'Amazon komt volgende maand met Netflix-concurrent naar België'
#1
Amazon brengt zijn videodienst Prime in december naar tweehonderd nieuwe landen, waaronder België. Dat suggereert Jeremy Clarkson op Twitter. Volgens de Engelse tv-persoonlijkheid gaat Amazon 'wereldwijd'.

In een filmpje op de Amazon-website bevestigen Clarkson en zijn medepresentatoren Richard Hammond en James May dat hun nieuwe programma The Grand Tour vanaf december vrijwel overal ter wereld te zien is. Bij de première komende vrijdag is de autoshow nog alleen beschikbaar voor Amazon Prime-abonnees in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Japan en Duitsland.


So. People of Ireland, Canada, Australia and pretty well everywhere else. You WILL be able to watch the Grand Tour. Amazon has gone global.
-- Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 

De streamingdienst van Amazon is vergelijkbaar met Netflix. De dienst bestaat in de VS al en kost 8,99 dollar per maand. Ook Amazon biedt eigen content aan, naast films en series waarvan het de uitzendrechten gekocht heeft.

Breder abonnement
Het is niet duidelijk of Amazon Prime volledig beschikbaar maakt in ons land. Abonnees van de dienst krijgen in het buitenland namelijk ook gratis muziekstreaming, onbeperkte foto-opslag en gratis snelle levering van artikelen die bij Amazon gekocht zijn. Aangezien Amazon in ons land nog niet actief is, is niet duidelijk of deze extra's beschikbaar worden.

De bewuste Youtube video
Antwoord
#2
was toch enkel in nederland dat dit uitkwam,
allee nog ene die probeerd,komen die dan ook op proximus box en telenet Wink
Antwoord
#3
(17-11-2016, 18:58)master-magic schreef: was toch enkel in nederland dat dit uitkwam,
allee nog ene die probeerd,komen die dan ook op proximus box en telenet Wink

moet het nog bekijken,maar je moet wel per jaar betalen dacht ik.
Antwoord
#4
Opletten met die link want is geen zuivere amazon medewerker,
Is iets onzuiver aan die site,
Er heet al iemand een maand gratis genomen en meld al dat er geen nl subs zijn en men enkel in de uk en duitsland kan inloggen voor films,
Dus nog iets bizar vrees ik.
Ook de prijs is raar,
Op de ene site is het 99€,ergens anders 79,en nog ergens anders spreekt men van 11,97€ ???
Antwoord
#5
(22-11-2016, 08:36)natte schreef: zijn jaar abbos en je moet ze downloaden zie ttv

Feit is dat er iets raar mee aan de hand is,de site is gestart door iemand die niks met amazon t maken heeft en het gaat via een weg van malafide praktijken,
Vind beetje verdacht eerlijk gezegd,
Ben eens benieuwd binnen enkele maanden als er meer het hebben hoe het verloopt en of er geen klachten komen.
Antwoord
#6
Die site is inderdaad niet koosjer. Ik hoop echt dat Amazon Prime naar België komt. Je kan je nu al op Amazon Prime abonneren als Belg op de Franse site amazon.fr. Maar voorlopig zit daar geen video bij. Dus als die video optie erbij komt in Frankrijk, dan zullen alvast de Franstaligen die waarschijnlijk ook kunnen nemen. Het is dan maar een kleintje om de Nederlandstaligen te bedienen via de Nederlandse site (of de Duitse die nu al voor een groot deel in het Nederlands beschikbaar is).

Ik hoop het in elk geval. Amazon Prime is meestal een stuk goedkoper dan Netflix en het is een goede aanvulling op het aanbod waar ik nu al van geniet.
Antwoord
#7
Link verwijderd in deze topic daar deze nu word geforward naar een nieuwsberichten site over streaming diensten in nl en dus niks met amazon had te maken zoals ik eerder zei Wink

En amazon is niet aantrekkelijk met de vele nadelen van geen ondertitels en enkel te betalen met kredietkaart (VISA,MasterCard)
Antwoord
#8
Juiste url voor belgie gevonden Wink
http://www.prime.brussels
Antwoord
#9
(17-12-2016, 20:33)master-magic schreef: Link verwijderd in deze topic daar deze nu word geforward naar een nieuwsberichten site over streaming diensten in nl en dus niks met amazon had te maken zoals ik eerder zei Wink

En amazon is niet aantrekkelijk met de vele nadelen van geen ondertitels en enkel te betalen met kredietkaart (VISA,MasterCard)

Men kan ook met een prepaidkaart betalen, het nadeel is dat er maar 4 banken die kaart aanbieden. (BNP Paribas Fortis, Belfius, KBC en Bpost bank)
Het meest stoort mij dat gebrek aan Nederlandse ondertitels en het aanbod van de series want die trekken momenteel op niks.
Antwoord
#10
(21-12-2016, 18:50)natte schreef:
(21-12-2016, 01:10)master-magic schreef: Juiste url voor belgie gevonden Wink
http://www.prime.brussels

Is voor brissels gewest

is voor iedereen die er op klikt Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)