nieuwe digicorders
#1
hallo iedereen de nieuwe digicorder is zijn ronde aan het doen.
bij mijn ouders staat er nu een zwarte plate smalle digicorder ze konden het zelf installeren de vorige was stuk en kon wisselen gratis voor den 2100 versie en mijn vader vroeg ja maar kan ik de nieuwere al niet krijgen ze zeiden ja dat kan maar dan moet je 50 eurokes activatie betalen (daar gaan ze weer zo lang klant en betaal maar weer)

voor de rest zou het goed werken vertellen mij ouders.

MAAR nu waar blijft voor ons de verandering van software waarom moet dat altij zo lang duren?????

greets
Antwoord
#2
Wat is juist het verschil bij die decoder.Heb je ergens info.Staat daar terug een display op als vroeger?Dit was voor sommigen soms handig.Ben het nu wel gewoon geworden.
Antwoord
#3
Normaal zou er in de loop van januari iets gebeuren.Maar of dat waar is weet ik ook niet.Die tv theek was ook zoiets heb in ieder geval niet veel gezien.En hoor van telenet niet veel commentaar.Is bij een ander wel anders.
Antwoord
#4
het is de nieuwe menu zij mijn moeder is even wennen zegt ze je zou ze alleen nog maar kunnen huren niet meer kopen.
voor de rest zegt ze werkt het goed.

verder weet ik er ook nog niets van ga van de week langst bij mijn ouders


greets
Antwoord
#5
Nee enkel boxen kan je kopen,digicorders niet.
Antwoord
#6
Kan ook de AD 2100 zijn die als eerste de nieuwe software of update heeft gekregen.Deze digicorder is grijs zwart zwart vooraan.Als je programmas opneemt komen zelfde series in één map.
Antwoord
#7
(17-01-2013, 12:03)Dimira schreef: Kan ook de AD 2100 zijn die als eerste de nieuwe software of update heeft gekregen.Deze digicorder is grijs zwart zwart vooraan.Als je programmas opneemt komen zelfde series in één map.

ja dat klopt met die mappen is wel handig.

maar nog niet de nieuwe yello menu bij mij.

we zullen nog wat geduld moeten hebben denk!

greetz
Antwoord
#8
Zijn dus blijkbaar die AD2100 digicoders die nu in een nieuw jasje zijn gestoken.Meer informatie vind je op het blog van telenet.
Antwoord
#9
(18-01-2013, 11:03)Dimira schreef: Zijn dus blijkbaar die AD2100 digicoders die nu in een nieuw jasje zijn gestoken.Meer informatie vind je op het blog van telenet.

ik heb bij mijn ouders gekeken
nog geen nieuw yelo menu wel wat software aanpassingen.
mooi zwart lang afstand bediening nog maar 1 toets (huisje) voor in het menu te geraken geen tvtheek toets of tvgids toets meer.
vind ik wel beter vooral voor oudere mensen is dat een stuk handiger.

greetz
Antwoord
#10
Ja dat zijn eigenlijk ook toetsen die op mijn afstandsbediening die ik nu heb.In feite te veel zijn.Zoals bij je moeder zal ik normaal diezelfde functies wel hebben op de recorder zoals die mappen bv.,maar je kan via het huisje ook overal terecht zoals tv-theek.Nu weet ik niet of ze die decoder komen installeren als er aan de vorige geen defect was of kapot was want mijn moeder wordt er ook 73 en sukkelt ook al jaren met die van haar en zit nog met zo een oud model.En ze zou nu ook wel graag een andere willen nemen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)