[-]
Tags
alweer verhoogt telenet de prijzen

telenet verhoogt de prijzen alweer
(11-01-2017, 22:36)natte schreef:
(11-01-2017, 19:56)Dimira schreef:
(10-01-2017, 21:49)Dreekes schreef:
(10-01-2017, 21:05)chukky2 schreef:
(10-01-2017, 18:56)Dimira schreef:
(10-01-2017, 17:47)zorro123 schreef: en voor diegenen die graag weten : hoeveel het juist is : als je aanmeldt bij mijn telenet met je klantennummer : onderaan de pagina staat :
Prijsaanpassing: op 19 februari 2017 worden een aantal Telenet-tarieven aangepast. Is de prijsaanpassing voor u van toepassing? Dan krijgt u van ons een brief of e-mail met meer informatie. Bekijk wat er voor u verandert.
En wie op bekijk wat er voor u verandert klikt : weet meteen wat er juist opslaat

Dan zal het bij mij vlug vast staan wat ik ga doen. Dan neem ik eenvoudig IP TV en gooi ik Telenet buiten en zal dan wel een goekopere leverancier vinden voor internet. Als Telenet om de paar maanden opslaat en zenders wegneemt heeft het ook geen zin meer om te blijven. Ik betaal maandelijks meer dan 120€, daar word ook niet naar gezien naar de mensen die bij hen de meest verbruikende zijn en die zouden ook eens een beetje bevoorrecht mogen zijn. Niet dat ik profijt moet krijgen of ze dit moeten kwijt schelden maar ze zouden ook die maandelijkse kosten kunnen drukken.

120 euro? 
Het kan voor veel veel minder bij telenet.
Ik heb tv en internet en betaal ergens in de 50 euro , oh ja ook gsm maar met 0 euro abonnement .
Dus het is gewoon wat je wil en hoeft daarom niet de pan uit te slaan.
50 euro ?? dan zal dat toch het basisaanbod zijn.
Ik betaal momenteel € 106,71 ( Basic internet + huur digicorder + kabel tv + auteursrechten + Option FR + Play More + Play Sports )

(11-01-2017, 19:04)master-magic schreef: Comercielle prietpraat,
Geef eens details van wat men krijgt en zal voor betalen.

Wat is DOCSIS 3.1?

DOCSIS 3.1 is een techniek om data te versturen via het kabelnetwerk. Met deze nieuwe standaard kunnen snelheden tot 10 Gbit/s download en 2 Gbit/s upload worden gerealiseerd  :> en wordt het frequentiespectrum uitgebreid naar 1,2 GHz en later zelfs tot 1,7GHz. Hoe meer Ghz hoe meer data verstuurd kan worden en hoe sneller dit gaat via het netwerk.
Mits de juiste modem.
De helft van de netwerf aanpassingen zijn al gedaan.
Eens alles aan elkaar hangt kan men weer sneller internet verwachten.

In ieder geval rap zijn ze er al mee, want die brief zat er al in. Bij mij komt er nu 1,40 per maand bij. Dus voor zolang ik nog bij Telenet zit ga ik whoppa weg doen en neem ik whop. Ze moeten het zelf maar weten. En zo vlug mogelijk koop ik die IP installatie en stap ik over. Enkel nu nog iemand zien te vinden die hier iets van kent voor het installeren.

Je had al iptv proximus. Nu niet meer?

Ja, maar die IP TV bedoel ik niet. Trouwens ik begrijp het nog niet wat daar aan IP te vinden is ik bedoel de leveranciers die 3000 tot meer dan 4000 zenders aanbieden. Jij weet waar ik over spreek.
Antwoord

Er is in elk geval niets te kopen op ip tv . Dat is in belgie allemaal ilegaal ! Zeker onze commerciële zenders , als je die ergens ziet tussen staan van aanbieden , dan mag je zeker zijn dat het niet legaal is. En zeker is dat iptv van die 3000 zenders wat je daar zegt van leveranciers, maar dat zijn organisaties die het signaal van elke zender op het internet zet , dat wordt dan via software in je computer in je huiskamer gebracht of via een aparte tuner (bv codi) of linuxtoestel naar je tv . Het kan ook via een smart tv . Beter kan ik het niet uitleggen.Ofwel moet het via de schotel zijn via Charing .

Bijna alle televisie signalen gaan via de satelliet of via de kabel.
Sinds een aantal jaar beginnen providers ook televisie aan te bieden via het internet.
Denk hierbij aan reclames over video on demand (VOD)

Televisie kijken via het internet heet dus IPTV.
IP staat voor internet protocol en is een deel van het systeem dat gebruikt wordt om computernetwerken met elkaar te laten communiceren op netwerken, zoals dus het internet.
TV staat vanzelfsprekend voor televisie.
Antwoord

maar heeft allemaal niks te maken met telenet die zijn prijs opslaat om hun netwerk aan te passen,
zonder telenet kan je zelf geen tv kijken of je moet naar de concurentie gaan (proximus) laten we die illegale dingen hier dus achterwege laten,
we hebben het nog steeds over de legale yelo via telenet dat men als telenet klant kan gebruiken en waar men allemaal aan mee betaald ook als je iptv wilt bespreken.
voor Kodi toestanden is er een topic over kodi Wink

en nu terug on topic over telenet zelf dat legaal iets aanbied bv.
http://www.master-magic.be
http://www.radiovisie.info

AppleTV4,Minix5,CD,TVV,TNTSat,HD+Duitsland,Tiny Audio M7+ en DAB+ Konig antenne en versterker,dvb-t2 konig FTA20
[Afbeelding: http://www.speedtest.net/result/6063088103.png]

Antwoord

(12-01-2017, 18:43)chukky2 schreef: Er is in elk geval niets te kopen op ip tv . Dat is in belgie allemaal ilegaal ! Zeker onze commerciële zenders , als je die ergens ziet tussen staan van aanbieden , dan mag je zeker zijn dat het niet legaal is. En zeker is dat iptv van die 3000 zenders wat je daar zegt van leveranciers, maar dat zijn organisaties die het signaal van elke zender op het internet zet , dat wordt dan via software in je computer in je huiskamer gebracht of via een aparte tuner (bv codi)  of linuxtoestel naar je tv . Het kan ook via een smart tv . Beter kan ik het niet uitleggen.Ofwel moet het via de schotel zijn via Charing .

Sinds een aantal jaar beginnen providers ook televisie aan te bieden via het internet.

IP staat voor internet protocol en is een deel van het systeem dat gebruikt wordt om computernetwerken met elkaar te laten communiceren op netwerken, zoals dus het internet.

Chulky jij zei ooit dat het toekoms was
 Digitale t.v. is top!
Antwoord

(13-01-2017, 12:51)natte schreef:
(12-01-2017, 18:43)chukky2 schreef: Er is in elk geval niets te kopen op ip tv . Dat is in belgie allemaal ilegaal ! Zeker onze commerciële zenders , als je die ergens ziet tussen staan van aanbieden , dan mag je zeker zijn dat het niet legaal is. En zeker is dat iptv van die 3000 zenders wat je daar zegt van leveranciers, maar dat zijn organisaties die het signaal van elke zender op het internet zet , dat wordt dan via software in je computer in je huiskamer gebracht of via een aparte tuner (bv codi)  of linuxtoestel naar je tv . Het kan ook via een smart tv . Beter kan ik het niet uitleggen.Ofwel moet het via de schotel zijn via Charing .

Chulky jij zei ooit dat het toekoms was

Kan jij niet luisteren,ik zei hier dat we er over gaan stoppen en jij begint er weer over :-(
http://www.master-magic.be
http://www.radiovisie.info

AppleTV4,Minix5,CD,TVV,TNTSat,HD+Duitsland,Tiny Audio M7+ en DAB+ Konig antenne en versterker,dvb-t2 konig FTA20
[Afbeelding: http://www.speedtest.net/result/6063088103.png]

Antwoord

??????weet van niks???
 Digitale t.v. is top!
Antwoord

Ga naar locatie:

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info