Netflix lag er effe uit dit weekend
#1
Netflix kreeg zaterdagavond te maken met een technische storing, waardoor wereldwijd mensen geen verbinding konden krijgen met de streamingdienst. Inmiddels zijn de problemen weer verholpen, maar blijft de oorzaak in het ongewis.

NetflixGebruikers klaagden sinds zaterdagavond over verbindingsproblemen. De problemen lijken rond acht uur in de avond te zijn begonnen. In Nederland bleek het voor veel mensen niet mogelijk te zijn om video's af te spelen, maar ook elders in de wereld waren er problemen

Het bedrijf achter de videostreamingdienst gaf later op de avond aan op de hoogte te zijn. Kort daarna lukte het Netflix om de streamingproblemen te verhelpen, maar daarbij werd niet vermeld waar deze precies door werden veroorzaakt.

Omdat zaterdagavond een van de populairste momenten is om via Netflix video's te kijken, werd er op sociale media veelvuldig geklaagd over de streamingproblemen. Hoeveel klanten er last van hadden van het euvel is echter niet bekend.
Antwoord
#2
Daarom dat ik zo graag offline werk.
Alles online, en je bent 100% afhankelijk van de leverancier, de kwaliteit van je internet, enz.
Antwoord
#3
Wie heeft er hier Netflix?
Ik heb juist eens geprobeerd via Amerikaanse server , amai zeg dat is pas een aanbod . Zo een 3000 films meer ;-) ongelooflijk.
Weet iemand of er nog een gratis vpn werkt , die wat ik juist test heeft maar 500 mb gratis en was op 10 min op ;-€
Antwoord
#4
(06-11-2016, 19:13)chukky2 schreef: Wie heeft er hier Netflix?
Ik heb juist eens geprobeerd via Amerikaanse server , amai zeg dat is pas een aanbod . Zo een 3000 films meer ;-) ongelooflijk.
Weet iemand of er nog een gratis vpn werkt , die wat ik juist test heeft maar 500 mb gratis en was op 10 min op ;-€

Zie maar dat je voldoende tijd hebt om dat allemaal te bekijken.
Ik ben best tevreden met het het Belgisch aanbod, ik zal genoeg mijn handen vol hebben plus dat ik ook nog programma's volg van de gewone TV zenders.
Antwoord
#5
(06-11-2016, 22:14)apestaart12 schreef:
(06-11-2016, 19:13)chukky2 schreef: Wie heeft er hier Netflix?
Ik heb juist eens geprobeerd via Amerikaanse server , amai zeg dat is pas een aanbod . Zo een 3000 films meer ;-) ongelooflijk.
Weet iemand of er nog een gratis vpn werkt , die wat ik juist test heeft maar 500 mb gratis en was op 10 min op ;-€

Zie maar dat je voldoende tijd hebt om dat allemaal te bekijken.
Ik ben best tevreden met het het Belgisch aanbod, ik zal genoeg mijn handen vol hebben plus dat ik ook nog programma's volg van de gewone TV zenders.

Ik kijk graag horror , en dat is magertjes ;-) in belgie
Antwoord
#6
Mensen moeten toch rijk zijn om dat allemaal te pakken en nooit meer buitenkomen.....
Antwoord
#7
(08-11-2016, 06:53)natte schreef: Ik ga niet op cafe smoor niet en ga niet op reis

maar wel naar vakantie park Wink
waar je dan naar nederlandse tv kijkt Tongue
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)