In de plaats van Jim komt fox Vlaanderen ?
#1
Zou wel eens kunnen hoor ik hier. Ik hoop het ook. 
Zou een goede zet zijn van tv Vlaanderen .
Antwoord
#2
zal het niet eerder de nederlandse versie zijn dat ze gaan doorgeven om geen plaats te moeten maken,
hebben ze met Foxlife ook gedaan hé Wink
of de vlaamse versie voor BE en NL.
we zien wel,voor die enkele maanden dat ze nog bestaan Tongue
Antwoord
#3
Dat JIM gaat stoppen is een beslissing van MEDIALAAN en heeft dus niks te maken met plaats te maken van kanalen, integendeel die zender zal vervangen worden door een kinderkanaal voor jongens tussen 8 en 12 jaar.
Dat doet mij denken aan Radio Donna destijds, toen die opgedoekt werd, kwam 's anderdaags MNM in de plaats, zo zal dat met JIM ook zijn.
TMF zal op binnen 10 dagen ook hetzelfde lot ondergaan, die zal de dag nadien dus op 1 november vervangen worden door Comedy Central.
Antwoord
#4
(21-10-2015, 22:15)apestaart12 schreef: Dat JIM gaat stoppen is een beslissing van MEDIALAAN en heeft dus niks te maken met plaats te maken van kanalen, integendeel die zender zal vervangen worden door een kinderkanaal voor jongens tussen 8 en 12 jaar.
Dat doet mij denken aan Radio Donna destijds, toen die opgedoekt werd, kwam 's anderdaags MNM in de plaats, zo zal dat met JIM ook zijn.
TMF zal op binnen 10 dagen ook hetzelfde lot ondergaan, die zal de dag nadien dus op 1 november vervangen worden door Comedy Central.

het gaat hier over TV Vlaanderen die niet zoveel doet voor vlaamse klanten en liever een zender deelt met nederland dan plaats te maken voor de vlaamse klanten.
dat bedoel ik en heeft niks met die zender zelf te maken dat die veranderd ofzo.
bij telenet en proximus komt die kinderzender wel in de plaats,bij Tv Vlaanderen dan niet als dit klopt.
ik weet zelf ook wel hoe het zit met Jim en TMF Wink
Antwoord
#5
(22-10-2015, 15:51)natte schreef:
(22-10-2015, 10:39)master-magic schreef:
(21-10-2015, 22:15)apestaart12 schreef: Dat JIM gaat stoppen is een beslissing van MEDIALAAN en heeft dus niks te maken met plaats te maken van kanalen, integendeel die zender zal vervangen worden door een kinderkanaal voor jongens tussen 8 en 12 jaar.
Dat doet mij denken aan Radio Donna destijds, toen die opgedoekt werd, kwam 's anderdaags MNM in de plaats, zo zal dat met JIM ook zijn.
TMF zal op binnen 10 dagen ook hetzelfde lot ondergaan, die zal de dag nadien dus op 1 november vervangen worden door Comedy Central.

het gaat hier over TV Vlaanderen die niet zoveel doet voor vlaamse klanten en liever een zender deelt met nederland dan plaats te maken voor de vlaamse klanten.
dat bedoel ik en heeft niks met die zender zelf te maken dat die veranderd ofzo.
bij telenet en proximus komt die kinderzender wel in de plaats,bij Tv Vlaanderen dan niet als dit klopt.
ik weet zelf ook wel hoe het zit met Jim en TMF Wink

wie zegt dat geen kinderzender vtm op tvv komt? wie?

er is al een kinderzender van Medialaan op Tv Vlaanderen Wink Kzoom
Antwoord
#6
(22-10-2015, 18:48)natte schreef: ja maar jim ging vervangen worden door nieuwe kinderzender en vtm zal willen dat die overal wel komt

als Tv Vlaanderen zegt dat ze die niet meer gaan aanbieden omdat ze al een kinderzender hebben van hen dan kan Medialaan daar niet veel tegen doen,is hun beslissing.
en is er nog niet genoeg kinderzenders op de sat.
Tv Vlaanderen hangt bijna samen van de kinderzenders,18+ en muziek zenders,voor de rest hebben ze niet echt veel keuze aan zenders dat ze zelf opstralen.
Antwoord
#7
(23-10-2015, 15:59)natte schreef:
(23-10-2015, 00:08)master-magic schreef:
(22-10-2015, 18:48)natte schreef: ja maar jim ging vervangen worden door nieuwe kinderzender en vtm zal willen dat die overal wel komt

als Tv Vlaanderen zegt dat ze die niet meer gaan aanbieden omdat ze al een kinderzender hebben van hen dan kan Medialaan daar niet veel tegen doen,is hun beslissing.
en is er nog niet genoeg kinderzenders op de sat.
Tv Vlaanderen hangt bijna samen van de kinderzenders,18+ en muziek zenders,voor de rest hebben ze niet echt veel keuze aan zenders dat ze zelf opstralen.

tja moeten mensen canaaldigitaal bijpakken

zoveel meer zenders krijg je er dan niet bij,
als je daar alles wilt mag je Family HD nemen aan 20€ ongeveer,
Film1 pakket aan 15€ sport1 of het Film1 en Sport1 pakket en dan nog fox sport en fox sport international,
zal je direct ver aan 100€ zitten per maand voor TVV en CD samen,
goed zot dan hoor Wink
niet iedereen is rijk geboren.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)