Welke serie heb je onlangs gezien??????
#71
Gisteren op Netflix gekeken naar Reign, een TV serie dat over het leven van Mary Stuart van Schotland (1542-1587) gaat, best een goede serie die ik zeker verder zal volgen.
Er is echter één minpunt en dat is dat ze moderne muziek gebruiken als achtergrond, ik vind dat dat niet past voor een serie die in de 16de eeuw afspeelt men moet eerder muziek gebruiken uit die tijd.
Daarna heb ik naar The Crown gekeken, deze serie gaat over de huidige Koningin Elisabeth II van het Verenigd Koninkrijk.
De eerste aflevering begint met het huwelijk van prinses Elisabeth en Philip Mountbatten, de tweede aflevering zal het overlijden van koning George VI tonen en de aantreding van prinses Elisabeth tot Koningin Elisabeth II van het Verenigd Koninkrijk en het Gemenebest evenals de kroning.
Die serie is voor mij heel goed en ik zal zeker verder naar kijken.
Antwoord
#72
Voor de liefhebbers van scandinavische thrillers moet je volgende week op canvas zijn, za 7 jan. midnight sun en vrij 13 jan jordskot, en dan heb je nog op di 10 jan een britse serie, altijd goed.
Antwoord
#73
Gisteren de 2 eerste afleveringen van gent west gezien en ik moet zeggen weer belgische topkwaliteit, echt iets voor natte  Big Grin
Antwoord
#74
(02-04-2017, 20:57)tontol36 schreef: Gisteren de 2 eerste afleveringen van gent west gezien en ik moet zeggen weer belgische topkwaliteit, echt iets voor natte  Big Grin

Op wat speelt dat ????
Antwoord
#75
(02-04-2017, 21:02)master-magic schreef:
(02-04-2017, 20:57)tontol36 schreef: Gisteren de 2 eerste afleveringen van gent west gezien en ik moet zeggen weer belgische topkwaliteit, echt iets voor natte  Big Grin

Op wat speelt dat ????

op huisje gedrukt, kwam op scherm druk rood en je bent vertrokken.
Antwoord
#76
Als fan van BBC FIRST volg ik verscheidene series o.a. tin star, dokter foster en the last post die ik wel de moeite vind.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)