TV-Theek
#1
Ik heb eens (uit nieuwsgierigheid en omdat het gratis is, ik heb een abonnement op "Sporting Telenet") bij de tv-theek uit Sporting a la carte een voetbalwedstrijd (samenvatting) besteld.
Wat een onnoemelijke slechte beeldkwaliteit is me dat als dat zo ook is voor de andere betaalde programma's uit de tv theek is het huilen met de pet op.
Antwoord
#2
heb je al iets anders geweten????
als het geen HD is dan is het zijn geld niet waard,
dat mensen daar nog willen voor betalen vind ik erg,
je krijgt in een dvd theek soms betere versies te zien met betere geluids en beeldkwaliteit.
maar door die telenet en belgacom on demand diensten gaan de dvd theken failiet allemaal bijna.
bv videoland zie ik veel zaken sluiten in m'n buurt wegens verlieslopende winkels.
en andere kleine zaken die dvd's verhuren stoppen er ook mee,
je moet al goed zoeken soms in een stad om nog ene te vinden Sad
Antwoord
#3
dinsdag 25/10/2016 of woensdag 26/10/2016 een update of upgrade (hangt er vanaf hoe men het verstaat) van de tv-theek op de digicorder, deze morgen nog een kaart van ontvangen
Antwoord
#4
mensen zijn luie mensen geworden,thuis komen en met da bakje filmke uitkiezen in matige kwaliteit soms,daarom zijn de videotheken uitgestorven,mensen komen niet meer buiten om een film te huren als ze het in hun luie zetel kunnen vinden.
Antwoord
#5
wat je allemaal kan verwachten vanaf 25/10/2016

> je krigt een mooier gebruiksvriendelijk en gepersonaliseerd menu met suggesties op basis van jouw intereresses en kijkgedrag.

> je kan bingewatchen, series kijken en blijven kijken, de volgende aflevering staat automatisch klaar.

> je kijkt verder waar je gebleven was en verwisselt vlotjes tussen tv, smartphone en tablet.

>  je voegt films en programma's toe aan je favorieten in mijn tv en (her)bekijkt ze wanneer je wil.

> je krijgt meer informatie en trailers van films die je interesseren en ontdekt onmiddelijk meer films van dezelfde acteur
  of regisseur.

De installatie gebeurt automatisch tijdens de nacht van 24 op 25 oktober.

en de kijker weet weer wat te doen.
Antwoord
#6
(21-10-2016, 20:17)master-magic schreef: mensen zijn luie mensen geworden,thuis komen en met da bakje filmke uitkiezen in matige kwaliteit soms,daarom zijn de videotheken uitgestorven,mensen komen niet meer buiten om een film te huren als ze het in hun luie zetel kunnen vinden.
Ja, en straks gaan de mensen ook de deur niet meer uit om de boodschappen te doen.
En tijdens de week thuiswerken.
En alles thuis, van thuisbioscoop tot eigen zwembad.
Als je echt wilt hoef je bijna nooit je huis meer uit.
Of dat zo gezond is, is een andere vraag.
Antwoord
#7
(21-10-2016, 21:47)boulder schreef:
(21-10-2016, 20:17)master-magic schreef: mensen zijn luie mensen geworden,thuis komen en met da bakje filmke uitkiezen in matige kwaliteit soms,daarom zijn de videotheken uitgestorven,mensen komen niet meer buiten om een film te huren als ze het in hun luie zetel kunnen vinden.
Ja, en straks gaan de mensen ook de deur niet meer uit om de boodschappen te doen.
En tijdens de week thuiswerken.
En alles thuis, van thuisbioscoop tot eigen zwembad.
Als je echt wilt hoef je bijna nooit je huis meer uit.
Of dat zo gezond is, is een andere vraag.

idd,zie in holland al dat een supermarktketen (jumbo) al via internet je boodschappen laat bestellen en dan thuis brengt met de scooter aan de deur.
Antwoord
#8
de nieuwe update is enkel voor de telenet digibox 210 en 220 en digicorder 2100 en 2200, de rest blijft bij het huidige menu,
de update gebeurt tussen 27 september en 9 november
Antwoord
#9
(23-10-2016, 15:45)natte schreef:
(21-10-2016, 22:06)master-magic schreef:
(21-10-2016, 21:47)boulder schreef:
(21-10-2016, 20:17)master-magic schreef: mensen zijn luie mensen geworden,thuis komen en met da bakje filmke uitkiezen in matige kwaliteit soms,daarom zijn de videotheken uitgestorven,mensen komen niet meer buiten om een film te huren als ze het in hun luie zetel kunnen vinden.
Ja, en straks gaan de mensen ook de deur niet meer uit om de boodschappen te doen.
En tijdens de week thuiswerken.
En alles thuis, van thuisbioscoop tot eigen zwembad.
Als je echt wilt hoef je bijna nooit je huis meer uit.
Of dat zo gezond is, is een andere vraag.

idd,zie in holland al dat een supermarktketen (jumbo) al via internet je boodschappen laat bestellen en dan thuis brengt met de scooter aan de deur.

master doet dxelhaize en coltiyt ook al

Moet je toch nog zelf gaan halen????
Al heeft dat niks te maken met de tvtheek van telenet
Antwoord
#10
voorbeelden : 

ik heb geen extra zendepakket

ik heb play

ik heb play more

ik heb prime
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)