Belgacom 11+
#31
(03-07-2014, 15:30)zorro123 schreef:
(17-06-2014, 00:24)master-magic schreef: denk toch dat ze een volledig pakket gaan maken met belgische 1 en de rest van de voetbal voor een meerprijs dan de nu bijna 10€, ze willen er ook aan verdienen he,
ze zouden zot zijn als ze alles voor zo weinig geld blijven geven.

Belgacom maakt voetbalabonnement duurder

nu belgacom - net als telenet en voo : ook de belgische topwedstrijden mag tonen, betalen klanten :
voortaan 9,95 euro per maand voor de jupiler league, wie daarbovenop ook van het internationale aanbod bovenop wil blijven genieten,
betaalt 14,95 euro per maand,
enkel de internationale competities kosten 9,95 euro

gratis de wedstrijden van de Proximus League (tweede klasse)

zoals ik dus zei, duurder worden, waar zit dimira nu met zijn belgacom bron die zei dat niet duurder ging worden Wink
zitten er daar ook die niet op de hoogte zijn dus....
Antwoord
#32
Hier zit ik wie zegt dat belgacom het voetbal duurder maakt.Daarvoor moet je zeker niet bij telenet zitten anders zie je maar eens eerst goed naar de prijzen.En een voordeel is ook bij belgacom zijn er tenminste slimme mensen,waarschijnlijk door mij.Telenetters mogen gerust overlopen.
Antwoord
#33
master ik had die informatie wel al niet nodig want men wist al van te voren dat het goedkoper ging worden.Het is ook logisch zij hebben het spaanse voetbal, nu moeten zij trachten klanten te lokken en dit gaat niet als ze hun abonnementen gaan aanbieden boven de prijs van telenet,daarom is er ook zo lang gewacht.Ik heb ook nog een voorstel gedaan hoe ze hun abonnement konden samenstellen misschien heeft dit geholpen,in ieder geval ik ben er goedkoper vanaf voor drie seizoenen en nadien zien we wel weer.
Antwoord
#34
Vanaf dit jaar moet je wel betalen voor de tweede klasse 4 of 5 euro geloof ik voor belgacom 11 belgacom 11+ met het de eerste klasse kost dus 9,95€.Dus 8€ minder dan bij telenet daar zit Spaans voetbal bij Portugees en de champions legue bij in.Je kan dus ook beide samenvoegen+belgacom11 en dan kost het je 14,95€
Antwoord
#35
(04-07-2014, 17:12)Dimira schreef: Vanaf dit jaar moet je wel betalen voor de tweede klasse 4 of 5 euro geloof ik voor belgacom 11 belgacom 11+ met het de eerste klasse kost dus 9,95€.Dus 8€ minder dan bij telenet daar zit Spaans voetbal bij Portugees en de champions legue bij in.Je kan dus ook beide samenvoegen+belgacom11 en dan kost het je 14,95€

voor je weer verkeerde berichten geeft, op de belgacomsite staat letterlijk : voor alle Belgacom TV-klanten gratis de wedstrijden van de Proximus League (tweede klasse), plus exclusieve zenders van Belgische clubs (RSCA TV, Club TV, Charleroi TV, ...).

zoek het maar eens op
Antwoord
#36
(04-07-2014, 17:24)zorro123 schreef:
(04-07-2014, 17:12)Dimira schreef: Vanaf dit jaar moet je wel betalen voor de tweede klasse 4 of 5 euro geloof ik voor belgacom 11 belgacom 11+ met het de eerste klasse kost dus 9,95€.Dus 8€ minder dan bij telenet daar zit Spaans voetbal bij Portugees en de champions legue bij in.Je kan dus ook beide samenvoegen+belgacom11 en dan kost het je 14,95€

voor je weer verkeerde berichten geeft, op de belgacomsite staat letterlijk : voor alle Belgacom TV-klanten gratis de wedstrijden van de Proximus League (tweede klasse), plus exclusieve zenders van Belgische clubs (RSCA TV, Club TV, Charleroi TV, ...).

zoek het maar eens op

Kerel en nu zal ik u eens iets zeggen tegen u.Wat weet gij nu ineens van belgacom af en wat er in belgacom 11 zat en 11+ juist niks.En nog iets ik heb hier deze tread geopend dus ik plaats hier wat ik weet zoals master ook wist dat het duurder was zeker?Ik wist het al voor belgacom hun prijzen bekend hadden gemaakd.Als jij dan zo logisch kan denken leg dan eens uit hoe het komt dat het belgische voetbal 9,95 kost en met het andere pakket er bij 14,95.En daarbij het zijn julie zaken niet wij betalen wijnig en julie veel en dat is het voornaamste dat telt.En over verkeerde berichten gesproken die kan jij niet geven,jij publiceert ze allemaal uit de tijd.kan ik natuurlijk ook doen dan staan ze hier 2 maal maar dan word het een beetje saai,dat is het nu al aan het worden vind ik vroeger zagen we die nog eens op tv nu verschijnt die al op mijn pc.
Antwoord
#37
de waarheid van het gratis voetbal,
en wat verkeerde berichten betreft : niet gaan beweren dat belgacom italiaans voetbal geeft,
(zie bericht nr 12), omdat er een italiaanse ploeg meedoet in de champions league = niet hetzelde als : de serie a (zendt mechelen uit)
Antwoord
#38
Knoop het nu nog eens goed in je oren,en ik ben niet de enigste of ik zal je eens wat namen gaan noemen en dan ga ik eens eerst een privé bericht naar master sturen waarom denk jij wel dat sedert de begin periode er zoveel leden verdwenen zijn.Gewoon omdat jij hier zoveel notas post die velen onnuttig vinden.In het begin werd er enkel gepost over digitale aanbieders zoals belgacom/scarlet/sat/telenet/enz maar sinds jij er bij bent gekomen post jij niks anders dan die brol van die tijd,en het geen dat dat daar indat blad staat verstaat de helft van de mensen die hier waren niet dus zijn ze het afgetrapt.En als ik in de tijd eens een verkeerde informatie doorgaf ben jij wel de laatste om dat te zeggen,ik hoop dat je dat ook goed tussen je oren hebt geplaatst.master is hier nog altijd de moderator van het forum maar ik heb het al eens gezegd in het begin was het aangenaam iedereen verstond over wat men sprak nu staan er soms onderwerpen in waar men nog nooit van gehoord heeft en ik kan ook elk bericht uit de tijd of de gazet van Antwerpen publiceren.Dat is helemaal niet moeilijk en dan zal ik uiteraard altijd de juiste informatie geven als jij dat liever hebt.Maar ik denk dat velen dit wel erg saai gaan vinden.en dat er binnenkort niemand meer overblijft op dit forum dat volgengs mijns inziens gestart is als een bom maar plots aan het slabakken is,gewoon omdat de treads op niets trekken.Ze zijn nu gemaakt voor iemand die gestudeerd heeft als ingenieur denk ik vroeger kon je tenminste nog eens een vraag beantwoorden.
Antwoord
#39
(05-07-2014, 12:28)natte schreef:
(04-07-2014, 10:09)Dimira schreef: master ik had die informatie wel al niet nodig want men wist al van te voren dat het goedkoper ging worden.Het is ook logisch zij hebben het spaanse voetbal, nu moeten zij trachten klanten te lokken en dit gaat niet als ze hun abonnementen gaan aanbieden boven de prijs van telenet,daarom is er ook zo lang gewacht.Ik heb ook nog een voorstel gedaan hoe ze hun abonnement konden samenstellen misschien heeft dit geholpen,in ieder geval ik ben er goedkoper vanaf voor drie seizoenen en nadien zien we wel weer.

wat ga jij doen master? dimirA?
Ik ga ALL foot nemen,nog de beste optie met alle mogelijkheden die je er bij krijgt.En zorro als je het niet weet zoek het dan op.
Antwoord
#40
(05-07-2014, 16:37)natte schreef: ik denk ook wel geen hd maar kom kan je alles ook sd zien.is nog altijd 13€ goedloper dan telenet voor me. zal wel ms moeten laten vallen vrees ik

kanalen 631 tot 633 in HD of 641 tot 643 in SD : beter de pagina's lezen
en europees : kanalen 621 tot 629 (hd-zenders van 611 tot 613)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)