Radiozenders toegevoegd
#1
De Nederlandse, Britse, Duitse en Franse radiozenders zijn nu ook beschikbaar vanaf kanaal 881 tot 899
Antwoord
#2
zitten er al een tijdje op Wink
als je ze niet op je digibox ontvangt is het een test nog.
polonia zou ook open moeten staan als zender Wink
Antwoord
#3
(02-06-2014, 23:09)master-magic schreef: zitten er al een tijdje op ;)
als je ze niet op je digibox ontvangt is het een test nog.
polonia zou ook open moeten staan als zender ;)

Zitten ze als test erop en gaan ze weldra terug weg? of is iets permanent voor heel Vlaanderen?
Antwoord
#4
Ik hoor dat het een test is en dat die radiozenders terug achter slot gaan? Klopt dit?
Antwoord
#5
ze zitten op de digibox, met EPG
Antwoord
#6
ze zitten momenteel open op de kabel en heb mijn digicorder nog eens uitgehaalf en.kon ze ook beluisteren zonder smartcard in.
zou kunnen dat een test is, maar zou een stap in de richting gaan van wat zr in septembet gaan doen ook.
moet zeggen, vind na een scan veel test kanalen terug op de kabel digitaal.
normaal nu in totaal 270 zenders op de digibox en via de tunerscan zit ik al aan 310 in totaal met on demand tijdelijke zenders erbij.
Antwoord
#7
Afwachten dus of die radiozenders gaan blijven, nog niks officieel.
Antwoord
#8
al zitten ze er al enkele maanden op en nu staan ze ook in de digiboxen, dus kans dat ze blijven maar achter de kaart gaan zoals de rest niet vrt radio zenders.
Antwoord
#9
(03-06-2014, 00:07)master-magic schreef: al zitten ze er al enkele maanden op en nu staan ze ook in de digiboxen, dus kans dat ze blijven maar achter de kaart gaan zoals de rest niet vrt radio zenders.

Je bedoeld dan in het pakket Rex Rio komen?
Antwoord
#10
(03-06-2014, 14:29)Dimira schreef:
(03-06-2014, 00:07)master-magic schreef: al zitten ze er al enkele maanden op en nu staan ze ook in de digiboxen, dus kans dat ze blijven maar achter de kaart gaan zoals de rest niet vrt radio zenders.

Je bedoeld dan in het pakket Rex Rio komen?

basis pakket Wink
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)