VRT lanceert videospeler VRT NU - VIDEO
#11
Spijtige zaak , want het was de bedoeling dat de zenders van de VRT ook via stievie free zouden komen , dan was alles samen geweest
Antwoord
#12
(14-01-2017, 11:09)chukky2 schreef: Spijtige zaak , want het was de bedoeling dat de zenders van de VRT ook via stievie free zouden komen , dan was alles samen geweest

Ogja,dan zet je er een app extra bij,zo erg is dat niet en langs de andere kant beter want dan kan de vrt meer aanbieden.
Antwoord
#13
(14-01-2017, 23:07)natte schreef:
(14-01-2017, 17:44)master-magic schreef:
(14-01-2017, 11:09)chukky2 schreef: Spijtige zaak , want het was de bedoeling dat de zenders van de VRT ook via stievie free zouden komen , dan was alles samen geweest

Ogja,dan zet je er een app extra bij,zo erg is dat niet en langs de andere kant beter want dan kan de vrt meer aanbieden.

Heb vroeger netgemist gehad dikke boelen

Toen ging dit via een omweg,nu zetten ze het allemaal zelf online.
Antwoord
#14
(13-01-2017, 02:50)master-magic schreef: eindelijk,nu is de vraag of er geoblocking ga opzitten of niet

tot hoever je kunt kijken en geoblocking enz.

De app van "VRT NU" volgt in april. "VRT NU" zal niet het hele VRT-archief ontsluiten, maar bij bepaalde gebeurtenissen zoals bv. het overlijden van een prominente persoon zullen wel programma's uit het verleden beschikbaar gemaakt worden.
Antwoord
#15
Denk geen geoblokking want tot nu toe kon je alle programma's van een en canvas in het buitenland bekijken . Mijn ouders kijken al jaren zo . Eigenlijk is er niet veel nieuw op dit gebied . Ja ,idd er komt nu een app uit . Maar het is al jaren zo dat je zo goed als alle programma's kunt terug bekijken via VRT site.
Antwoord
#16
De VRT heeft zijn onlinevideodienst NU voor een breed publiek beschikbaar gemaakt. Na een test met een selecte groep, kunnen Vlamingen programma's van de VRT tot een maand na de aanvankelijke uitzending op tv via een website bekijken.

Voorlopig zijn de VRT-programma's ook alleen via de website van het NU-platform te bekijken. De apps voor de dienst volgen op een later moment. Naast terugkijken van programma's die al uitgezonden zijn, worden ook rechtstreekse uitzendingen van sommige programma's via de kanalen Eén, Canvas en Ketnet doorgegeven.

Om van VRT NU gebruik te kunnen maken moeten Vlamingen een VRT-profiel aanmaken. Overigens lijkt er geen regioblokkade toegepast te worden: ook vanuit Nederland en met Nederland als land aangegeven bij het profiel zijn de programma's terug te kijken. De VRT-speler die gebruikt wordt voor de video's is gebaseerd op Flash. De maximale resolutie van de beelden is 540p.
Antwoord
#17
Ik vind het straf dat onze meeste programma's live te kijken zijn in het buiten land door eender wie . Zowel met stievie free gaat dat als ook met de programma s van VRT NU . Je moet eens proberen de Nederlandse programma's op te vragen , dan is er op elk programma dus die geoblokking . Nu je kan het omzeilen , dat weet ik ook wel . Maar waarom is belgie daar niet streng op en in Nederland wel ??
Antwoord
#18
(29-01-2017, 18:59)chukky2 schreef: Ik vind het straf dat onze meeste programma's live te kijken zijn in het buiten land door eender wie . Zowel met stievie free gaat dat als ook met de programma s van VRT NU . Je moet eens proberen de Nederlandse programma's op te vragen , dan is er op elk programma dus die geoblokking . Nu je kan het omzeilen , dat weet ik ook wel . Maar waarom is belgie daar niet streng op en in Nederland wel ??

Ik heb nochtans enkele weken geleden een nederlandse serie volledig kunnen bekijken gratis online via de player van de NPO,
Niet alles is geblokkeerd.
Antwoord
#19
Als je de npo 1 0f 2 of 3 live wil bekijken via het internet , gaat het al niet volgens mij. Wel via vpn omweg.
Antwoord
#20
(30-01-2017, 21:29)chukky2 schreef: Als je de npo 1 0f 2 of 3 live wil bekijken via het internet , gaat het al niet volgens mij. Wel via vpn omweg.

Straks eens testen,programmas dat online staan dat opvraagbaar zijn in nl lukken bijna allemaal wel,zoals vrt gaat doen nu.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)