internet explorer
#1
Bij mij valt internet explorer om de haverklap uit.Dit is nu wel internet explorer10 maar dit heeft er nu niets mee te maken want de vorige versie had dit ook al.Toen heb ik het er wel na een lange tijd uit ge kregen.Is dit soms normaal dat die zo onstabiel is?Soms valt hij uit als ik gewoon nog maar iets lees zonder iets te doen.Weet soms iemand daar geen remedie tegen of heeft iemand zulke problemen ook al gehad?
Antwoord
#2
Je kan altijd proberen van Windows 8 te resetten met behoud van al je persoonlijke bestanden.

Paul
Antwoord
#3
Zou dit iets uitmaken?Had deze problemen vroeger ook al bij ie9.
Antwoord
#4
probeer eens je IE op te starten zonder invoegtoepassingen
Deze zorgen misschien voor de problemen

Paul
Antwoord
#5
Ik heb gisteren eens op google gekeken,en daar geven ze wel wat mogelijkheden die je kan doen maar dan moet je naar dat menu start gaan en dat gaat toch niet in w8.
Antwoord
#6
Het hangt er van af over welke IE10 versie je spreekt.
Je hebt de desktop versie die laat ons zeggen in grote lijnen dezelfde is van IE9
en je hebt ook de aangepaste lichtere versie van IE10 dit is dan de Start menu tegelversie (deze heeft geen menubalken bovenaan).
In de desktop versie daar kan je toch op dezelfde manier al in IE9 invoegtoepassingen beheren enz...

Paul
Antwoord
#7
Ik heb die versie met die balken.Maar ze zeggen dat je naar start moet gaan en dat start teken dat staat er nu toch niet meer bij w8?Dit waren enkel oplossingen die men gaf voor mensen die met internet explorer werkte maar niet met die 10.
Antwoord
#8
(21-11-2012, 15:09)Dimira schreef: Ik heb die versie met die balken.Maar ze zeggen dat je naar start moet gaan en dat start teken dat staat er nu toch niet meer bij w8?Dit waren enkel oplossingen die men gaf voor mensen die met internet explorer werkte maar niet met die 10.

Inderdaad de start knop links onder staat er niet meer maar nu spreekt men over een "windows 8 start Menu" (dus waar je in terecht komt na de opstart) met al die tegels waarmee je apps kunt opstarten en één van die apps is de "IE10 tegel versie" ;zal ik hem maar noemen; als je die opstart heb je geen balken bovenaan in beeld, deze versie is bedoelt dus ook voor tablets en smartphone met aanraakschermen waar je ook alle apps opstart door met je vinger op de tegel te klikken.
Als je nu op de desktop tegel klikt kom je in de "windows 8 desktop interface" terecht en als je daar de IE10 opstart krijg je de explorer te zien zoals je die ook gewoon was bij Windows 7 .

hopelijk is dit een beetje duidelijk.
Paul
Antwoord
#9
Ok,zal morgen eens kijken bedankt.Want s'effens is't voetbal.Je moet eens naar die app zien met die lijnvluchten.Ziet er wel leuk uit.
Antwoord
#10
Kan even niet volgen bedoel je dan bv.door die apps aan te raken of aan te stippen met een pen op je scherm ook zou kunnen werken.Want mijn Asus netbook aanvaard dit niet?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)