M7 gaat decoders firmware aanpassen.
#1
Als ik dit (https://www.sat4all.com/forums/topic/354...try2397608) bericht op sat4all lees, zit er heel waarschijnlijk binnenkort een koppeling tussen ontvanger en kaart aan te komen.
Dit wordt afgeleid uit het feit dat men zegt dat Clone+ en Smartwi niet meer gaan werken na de update...

Dan mag je dat dus ook binnenkort bij TV Vlaanderen en Télésat verwachten...
Antwoord
#2
Dan vliegt er hier uit allemaal,wil geen snert box van hen.
Antwoord
#3
(17-08-2016, 21:27)master-magic schreef: Dan vliegt er hier uit allemaal,wil geen snert box van hen.


Jij kan de Nederlanders op termijn niet missen ;-) dus ik geloof er niets van lol.
Het zal zo een vaart niet lopen denk ik . Met ci cam zal het nog wel,allemaal meevallen denk ik
Antwoord
#4
(17-08-2016, 22:15)chukky2 schreef:
(17-08-2016, 21:27)master-magic schreef: Dan vliegt er hier uit allemaal,wil geen snert box van hen.


Jij kan de Nederlanders op termijn niet missen ;-) dus ik geloof er niets van lol.
Het zal zo een vaart niet lopen denk ik . Met ci cam zal het nog wel,allemaal meevallen denk ik

Met beperking van 1 zender kijken of opnemen,dat is achteruit gaan weer in de tijd dan.
Antwoord
#5
Volgens dit bericht (bericht 254 op https://www.sat4all.com/forums/topic/354...en/page-24) is het dus werkelijk het uitschakelen van SECA3, zodat enkel Nagra mode overblijft, met dus koppeling van kaart aan module.

Mimisiku schreef:Update stond precies om 14:00 uur online.

Net als bij de M7Sat801 draait de kaart in Nagra/Merlin mode. Terugplaatsen in een OSCam omgeving geeft een "Error activating card". Gemeld bij WebCare. Kaart is weer "gereset" en werkt nu weer in OSCam.. Maar we weten nu waar we aan toe zijn... Tussen nu en ......... Verdwijnt de Seca3 layer....
Antwoord
#6
Einde tvv en cd in het buitenland
Antwoord
#7
(26-08-2016, 11:55)master-magic schreef: Einde tvv en cd in het buitenland

Hoe bedoel je ? 

Als je netjes betaald is dat toch geen probleem?
Antwoord
#8
(26-08-2016, 16:56)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 11:55)master-magic schreef: Einde tvv en cd in het buitenland

Hoe bedoel je ? 

Als je netjes betaald is dat toch geen probleem?

En wat doe je met al die mensen dat in het buitenland wonen en opeens geen beeld meer hebben,
Ga je die gratis een ontvanger opsturen,
Er zullen velen afschakelen als ze geen beeld meer hebben.
Antwoord
#9
(26-08-2016, 17:28)natte schreef:
(26-08-2016, 16:56)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 11:55)master-magic schreef: Einde tvv en cd in het buitenland

Hoe bedoel je ? 

Als je netjes betaald is dat toch geen probleem?

Toch moeten oplossen. Terug vanuit hun moeten activeren

U kaart is gewoon terug gezet naar de seca3 versie omdat je ontvanger niet gesschikt is voor viacces orca codering.
Of hoe ze weer eens aan prutsen zijn,
Zullen veel klanten door weglopen weer,
Ik blijf er ook niet meer bij als ze over zijn op orca,das teruggaan naar vroeger met maar 1 opname kunnen doen met ci module of die pruts box van hen waar veel beperkingen opzitten,
Zelf nog geen 4K dat je al kan kopen voor bijna dezelfde prijs.
Antwoord
#10
(26-08-2016, 21:30)master-magic schreef:
(26-08-2016, 17:28)natte schreef:
(26-08-2016, 16:56)chukky2 schreef:
(26-08-2016, 11:55)master-magic schreef: Einde tvv en cd in het buitenland

Hoe bedoel je ? 

Als je netjes betaald is dat toch geen probleem?

Toch moeten oplossen. Terug vanuit hun moeten activeren

U kaart is gewoon terug gezet naar de seca3 versie omdat je ontvanger niet gesschikt is voor viacces orca codering.
Of hoe ze weer eens aan prutsen zijn,
Zullen veel klanten door weglopen weer,
Ik blijf er ook niet meer bij als ze over zijn op orca,das teruggaan naar vroeger met maar 1 opname kunnen doen met ci module of die pruts box van hen waar veel beperkingen opzitten,
Zelf nog geen 4K dat je al kan kopen voor bijna dezelfde prijs.

Maar wat heeft dit te maken met einde tv Vlaanderen in het buitenland?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)