bestek
#1
Ik zal het maar hier plaatsen,maar weet iemand soms waar ik eerst terecht kan om een bestek te laten maken op hoeveel alles mij dit mij gaat kosten.Hiermee bedoel ik,ik wil tv-vlaanderen nemen en dan zou er eerst iemand langs moeten komen voor te zien of het wel allemaal mogelijk is+hoeveel meter kabel en de voledige prijs ongeveer en werkuren.Zodat ik een beter inzicht krijg.Nu dacht ik verleden week bij tv-vlaanderen of op hun face book een pagina gevonden te hebben die je kon afdrukken.Maar dat was s'avonds,en ben dan gaan slapen en de volgende dag heb ik dat niet meer terug gevonden.Om zo een bestek aan te vragen.Weet soms iemand iets meer.
Antwoord
#2
master,je hebt mijn vraag op natte zijn antwoord er terug afgeveegd denk ik.Maar dat kwam door de te reageren i.p.v. een nieuwe reactie te plaatsen ik zal het nu hier plaatsen.

Dat bestek wordt dat gedaan door de mensen van tv-vlaanderen zelf of weet jij waar je de formulieren kan downloaden voor zo een bestek in te vullen en op te sturen,want ik vermoed dat iemand anders dat allemaal komt plaatsen.
Antwoord
#3
ok Zal het nu even moeten uitstellen want ik dacht dat ik er wat beter ging voorzitten maat door die tv te kopen zal het dus even moeten wachten.Maar bedankt ik ga het nu zo snel mogelijk laten doen voor een richtlijn te hebben en dan kan ik al iets op zij proberen te zetten.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)