DC-AD2100
#1
Weet iemand op hoeveel deze HD digicorder komt.
Antwoord
#2
(28-12-2012, 16:06)Dimira schreef: Weet iemand op hoeveel deze HD digicorder komt.

Volgens mij kan je deze enkel huren voor 8 euro, denk ik.
Antwoord
#3
Idd, 8 euro per maand, tis wel den beste decoder, 2 programma's opnemen en naar een ander kijken + ook sneller door de menu's je kan gaan.
Antwoord
#4
slaat dat ook niet op in februari 2013 ?????
Antwoord
#5
(30-12-2012, 01:18)master-magic schreef: slaat dat ook niet op in februari 2013 ?????


Ja,indexaanpassing (8,20 €).
Antwoord
#6
(30-12-2012, 01:18)master-magic schreef: slaat dat ook niet op in februari 2013 ?????

ja klopt, voor mij wordt dat bijna 9 euro dan
Antwoord
#7
Is in feite niet voor mij.Maar mijn moeder blijft maar altijd met dat oud vrak zitten.Toen dat vorige model bij haar kapot was.Dus de vorige serie voor deze.Hebben ze haar terug het zelfde gegeven.maar naar het schijnt krijg je geen nieuwe voor je drie jaar bij telenet zit.En nu moet ze nog 7 maand wachten,dus dacht ik kan ik evengoed vragen op hoeveel zo één komt en kan ik hem nog cadeau doen.maar omruilen gaat dan ook niet.Dat gaat bij belgacom allemaal veel eenvoudiger daar kon ik direct terecht om een v3 om te wisselen in een v4.
Antwoord
#8
(30-12-2012, 09:51)Lofenato schreef:
(30-12-2012, 01:18)master-magic schreef: slaat dat ook niet op in februari 2013 ?????

ja klopt, voor mij wordt dat bijna 9 euro dan

Heb maandag een brief gekregen van Telenet.Heb een shake met Tv,internet en telefonie en moet maar 1.30€ meer betalen.
Antwoord
#9
(01-01-2013, 17:20)natte schreef:
(30-12-2012, 13:10)Dimira schreef: Is in feite niet voor mij.Maar mijn moeder blijft maar altijd met dat oud vrak zitten.Toen dat vorige model bij haar kapot was.Dus de vorige serie voor deze.Hebben ze haar terug het zelfde gegeven.maar naar het schijnt krijg je geen nieuwe voor je drie jaar bij telenet zit.En nu moet ze nog 7 maand wachten,dus dacht ik kan ik evengoed vragen op hoeveel zo één komt en kan ik hem nog cadeau doen.maar omruilen gaat dan ook niet.Dat gaat bij belgacom allemaal veel eenvoudiger daar kon ik direct terecht om een v3 om te wisselen in een v4.

troost u krijg gene nieuwe
omdat uw snelheid van belgacom miss nog niet aangepast is voor meer dan 2 streams Wink
Antwoord
#10
Op de site van telenet staat dan wel dat je die kan kopen in solden nu zelf voor 79€.Ik dacht wel dat je die kon kopen.En waarschijnlijk gaan ze er nu niet enkel maar verkopen voor die solden maar zullen die gans het jaar wel te koop zijn zoals bij elke operator.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)