13th Street
#1
Net als zijn voorganger TNT verschillende programa's niet ondertitelt.
Antwoord
#2
vrees dat dit aan de laatste update ligt van de telenet boxen,
ik heb wel geen beeld,maar als ik zap voorbij die zender zie ik altijd nederlandse subs.
Antwoord
#3
Ja ik denk dat ook heb dat vroeger ook al eens gezegd tegen charlotte dat het iets te maken moest hebben met die update.Heb het nu gemeld maar heb nog geen antwoord gekregen,al heeft het toch lang geduurd eer er problemen kwamen bij 13th Street.
Antwoord
#4
Volgens mij werkt 13th Street ook met 888, misschien is dat een tijdelijke oplossing...
Antwoord
#5
optie 888 werkt op dit moment niet en er is enkel een DVB Sub optie,de TXT subs zijn er niet meer,
ze hebben kennelijk bij 13th Street iets veranderd.
Antwoord
#6
(09-10-2012, 22:52)master-magic schreef: optie 888 werkt op dit moment niet en er is enkel een DVB Sub optie,de TXT subs zijn er niet meer,
ze hebben kennelijk bij 13th Street iets veranderd.

Dat is tegenwoordig vaker en vaker dat je zoiets tegenkomt. Ik vraag me af of iemand daar bij die zenders dat niet zien op hun schermen....

Mvg
Antwoord
#7
Ik heb het aan telenet doorgegeven en kreeg het gekende antwoord we zijn op de hoogte.Dat was bij TNT ook en je weet hoeveel weken dit heeft geduurd.
Antwoord
#8
is het bij TNT ondertussen opgelost????,
zag bij de start van die zenders toen ze nog open stonden op de kabel dat de SD versie geen problemen had met de subs smorgens.
heb er geen abbo op dus kan het niet testen,
heb zwart beeld op de ontvanger (niet telenet) maar kan de subs wel testen en zien.
Antwoord
#9
Gisterenavond rond 19u vastgesteld dat de ondertiteling op 13th street in orde was. Op syfy leek het probleem nu ook van de baan.
Of het definitief is opgelost laat ik achterwege.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)