2 nieuwe zenders bij telenet
#1
binnenkort kabel eins en rtl 2 bij telenet
#2
dan hebben ze ver de hele Sat1 groep zenders en de rtl groep zenders die voor belgie beschikbaar is en FTA op sat te vinden is.
#3
(18-10-2012, 18:28)master-magic schreef: dan hebben ze ver de hele Sat1 groep zenders en de rtl groep zenders die voor belgie beschikbaar is en FTA op sat te vinden is.

Ik heb het zelf niet gelezen het bericht,dit komt van belgacom.Ik weet niet hoe betrouwbaar dit is.Maar het zou wel een aanwinst zijn en zeker ten opzichte van belgacom want die blijven met hun 2 en een kwart zender in de modder ploeteren denk ik.Want belgacom voelt zich precies te veel gedaan om nog maar een duitse zender er bij te plaatsen.Ik versta infeite die lafheid van z'on operator niet en ik ben al blij dat ik daar weg ben.
#4
zijn dat niet de zenders die belgacom ging toevoegen???
van telenet heb ik nog niks gelezen dat ze die gaan toevoegen,
ze moeten zuinig zijn met zenders toevoegen omdat er niet zo echt veel plaats meer is zonder enkele analoge zenders te wissen of de bandbreedte weer even te vergroten boven de 600mhz.

update: had op een site gelezen dat dit gepost is door iemand,maar dat het in april 2013 zal zijn,
denk dat dit een vroege aprilgrap is want zo dingen weten ze normaal nooit zo vroeg op voorhand.
en telenet zou toch al ergens iets van gemeld hebben ook denk ik op hun blog ofzo.
#5
Nee,het was duidelijk voor telenet.
#6
(18-10-2012, 18:55)master-magic schreef: zijn dat niet de zenders die belgacom ging toevoegen???
van telenet heb ik nog niks gelezen dat ze die gaan toevoegen,
ze moeten zuinig zijn met zenders toevoegen omdat er niet zo echt veel plaats meer is zonder enkele analoge zenders te wissen of de bandbreedte weer even te vergroten boven de 600mhz.

update: had op een site gelezen dat dit gepost is door iemand,maar dat het in april 2013 zal zijn,
denk dat dit een vroege aprilgrap is want zo dingen weten ze normaal nooit zo vroeg op voorhand.
en telenet zou toch al ergens iets van gemeld hebben ook denk ik op hun blog ofzo.

Dat is dan ook wel een flauwe plezanteRolleyes
#7
Er word veel gezegd de laaste tijd..
Gewoon afwachten en wachten op de aankondiging van Telenet of er zenders bijkomen of verdwijnen.
Grtz
xXx
#8
(19-10-2012, 11:40)LuigiKe schreef: Er word veel gezegd de laaste tijd..
Gewoon afwachten en wachten op de aankondiging van Telenet of er zenders bijkomen of verdwijnen.
Grtz
xXx

In ieder geval op de site waar hij zo gezegd het bericht heeft gezien heb ik niets zien staan dus denk ik dat het een belgacommer is die voor een keertje weer eens leuk wou overkomen.Want het nieuws kwam trouwens van de site van belgacom.
#9
(19-10-2012, 12:45)Dimira schreef: In ieder geval op de site waar hij zo gezegd het bericht heeft gezien heb ik niets zien staan dus denk ik dat het een belgacommer is die voor een keertje weer eens leuk wou overkomen.Want het nieuws kwam trouwens van de site van belgacom.

Op deze site beweert dezelfde Peter dat zijn broer bij Telenet werkt en het dus zou weten. Ik vind het hoe dan ook zeer opmerkelijk dat die zenders nu al bekend zouden zijn. (Uiteraad loopt Belgacom achter.)

Mvg
#10
(19-10-2012, 19:01)Tien schreef:
(19-10-2012, 12:45)Dimira schreef: In ieder geval op de site waar hij zo gezegd het bericht heeft gezien heb ik niets zien staan dus denk ik dat het een belgacommer is die voor een keertje weer eens leuk wou overkomen.Want het nieuws kwam trouwens van de site van belgacom.

Op deze site beweert dezelfde Peter dat zijn broer bij Telenet werkt en het dus zou weten. Ik vind het hoe dan ook zeer opmerkelijk dat die zenders nu al bekend zouden zijn. (Uiteraad loopt Belgacom achter.)

Mvg
vind dat ook dat ze het al maanden op voorhand weten,
dacht dat dezelfde persoon dit ook gemeld had van de Rai zenders buiten brussel in het digitaal aanbod.
vraag me wel af waar ze die gaan blijven zetten,
er zijn nog 2 Muxen vrij voor 20 SD zender of 10 HD zenders.
en wat met de beloofde dingen als het volledig in handen is van de amerikanen.
zou zeggen,eerst zien en dan pas geloven.




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)