Food Network HD bij Proximus TV
#11
(05-05-2016, 09:20)natte schreef: In nederland is dit wel met film1 domme telenet doe dat ook zo

Zal nooit gebeuren in belgie,
Omdat telenet eigenaar is van prime en bijna alle rehten van films bij hen zitten.
Zelf mobistar kan het niet aanbieden omdat telenet alles bezit,zelfde met sportzenders play sport.
Daarom dat ze moeten uitwijken naar andere opties zoals netflix.
Zelfde probleem als proximus dus Wink
Antwoord
#12
(05-05-2016, 12:17)master-magic schreef: Zal nooit gebeuren in belgie,
Omdat telenet eigenaar is van prime en bijna alle rehten van films bij hen zitten.
Dat hoeft niet zo te zijn, master.
Telenet heeft inderdaad de rechten, en op dit moment is het hun strategie dit enkel op hun platform aan te bieden, om zo de Telenet kabel aantrekkelijker te houden dan de concurrentie.
Maar stel dat ze op een dag van oordeel zijn dat hun marktaandeel stabiel blijft, en ze nog nauwelijks nieuwe kabelklanten bijwinnen.
Wie zegt dat ze dan niet zelf beslissen om Prime aan te bieden bij Orange, en bij Proximus, omdat ze denken dat ze meer kunnen verdienen door klanten van die platformen wat te doen betalen voor het Prime pakket ?
Ik denk niet dat Proximus noch Orange hen dit zou beletten.
Antwoord
#13
J
(05-05-2016, 12:30)boulder schreef:
(05-05-2016, 12:17)master-magic schreef: Zal nooit gebeuren in belgie,
Omdat telenet eigenaar is van prime en bijna alle rehten van films bij hen zitten.
Dat hoeft niet zo te zijn, master.
Telenet heeft inderdaad de rechten, en op dit moment is het hun strategie dit enkel op hun platform aan te bieden, om zo de Telenet kabel aantrekkelijker te houden dan de concurrentie.
Maar stel dat ze op een dag van oordeel zijn dat hun marktaandeel stabiel blijft, en ze nog nauwelijks nieuwe kabelklanten bijwinnen.
Wie zegt dat ze dan niet zelf beslissen om Prime aan te bieden bij Orange, en bij Proximus, omdat ze denken dat ze meer kunnen verdienen door klanten van die platformen wat te doen betalen voor het Prime pakket ?
Ik denk niet dat Proximus noch Orange hen dit zou beletten.

Ik weet het niet,is telenet hun paradepaardje he,
Gaan ze niet snel weggeven aan andere.
Zal ook niet goedkoop zijn om die rechten ook aan te kopen van het prime pakket.
Nu zit dat in play more omdat ze zo meer geld aan verdienen,
Bij proximus gaan ze er dan al een stream moeten van maken ook,
En mobistar vind het waarschijnlijk nog te duur want waarom gaan ze netflix aanbieden he.
Antwoord
#14
(05-05-2016, 12:19)natte schreef: En bij indi ging dit toch

Bij indi was het nog analoog tot telenet het overnam en het dan opeens digitaal kon zijn,
En de indi filmkanalen digitaal waren van kinepolis en zijn ook een flop geworden omdat het niet zo aantrekkelijk was als canal+/prime
Antwoord
#15
(05-05-2016, 21:30)master-magic schreef: Ik weet het niet,is telenet hun paradepaardje he,
Gaan ze niet snel weggeven aan andere.
Zal ook niet goedkoop zijn om die rechten ook aan te kopen van het prime pakket.
Nu zit dat in play more omdat ze zo meer geld aan verdienen,
Bij proximus gaan ze er dan al een stream moeten van maken ook,
En mobistar vind het waarschijnlijk nog te duur want waarom gaan ze netflix aanbieden he.
Weggeven hoeven ze niet te doen.
Waarom kan Telenet niet gewoon zeggen, wij bieden het aan in het pakket van Orange of van Proximus ?
Vergelijk dat dan met het Voo pakket dat ook bij Telenet beschikbaar is.
Maar ik zie dat dus enkel gebeuren op het moment dat Telenet voelt dat de markt min of meer stabiel is, dat het afsnoepen van hoge percentages van Proximus niet meer mogelijk is.
Als de mensen niet veel van provider meer veranderen, dan kan het interessant zijn om de film- en/of sportpakketten gewoon aan meer providers te slijten, kwestie van meer eraan te verdienen.
Antwoord
#16
(05-05-2016, 22:27)boulder schreef:
(05-05-2016, 21:30)master-magic schreef: Ik weet het niet,is telenet hun paradepaardje he,
Gaan ze niet snel weggeven aan andere.
Zal ook niet goedkoop zijn om die rechten ook aan te kopen van het prime pakket.
Nu zit dat in play more omdat ze zo meer geld aan verdienen,
Bij proximus gaan ze er dan al een stream moeten van maken ook,
En mobistar vind het waarschijnlijk nog te duur want waarom gaan ze netflix aanbieden he.
Weggeven hoeven ze niet te doen.
Waarom kan Telenet niet gewoon zeggen, wij bieden het aan in het pakket van Orange of van Proximus ?
Vergelijk dat dan met het Voo pakket dat ook bij Telenet beschikbaar is.
Maar ik zie dat dus enkel gebeuren op het moment dat Telenet voelt dat de markt min of meer stabiel is, dat het afsnoepen van hoge percentages van Proximus niet meer mogelijk is.
Als de mensen niet veel van provider meer veranderen, dan kan het interessant zijn om de film- en/of sportpakketten gewoon aan meer providers te slijten, kwestie van meer eraan te verdienen.

Ja we zien wel met de tijd,er kan nog zoveel veranderen,mobistar beloofd ook nog zender aanpassingen.
Antwoord
#17
(05-05-2016, 23:02)master-magic schreef: Ja we zien wel met de tijd,er kan nog zoveel veranderen,mobistar beloofd ook nog zender aanpassingen.
Ik heb al dikwijls gelijk gekregen.
In het begin dacht iedereen ook dat de situatie waarbij het voetbal exclusief bij Belgacom zat ook altijd zo zou blijven.
Je ziet dat dat uiteindelijk ook veranderd is.
Het hangt er allemaal vanaf waar Telenet op dat moment het beste mee is.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)