Aanbod streamz wordt uitgebreid vanaf Mei 2021
#1
Het Vlaamse streamingplatform Streamz breidt zijn samenwerking met HBO uit en zal vanaf maandag 10 mei 2021 naast series en films van HBO ook nieuwe titels van HBO Max aanbieden aan zijn abonnees. Door de samenwerking krijgt de Vlaming nu ook toegang tot nieuwe, exclusieve Amerikaanse topreeksen zoals de prestigieuze sci-fi reeks Raised by Wolves en het volgende hoofdstuk van Sex and the City: And Just Like That. Ook een selectie van HBO Max-films wordt beschikbaar voor Streamz-abonnees. Naast internationale series en films, lanceert Streamz binnenkort met F*** you very very much met Frances Lefebure en Storm Lara met Ella Leyers nieuwe topfictie van eigen bodem. Ook de samenwerking met het Nederlandse Videoland wordt versterkt.
Antwoord
#2
volgens de tijd : 

verspreid over de komende maanden wordt 2.000 uur aan extra streamingscontent over de vlaamse kijker uitgestrooid
Antwoord
#3
(29-04-2021, 16:07)zorro123 schreef: volgens de tijd : 

verspreid over de komende maanden wordt 2.000 uur aan extra streamingscontent over de vlaamse kijker uitgestrooid

ben benieuwd, zal nog in pover HD zijn vrees ik zoals het nu is via de app.
zijn veel klanten dat het opzeggen wegens mindere kwaliteit.
Antwoord
#4
@ Zorro. De kwaliteit van het beeld valt mee maar het aanbod is wat mager.
Zeker als je ziet wat je voor enkele € meer je bij Netflix krijgt. 
Ik heb zelf Play More en Netflix en dat zit nog wel snor maar mijn broer heeft alleen Streamz en die liet zijn aanbod zien.
Ocharme,  echt wel.
Gelukkig heeft die ook Netflix en Disney+adult  want anders kreeg ik nog compassie. 
Die gebruikt Streamz alleen voor terugkijk tv.

2000 uren extra net in een periode dat er veel minder geproduceerd werd.
Ik vraag mij af hoe ze die gaan invullen.
Antwoord
#5
(04-05-2021, 23:32)kattaklop schreef: @ Zorro. De kwaliteit van het beeld valt mee maar het aanbod is wat mager.
Zeker als je ziet wat je voor enkele € meer je bij Netflix krijgt. 
Ik heb zelf Play More en Netflix en dat zit nog wel snor maar mijn broer heeft alleen Streamz en die liet zijn aanbod zien.
Ocharme,  echt wel.
Gelukkig heeft die ook Netflix en Disney+adult  want anders kreeg ik nog compassie. 
Die gebruikt Streamz alleen voor terugkijk tv.

2000 uren extra net in een periode dat er veel minder geproduceerd werd.
Ik vraag mij af hoe ze die gaan invullen.

oude films en series, er is ook nog producties van videoland dat erbij komen en het bestaande aanbod Wink

er is beeldverschil tussen de verschillende opties, de app op de tv's zelf geven beter beeld dan via de tv box van telenet en dan via de digibox/corder.
er word veel gecomprimeerd op het beeld zodat het sneller laad en het is geen full HD.
er is nog veel werk aan Streamz.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)