'Amazon komt volgende maand met Netflix-concurrent naar België'
#11
(21-12-2016, 22:02)natte schreef: is gewoon link naar amazon com zie ik

idd,daarom dat ik zeg dat dit een goeie link is,is opgekocht door amazon groep zelf,en niet door een mens die niks met amazon heeft te maken Wink
Antwoord
#12
(22-12-2016, 08:14)natte schreef: inderdaad heb dit abonnement al aanradere!!!!!!doen mannen

En lees zoveel negatieve reacties daarover dat zo ferm tegenvalt qua aanbod en geen films met ned ondertitels.
Mensen willen films zien met ondertitels.
Ze zeggen dat netflix dan veel beter is,al is dat aanbod ook pover.
Antwoord
#13
(22-12-2016, 12:51)natte schreef: Mensen weten niks van heb hbo film1 playmore prime netflix en videoland  dus

En geen tijd om te kijken want je moet werken hahahahahahaha
Antwoord
#14
Heeft men via amazon.com het complete aanbod van de VS? Hoe zit het met Engelse ondertitels zijn die altijd beschikbaar?
Antwoord
#15
Hoe zit dit nu met Amazon in België? Ik heb mij een FireTV aangeschaft maar wat moet je nu doen om het Engelse of Amerikaanse Amazon aanbod te bekijken?
Antwoord
#16
(19-01-2017, 23:33)Frimout1969 schreef: Hoe zit dit nu met Amazon in België? Ik heb mij een FireTV aangeschaft maar wat moet je nu doen om het Engelse of Amerikaanse Amazon aanbod te bekijken?

Vrees dat er weinig animo voor is in belgie als ze geen nederlandse ondertitels hebben,
Lees niks anders dan negatieve dingen er over.
Antwoord
#17
(20-01-2017, 15:27)natte schreef:
(20-01-2017, 00:13)master-magic schreef:
(19-01-2017, 23:33)Frimout1969 schreef: Hoe zit dit nu met Amazon in België? Ik heb mij een FireTV aangeschaft maar wat moet je nu doen om het Engelse of Amerikaanse Amazon aanbod te bekijken?

Vrees dat er weinig animo voor is in belgie als ze geen nederlandse ondertitels hebben,
Lees niks anders dan negatieve dingen er over.

nog even wachten mannen heb videoland begin ook slecht nu goed

Ja prut films
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)