App bij canal digitaal
#41
heb de app geinstalleerd hier en krijg problemen met het internet en kan niet op de app pagina komen van google apps,komt op dat de pagina niet bestaat.
krijg dus die film1 app er niet op via opera vpn.
Antwoord
#42
(29-10-2016, 15:09)natte schreef:
(28-10-2016, 17:54)natte schreef: nu nog hd+ app voor duitsers

Ik heb anders gedaan mij ingelogd op film1 met op3ra vpn dan app gedownloaded van hun site. opst1rten inloggen en starten maar

Gaat bij mij niet,opera vpn blokeert iets waardoor ik de app niet kan downloaden op de android.
Antwoord
#43
En je bent er aan voor de moeite om te zwijgen van de cd app,op een ander forum waar cd zit melden ze het ook al dat nog werkt in belgie,dus zal snel voorbij zijn.
Antwoord
#44
Kan zelf niet inloggen op de film1 site krijg foutmelding en de android site is ook niet beschikbaar omdat die niet bestaat volgens de site,
Zijn toch boelen zenne om het met natte zijn woorden te zeggen via die vpn app
Antwoord
#45
(29-10-2016, 21:42)natte schreef: Master tik in google in film1 app. kies dan resultaat film1.nl app en kies rechts android gaat vanzelf zelfs op mini en op chromemat

Werkt niet,die opent dan de google app zelf en krijg die pagina te zien dat de app niet beschikbaar is voor mijn land,
Denk dat de opera vpn app ook niet juist werkt want als ik die aanzet op nl dan komt er op google app app dat ik film1 niet kan downloaden wegens fout land.
Antwoord
#46
(15-02-2017, 22:12)natte schreef: Juist iets ontdekt jongens. als je opera browser installert je gaat naar instellingen en activeert in privacy vpn. dan ga je naar livetv canaal digitaal. je logint met je abonnement en je kan eindelijk ook de live nederlandse posten gebruiken. ook bij film1 lukt het als je er abonnement op hebt.
goed gevonden he kan je ook voor videoland unlimited gebruiken

Zo een omweg weer,
Straks moet je voor elke site verschillende browsers gebruiken omdat deze niet met dat kan omgaan,de andere dan weer met wat anders niet werkt.
Antwoord
#47
Vanwege strikte voorwaarden van Apple en Google zijn wij helaas verplicht om erotische zenders en video’s (Video-On-Demand) uit de iOS- en Android-apps te verwijderen.

Vanaf vrijdag 7 juli kunnen geen erotische video’s meer in de apps bekeken worden. Vanaf maandag 10 juli geldt dit ook voor de erotische zenders.

De erotische zenders en video's blijven uiteraard beschikbaar via Live TV (https://livetv.canaldigitaal.nl) en de satellietontvanger.

Bron: Canaldigitaal.nl
Antwoord
#48
Canal digitaal laat weten dat ze 200.000 app gebruikers hebben die dagelijks de app eens gebruiken, en ze zijn blij dat zo snel zoveel mensen de weg hebben gevonden naar de app naast het satelliet systeem.

ze melden ook dat ze al 150.000 boxen in omloop hebben dat via het netwerk zijn aangesloten en al klaar zijn voor de toekomst.

M7 Group bediend nu meer of 3 miljoen kijkers via hun pay TV platform in verschillende Europese landen: CanalDigitaal en Online.nl in Nederland, TV Vlaanderen in Vlaanderen en TéléSAT in Wallonië, HD Austria in Oostenrijk, Skylink voor de Tsjechische en Slovaakse markt en M7 Duitsland in Duitsland.
Antwoord
#49
(14-12-2017, 16:08)natte schreef:
(14-12-2017, 14:39)master-magic schreef: Canal digitaal laat weten dat ze 200.000 app gebruikers hebben die dagelijks de app eens gebruiken, en ze zijn blij dat zo snel zoveel mensen de weg hebben gevonden naar de app naast het satelliet systeem.

ze melden ook dat ze al 150.000 boxen in omloop hebben dat via het netwerk zijn aangesloten en al klaar zijn voor de toekomst.

M7 Group bediend nu meer of 3 miljoen kijkers via hun pay TV platform in verschillende Europese landen: CanalDigitaal en Online.nl in Nederland, TV Vlaanderen in Vlaanderen en TéléSAT in Wallonië, HD Austria in Oostenrijk, Skylink voor de Tsjechische en Slovaakse markt en M7 Duitsland in Duitsland.

ik nog ouwe bakske wouwen niet omruilen

met die nieuwe toch niks anders dan last, las gisteren weer probleem daarmee op een hollands forum.
een zenderlijst die update en niet verder gaat dan 80% en dan stilstaat en de persoon kan er niks mee doen want als hij stopcontact uittrekt en dan weer insteekt dan gebeurt hetzelfde opnieuw.

echt zeer goeie ontvangers, en er zijn nog problemen ermee, eens surfen op internet over die slechte nieuwe ontvangers.
Antwoord
#50
(14-12-2017, 16:44)master-magic schreef:
(14-12-2017, 16:08)natte schreef:
(14-12-2017, 14:39)master-magic schreef: Canal digitaal laat weten dat ze 200.000 app gebruikers hebben die dagelijks de app eens gebruiken, en ze zijn blij dat zo snel zoveel mensen de weg hebben gevonden naar de app naast het satelliet systeem.

ze melden ook dat ze al 150.000 boxen in omloop hebben dat via het netwerk zijn aangesloten en al klaar zijn voor de toekomst.

M7 Group bediend nu meer of 3 miljoen kijkers via hun pay TV platform in verschillende Europese landen: CanalDigitaal en Online.nl in Nederland, TV Vlaanderen in Vlaanderen en TéléSAT in Wallonië, HD Austria in Oostenrijk, Skylink voor de Tsjechische en Slovaakse markt en M7 Duitsland in Duitsland.

ik nog ouwe bakske wouwen niet omruilen

met die nieuwe toch niks anders dan last, las gisteren weer probleem daarmee op een hollands forum.
een zenderlijst die update en niet verder gaat dan 80% en dan stilstaat en de persoon kan er niks mee doen want als hij stopcontact uittrekt en dan weer insteekt dan gebeurt hetzelfde opnieuw.

echt zeer goeie ontvangers, en er zijn nog problemen ermee, eens surfen op internet over die slechte nieuwe ontvangers.

Je kan ook een betere ontvanger aanschaffen. Mijn Technisat haalt telkens vlekkeloos de nieuwe zenderlijst op en geeft ook (via een versterker) een uitstekend beeld.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)