dvd recorder er werkeloos bij :-)

Zover ben ik mee maar ik vroeg mij af of er later of nu bv. zoals ik al zei verschillende kaarten te koop zijn waar je zender paketten hebt op staan.Want ze zeggen dat je dus over dezelfde zenders beschikt als de gewone klanten.Dat kan nu enkel met die module zijn of met een kaart er bij zoveel weet ik er ook nog niet van maar het kan ook zijn dat er meerdere kaarten van telenet te koop zijn en dan kan dat wel interessant worden voor wie maar 1 tv heeft.
Ik ga misschien een domme vraag stellen,maar ga het toch doen.
Ik heb een tweede tv op de slaapkamer,maar heb geen kabelaansluiting voor deze tv.Gebruik die enkel om eens een film te bekijken met de dvd speler.
Kan ik dan via dat kaartje zonder kabel naar die zenders kijken?Mogelijkheid om kabel te trekken is er niet.Afstand is te groot.Huh

beste vrienden ,laat het duidelijk zijn : De kaart is gelijk een proton kaart of sis kaart als ik het hier voor de mensen kan gemakkelijk maken die het niet goed wetenals voorbeeld. telenet zet via het signaal van de kabel erop wat jij mag ontvangen of niet ontvangen . dus activeer je bv morgen prime , dan heb je er prime op staan ! zo simpel is het . en natuurlijk hebben julie een kabel nodig die er ligt ,anders heb je natuurlijk geen tv signalen en gaat het niet.via de signalen van de kabel tv wordt de kaart dus bewerkt .

Ik heb ergens vernomen dat de beeldkwaliteit er ook beter door is met rechtstreeks een kaart in de tv dan met een omweg via digicorder.
Of is dit een fabeltje?