interactief maken digicorder
#71
Met mijn HDMI kabel heb ik een constante hoge pieptoon, om zot van te worden. 'k heb de scartkabel er dan maar terug in gestoken.
Antwoord
#72
(25-10-2012, 16:53)Bosmeisje schreef: Met mijn HDMI kabel heb ik een constante hoge pieptoon, om zot van te worden. 'k heb de scartkabel er dan maar terug in gestoken.

Zonder Hdmi heb je geen HD beelden.komt die pieptoon van je digicorder?raar ze bij jou daar,nu werkt je tv ook niet meer goed dan?
Als jij 31 euro betaald voor internet en dan nog eens 8 euro voor je digicorder,dan betaal jij veel te veel.shakel over naar een basic shake en je betaalt alles samen 31'95 je krijgt dan ook de nieuwste digirorder en natuurlijk ook een fibernet modem. Ze komen dat zelf plaatsen dus alles werkt dan zoals het hoort.
Antwoord
#73
(25-10-2012, 17:01)murdock schreef:
(25-10-2012, 16:53)Bosmeisje schreef: Met mijn HDMI kabel heb ik een constante hoge pieptoon, om zot van te worden. 'k heb de scartkabel er dan maar terug in gestoken.

Zonder Hdmi heb je geen HD beelden.komt die pieptoon van je digicorder?raar ze bij jou daar,nu werkt je tv ook niet meer goed dan?
Als jij 31 euro betaald voor internet en dan nog eens 8 euro voor je digicorder,dan betaal jij veel te veel.shakel over naar een basic shake en je betaalt alles samen 31'95 je krijgt dan ook de nieuwste digirorder en natuurlijk ook een fibernet modem. Ze komen dat zelf plaatsen dus alles werkt dan zoals het hoort.

Ik weet dat ik geen HD beelden heb, maar dan liever geen HD beelden, dan die pieptoon. En dat ligt dus aan die kabel, want met de scart heb ik die pieptoon ook niet.
En die persoon van de klantendienst heeft gezegd, als ik overschakel op fibernet, dat ik dan mijn modem moet gaan omruilen in een telenetcenter, een nieuwe meekrijg maar het wel zelf moet installeren. Maar da's heel simpel hoor want zij heeft vrienden die daar niets van kennen en bij hen is het ook gelukt. Jaja, ik ken dat...
Antwoord
#74
(25-10-2012, 17:06)Bosmeisje schreef:
(25-10-2012, 17:01)murdock schreef:
(25-10-2012, 16:53)Bosmeisje schreef: Met mijn HDMI kabel heb ik een constante hoge pieptoon, om zot van te worden. 'k heb de scartkabel er dan maar terug in gestoken.

Zonder Hdmi heb je geen HD beelden.komt die pieptoon van je digicorder?raar ze bij jou daar,nu werkt je tv ook niet meer goed dan?
Als jij 31 euro betaald voor internet en dan nog eens 8 euro voor je digicorder,dan betaal jij veel te veel.shakel over naar een basic shake en je betaalt alles samen 31'95 je krijgt dan ook de nieuwste digirorder en natuurlijk ook een fibernet modem. Ze komen dat zelf plaatsen dus alles werkt dan zoals het hoort.

Ik weet dat ik geen HD beelden heb, maar dan liever geen HD beelden, dan die pieptoon. En dat ligt dus aan die kabel, want met de scart heb ik die pieptoon ook niet.
En die persoon van de klantendienst heeft gezegd, als ik overschakel op fibernet, dat ik dan mijn modem moet gaan omruilen in een telenetcenter, een nieuwe meekrijg maar het wel zelf moet installeren. Maar da's heel simpel hoor want zij heeft vrienden die daar niets van kennen en bij hen is het ook gelukt. Jaja, ik ken dat...

als je denkt het aan de kabel ligt moet je deze vervangen,heb je geen andere HDMI kabel liggen om eens te testen? hoeveel HDMI ingangen heb jij aan jou tv? Verander daar ook eens van ingang zo ben je zeker het niet aan je hdmi ingang ligt van je tv.
Ik heb altijd al gehoord dat je dat niet zelf kunt fibernet plaatsen en dat de technieker van telenet je moet veranderen.ik heb al paar vrienden online ingeschreven om over te schakelen naar fibernet,ik koos dan ook voor een zelf instalatie maar steeds kregen ze telefoon dat telenet komen moet.
http://telenet.be/1115/nl/thuis/shakes/i...igitale-tv klik daar eens op dan zie je hoeveel je besparen zal.
de nieuwe digicorder verbruikt ook een pak minder electriciteit.
Antwoord
#75
Ben naar de telenetwinkel geweest: kon mij niet helpen. Heeft decorder getest, die werkt. De adapters kon hij niet op mekaar afstellen omdat het er geen van telenet zijn, maar heeft gezegd dat ze wel werken aangezien ik internetverbinding heb als ik er de laptop aan hang ipv de digicorder.
Zei ook dat het lichtje van internetverbinding op de adapter juist wel moet flikkeren omdat dat het teken is dat er data binnen komt, terwijl de vrouw aan telefoon zei dat het niet werkt omdat het lampje flikkert ipv constant brandt.
Heeft dossier geopend en opgeschreven dat alles werkt, dus nu gaan ze wel moeten een technieker sturen, als ik eerst nog eens terug bel.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)