2 nieuwe zenders
#1
Opnieuw twee nieuwe zenders bij geplaatst bij telenet die al beschikbaar waren in brussel 2M Monde en Al Maghreb Tv of ik moest iets ontgaan zijn.Bij mij staan die op pagina 205/206.

mvg
Antwoord
#2
(12-03-2013, 13:21)Dimira schreef: Opnieuw twee nieuwe zenders bij geplaatst bij telenet die al beschikbaar waren in brussel 2M Monde en Al Maghreb Tv of ik moest iets ontgaan zijn.Bij mij staan die op pagina 205/206.

mvg

die staan er al van in begin op Wink
Antwoord
#3
Citaat:Vanaf vandaag krijg je er in Vlaanderen 2M Monde en Al Maghreb TV bij. Beide zenders zijn gericht op de Arabische bevolking en werden reeds bekeken in Brussel.

We proberen onze klanten permanent een breed aanbod aan zenders aan te bieden, zodat elke kijker in ons televisieaanbod zijn gading vindt.

2M Monde en Al Maghreb TV nu ook in Vlaanderen2M Monde is de internationale versie van het meest populaire Marokkaanse kanaal en biedt nieuws, films, sport en entertainment, met populaire series en live shows. Deze programma’s konden in Brussel al bekeken worden op kanaal 201 en zijn vanaf nu ook in Vlaanderen te zien op kanaal 191 in je TV-gids.

magrhebtv 2M Monde en Al Maghreb TV nu ook in VlaanderenAl Maghreb TV zendt programma’s over muziek, ontspanning en de sociale en culturele actualiteit uit in het Arabisch, Frans en Nederlands. Telenet klanten die in Brussel wonen kunnen de zender nog steeds bekijken op kanaal 202. De rest van Vlaanderen kan deze programma’s eveneens vanaf morgen bekijken op het zendernummer 192.
Antwoord
#4
(12-03-2013, 14:21)master-magic schreef:
(12-03-2013, 13:21)Dimira schreef: Opnieuw twee nieuwe zenders bij geplaatst bij telenet die al beschikbaar waren in brussel 2M Monde en Al Maghreb Tv of ik moest iets ontgaan zijn.Bij mij staan die op pagina 205/206.

mvg

die staan er al van in begin op Wink

Maar konden we die zien?Want ik heb ze vandaag voor de eerste maal tegen gekomen toen ik ging kijken of er zenders bij gekomen waren.En ik heb over laatst mijn zenders herschikt en die twee staan nu juist tussen de teken films en muziek zenders en heb die daar nooit gezien.
Antwoord
#5
(12-03-2013, 14:51)Dimira schreef:
(12-03-2013, 14:21)master-magic schreef:
(12-03-2013, 13:21)Dimira schreef: Opnieuw twee nieuwe zenders bij geplaatst bij telenet die al beschikbaar waren in brussel 2M Monde en Al Maghreb Tv of ik moest iets ontgaan zijn.Bij mij staan die op pagina 205/206.

mvg

die staan er al van in begin op Wink

Maar konden we die zien?Want ik heb ze vandaag voor de eerste maal tegen gekomen toen ik ging kijken of er zenders bij gekomen waren.En ik heb over laatst mijn zenders herschikt en die twee staan nu juist tussen de teken films en muziek zenders en heb die daar nooit gezien.
zaten al op de kabel,maar niet voor iedereen te zien met een officielle telenetbox zenderlijst.
Antwoord
#6
vreemd, Ik gezocht op telenet.be en en ik typen dat waar ik woon in Aalst met 9300 maar daar staan wel lijst met 2m en Al Maghreb tv in Basisaanbond ... Undecided toch wel in Vlaanderen uitvoeren zien... mijn digitalbox staan niet lijst in Epg ...
Antwoord
#7
normaal moet je die ergens vinden,maar het zou wel kunnen zijn dat die bij jou op een andere plaats zijn terecht gekomen zijn omdat de zenders bij jou niet meer origineel staan bv.en dan staan ze ook niet meer op die nr.Omdat die bv.bezet is door een andere.
Antwoord
#8
Als deze rommel in de plaats komt van WDR 3 , arm telenet Angry
Antwoord
#9
bijna alle muxen zijn aangepast,dus veel veranderingen moeten we niet meer verwachten,er is wel meer plek nu voor de bitrate voor de zenders,als deze niet een max hebben per zender Confused
Antwoord
#10
gevonden ik heb lijst van 2m en Al marghreb tv !! Smile
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)