Concurrent voor Canal Digitaal?
#21
(16-05-2017, 11:40)natte schreef:
(15-05-2017, 06:07)master-magic schreef:
(15-05-2017, 04:53)natte schreef:
(14-05-2017, 18:56)master-magic schreef:
(14-05-2017, 18:39)natte schreef:
(14-05-2017, 16:06)master-magic schreef:
(12-05-2017, 11:48)natte schreef: ik kan geen eutelsat zetten helaas

Gelukkig heb ik indertijd als ik mijn T90 heb besteld en gekocht gekozen voor de 9oost ook zodat ik daar nu meer ga van kunnen genieten als joyne in belgie kan genomen worden en ze via softcam ook beschikbaar zijn.

hahah master is altijd iedereen voor

Zijn er nog veel als ik het zo lees op een ander forum,was in die periode dat ik hem kocht een leuke positie voor de hd versies van de franse zenders van zwitserland dat open staan,maar sinds de aanpassing is het geminderd al.
Telenet haalt ook veel zenders van die positie af.

Toch nog geen zwitserse hd zenders op Telenet gezien

Mag dan ook niet buiten Zwitserland bekeken worden

Op sat vind je er wel hoor

Maar is enkel voor de kabelaanbieders bedoeld op de 9oost.
Antwoord
#22
(16-05-2017, 11:40)natte schreef:
(15-05-2017, 06:08)master-magic schreef:
(15-05-2017, 04:58)natte schreef:
(14-05-2017, 22:24)master-magic schreef:
(14-05-2017, 21:59)boulder schreef: Ik zou toch eerst wel kijken wat het wordt.
Het is bijv. nog niet duidelijk of het HD of SD wordt, of je nog met een softcam zult overweg kunnen, enz.
Bij mij is het geen kwestie van vooruitziendheid.
Ik heb bewust de Multytenne Twin gekozen omdat het zo'n compact schoteltje was, je kunt het vanop straat nauwelijks zien, en dat kan interessant zijn als je in een appartement woont, en het enkel aan de straatkant kunt installeren.
Als ik groot woonde, had ik ook wel een schotel gezet waarop ik zoveel mogelijk posities kon zetten.

Bij mij is het niet echt een probleem,zit op 25 meter hoogte,
Je moet al omhoog kijken om hem te zien hangen,maar is wel een groot lomp ding,
En idd,ik ga afwachten tot het er is en ik weet of je een softcam kan gebruiken en het in sd of hd is,een provider zal wel kiezen voor hd denk ik zo,
Is beetje de optie tegenwoordig,
Maar ja,ze kunnen ook redeneren van,mensen kijken toch in een caravan of camper,die kijken op klein scherm en dan is hd niet een pluspunt.
Maar we zien wel in de zomer als het er is.
Zou leuk zijn als softcam word ondersteund,niet elke kleine caravan ontvanger heeft een ci module sleuf.
Mijn open pli vrienden zullen jullie wel helpen

Ga het zonder hen ook wel weten Wink
ja jij gebruikt open atv dat weten we wel Tongue

Nu ben je eens fout Wink ben veranderd
Antwoord
#23
(17-05-2017, 07:24)natte schreef:
(16-05-2017, 12:20)master-magic schreef:
(16-05-2017, 11:40)natte schreef:
(15-05-2017, 06:07)master-magic schreef:
(15-05-2017, 04:53)natte schreef:
(14-05-2017, 18:56)master-magic schreef:
(14-05-2017, 18:39)natte schreef:
(14-05-2017, 16:06)master-magic schreef:
(12-05-2017, 11:48)natte schreef: ik kan geen eutelsat zetten helaas

Gelukkig heb ik indertijd als ik mijn T90 heb besteld en gekocht gekozen voor de 9oost ook zodat ik daar nu meer ga van kunnen genieten als joyne in belgie kan genomen worden en ze via softcam ook beschikbaar zijn.


hahah master is altijd iedereen voor

Zijn er nog veel als ik het zo lees op een ander forum,was in die periode dat ik hem kocht een leuke positie voor de hd versies van de franse zenders van zwitserland dat open staan,maar sinds de aanpassing is het geminderd al.
Telenet haalt ook veel zenders van die positie af.

Toch nog geen zwitserse hd zenders op Telenet gezien

Mag dan ook niet buiten Zwitserland bekeken worden

Op sat vind je er wel hoor

Maar is enkel voor de kabelaanbieders bedoeld op de 9oost.
kan goed zijn maar het is er hee

Maar daarom mag Telenet ze niet gewoon toevoegen,die reclame inkomsten gaan niet van ons komen,die zijn enkel bedoeld voor dat land zelf,dus gaan wij er niks van zien op Telenet.
En veel mis je er niet aan,de tf1HD zit ook al op Telenet.
Antwoord
#24
(17-05-2017, 07:25)natte schreef:
(16-05-2017, 12:21)master-magic schreef:
(16-05-2017, 11:40)natte schreef:
(15-05-2017, 06:08)master-magic schreef:
(15-05-2017, 04:58)natte schreef:
(14-05-2017, 22:24)master-magic schreef:
(14-05-2017, 21:59)boulder schreef: Ik zou toch eerst wel kijken wat het wordt.
Het is bijv. nog niet duidelijk of het HD of SD wordt, of je nog met een softcam zult overweg kunnen, enz.
Bij mij is het geen kwestie van vooruitziendheid.
Ik heb bewust de Multytenne Twin gekozen omdat het zo'n compact schoteltje was, je kunt het vanop straat nauwelijks zien, en dat kan interessant zijn als je in een appartement woont, en het enkel aan de straatkant kunt installeren.
Als ik groot woonde, had ik ook wel een schotel gezet waarop ik zoveel mogelijk posities kon zetten.

Bij mij is het niet echt een probleem,zit op 25 meter hoogte,
Je moet al omhoog kijken om hem te zien hangen,maar is wel een groot lomp ding,
En idd,ik ga afwachten tot het er is en ik weet of je een softcam kan gebruiken en het in sd of hd is,een provider zal wel kiezen voor hd denk ik zo,
Is beetje de optie tegenwoordig,
Maar ja,ze kunnen ook redeneren van,mensen kijken toch in een caravan of camper,die kijken op klein scherm en dan is hd niet een pluspunt.
Maar we zien wel in de zomer als het er is.
Zou leuk zijn als softcam word ondersteund,niet elke kleine caravan ontvanger heeft een ci module sleuf.
Mijn open pli vrienden zullen jullie wel helpen

Ga het zonder hen ook wel weten
ja jij gebruikt open atv dat weten we wel

Nu ben je eens fout Wink ben veranderd

hoe heb je uwe gigablue dan niet meer??????

Ben je verplicht om open pli te gebruiken misschien ?????
Er is zoveel meer dan dat alleen voor op een Linux toestel.
Antwoord
#25
(18-05-2017, 07:30)natte schreef:
(17-05-2017, 16:44)master-magic schreef:
(17-05-2017, 07:24)natte schreef:
(16-05-2017, 12:20)master-magic schreef:
(16-05-2017, 11:40)natte schreef:
(15-05-2017, 06:07)master-magic schreef:
(15-05-2017, 04:53)natte schreef:
(14-05-2017, 18:56)master-magic schreef:
(14-05-2017, 18:39)natte schreef:
(14-05-2017, 16:06)master-magic schreef:
(12-05-2017, 11:48)natte schreef: ik kan geen eutelsat zetten helaas

Gelukkig heb ik indertijd als ik mijn T90 heb besteld en gekocht gekozen voor de 9oost ook zodat ik daar nu meer ga van kunnen genieten als joyne in belgie kan genomen worden en ze via softcam ook beschikbaar zijn.


hahah master is altijd iedereen voor

Zijn er nog veel als ik het zo lees op een ander forum,was in die periode dat ik hem kocht een leuke positie voor de hd versies van de franse zenders van zwitserland dat open staan,maar sinds de aanpassing is het geminderd al.
Telenet haalt ook veel zenders van die positie af.

Toch nog geen zwitserse hd zenders op Telenet gezien

Mag dan ook niet buiten Zwitserland bekeken worden

Op sat vind je er wel hoor

Maar is enkel voor de kabelaanbieders bedoeld op de 9oost.
kan goed zijn maar het is er hee

Maar daarom mag Telenet ze niet gewoon toevoegen,die reclame inkomsten gaan niet van ons komen,die zijn enkel bedoeld voor dat land zelf,dus gaan wij er niks van zien op Telenet.
En veel mis je er niet aan,de tf1HD zit ook al op Telenet.

het kan altijd meer en beter hee Undecided

Meer is niet altijd beter hoor,dan ist meer kwantiteit dan kwaliteit,en zappen om te zappen doen niet iedereen.
Antwoord
#26
Voor iedereen die tv kijkt via de satelliet: het bedrijf Joyne lijkt definitief de tweede aanbieder van Nederland te gaan worden en daarmee komt er een concurrent voor CanalDigitaal. Joyne wil 12 juli starten.

Joyne via Eutelsat

Vanaf 12 juli moet Joyne met een zenderaanbod in de lucht zijn. Je moet dan in ieder geval kunnen kijken naar NPO, RTL en SBS Broadcasting. Het bedrijft heeft ook overeenkomsten met Discovery Networks Benelux en Fox Sports. Over prijzen en abonnementsvormen doet het bedrijf nog geen mededelingen. Het gaat zijn zenderaanbod in eigen beheer via de satelliet uitzenden. Daarvoor hebben ze een overeenkomst met satellietbedrijf Eutelsat gesloten. Ze gaan uitzenden op Eutelsat 9B op 9 graden oost. Dat is één van de nieuwste satellieten die in Europa actief is. Hierdoor kan Joyne voor langere tijd via dezelfde transponders en met dezelfde footprint zijn zenders aanbieden aan de klant. In Nederland zijn de zenders daardoor ook met kleinere schotelantennes te ontvangen.

Bij recreatief gebruik nog meer voordelen
Met een schotel van 60 centimeter kan in alle vakantiegebieden in Europa gekeken worden. Ook in Zuidwest Europa en in Scandinavië. Heb je een schotel van 80 centimeter kun je tot ver in Marokko of Turkije de zenders ontvangen. De recreatieve markt is dus blijkbaar belangrijk voor het bedrijf. Dat kan alleen maar in het voordeel van de kampeerder werken. Nadeel is dat veel schotels van kijkers in Nederland opnieuw uitgericht zullen moeten worden. Wil je blijven kijken naar de ongecodeerde Duitse zenders op Astra1 moet je investeren in een extra LNB. Een kleine investering, aldus het bedrijf. Geef je iets meer uit dan kun je ook nog blijven kijken naar de Britse zenders op Astra2. Een combinatie is dus mogelijk. Joyne heeft voldoende ruimte ingehuurd om het zenderaanbod in de toekomst te kunnen uitbreiden.

Joyne heeft laten weten op korte termijn met meer informatie te komen over het zenderaanbod en technische details zoals codering. Het bedrijf maakte wel al bekend dat satellietkijkers die beschikken over een HD-satellietontvanger met CI-slot geen nieuwe ontvanger hoeven te kopen.
Antwoord
#27
Hopelijk lukt het voor hen, en worden ze een goede concurrent voor Canal Digitaal (en misschien ook voor TV Vlaanderen).
Dan zou het wel eens kunnen zijn dat ze daar wat harder hun best moeten doen.
Geef toe dat het toch maar zwakjes is met het zenderaanbod.
Mij zal het niet doen instappen, denk ik.
Of ik zou moeten mijn Multytenne Twin vervangen door iets anders met ineens 7 koppen of zo.
Maar zo'n schotel stoort natuurlijk direct veel meer als je op een appartement woont.
Antwoord
#28
Ze zullen het moeten hebben van de kampeerders en wie nog geen schotel hebben of al die positie kunnen ontvangen,
Voor wie niet veel kijkt en meer of genoeg heeft aan de npo en comerciellen is dit meer of genoeg,
Ben wel benieuwd naar de prijs van smartkaart(ci module) activeringsprijs en abbo.
Merk de laatste tijd onderbrekingen op de zenders van 23.5 soms,
Kan zijn dat er onweer is in amsterdam waar de uplink gebeurt,maar komt veel voor en lees dat er nog mensen dit melden.
Antwoord
#29
(21-05-2017, 12:42)natte schreef:
(20-05-2017, 16:15)master-magic schreef: Voor iedereen die tv kijkt via de satelliet: het bedrijf Joyne lijkt definitief de tweede aanbieder van Nederland te gaan worden en daarmee komt er een concurrent voor CanalDigitaal. Joyne wil 12 juli starten.

Joyne via Eutelsat

Vanaf 12 juli moet Joyne met een zenderaanbod in de lucht zijn. Je moet dan in ieder geval kunnen kijken naar NPO, RTL en SBS Broadcasting. Het bedrijft heeft ook overeenkomsten met Discovery Networks Benelux en Fox Sports. Over prijzen en abonnementsvormen doet het bedrijf nog geen mededelingen. Het gaat zijn zenderaanbod in eigen beheer via de satelliet uitzenden. Daarvoor hebben ze een overeenkomst met satellietbedrijf Eutelsat gesloten. Ze gaan uitzenden op Eutelsat 9B op 9 graden oost. Dat is één van de nieuwste satellieten die in Europa actief is. Hierdoor kan Joyne voor langere tijd via dezelfde transponders en met dezelfde footprint zijn zenders aanbieden aan de klant. In Nederland zijn de zenders daardoor ook met kleinere schotelantennes te ontvangen.

Bij recreatief gebruik nog meer voordelen
Met een schotel van 60 centimeter kan in alle vakantiegebieden in Europa gekeken worden. Ook in Zuidwest Europa en in Scandinavië. Heb je een schotel van 80 centimeter kun je tot ver in Marokko of Turkije de zenders ontvangen. De recreatieve markt is dus blijkbaar belangrijk voor het bedrijf. Dat kan alleen maar in het voordeel van de kampeerder werken. Nadeel is dat veel schotels van kijkers in Nederland opnieuw uitgericht zullen moeten worden. Wil je blijven kijken naar de ongecodeerde Duitse zenders op Astra1 moet je investeren in een extra LNB. Een kleine investering, aldus het bedrijf. Geef je iets meer uit dan kun je ook nog blijven kijken naar de Britse zenders op Astra2. Een combinatie is dus mogelijk. Joyne heeft voldoende ruimte ingehuurd om het zenderaanbod in de toekomst te kunnen uitbreiden.

Joyne heeft laten weten op korte termijn met meer informatie te komen over het zenderaanbod en technische details zoals codering. Het bedrijf maakte wel al bekend dat satellietkijkers die beschikken over een HD-satellietontvanger met CI-slot geen nieuwe ontvanger hoeven te kopen.
wie heeft er nu eutelsat wordt dus al flop op voorhand

Mensen met een camper hebben meestal een draaiende schotel op hun dak staan,dan is het snel eens gedraaid naar die positie.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)