Allerlei informatie omtrent Belgacom TV en Internet
#1
Voor wie het interesseert je kan hier nogal wat informatie vinden omtrent Belgacom TV, B-box2 modem enz...
Misschien daar eens gaan kijken als je problemen ondervindt en wie weet vind je daar wel de oplossing of een idee.

Klik op deze link => BGCTV

Paul
Antwoord
#2
Ik ben nog nieuw hier en ik vind het al raar dat ik iets post dat te maken heeft met Belgacom en dit logischer wijze onder de rubriek Belgacom thuis hoort, dacht ik toch !
Nu zie ik dat dit onder toogpraat ondergebracht werd, dus ik begrijp al duidelijk niet goed de filosofie van dit nieuwe forum Exclamation

Paul
Antwoord
#3
Paul ben je zeker dat je juist hebt gehandelt.Want normaal vind je die toogpraat helemaal onderaan.Normaal moet je gewoon op dat icoon van belgacom klikken en kan je je bericht typen.Je kan best een mail sturen naar master-magic om dit te melden kunnen misschien nog kleine foutjes zijn.
Antwoord
#4
Ik heb opnieuw onder [BELGACOM] gepost, nu afwachten of het blijft staan !
Dan zou ik deze post hier volledig kunnen wissen, maar is dit mogelijk ?

Paul
Antwoord
#5
(09-10-2012, 22:03)Paul schreef: Ik heb opnieuw onder [BELGACOM] gepost, nu afwachten of het blijft staan !
Dan zou ik deze post hier volledig kunnen wissen, maar is dit mogelijk ?

Paul

Anders moet je eens contact met master opnemen,gewoon op ledenlijst kan je het bv. zijn naam zoeken als je hem gevonden hebt klik je op de naam en dan zie je een teken voor een mail te sturen.Daar kan je dat probleem uitleggen.Hij is de maker van dit forum.
Antwoord
#6
vind dat reclame naar andere site's niet echt een probleem geval is voor in de topics van belgacom,
dat dit beter past bij toogpraat.
want in feite zeg je dan dat de leden hier niet moeten komen,dat ze hier niet geholpen kunnen worden voor belgacom problemen.
Antwoord
#7
(09-10-2012, 22:55)master-magic schreef: vind dat reclame naar andere site's niet echt een probleem geval is voor in de topics van belgacom,
dat dit beter past bij toogpraat.
want in feite zeg je dan dat de leden hier niet moeten komen,dat ze hier niet geholpen kunnen worden voor belgacom problemen.
Maar zoiets begrijp ik toch niet goed! ik ga een voorbeeld geven, stel dat er iemand een vraag stelt over Belgacom TV en je weet dat er op een bepaalde site of blog een antwoord staat dan ga je toch ook een link meegeven naar deze site en dit kan eender de welke site of blog zijn toch. Dus als ik op die persoon zijn vraag antwoord en zeg kijk eens naar het blog BGCTV (bijvoorbeeld) daar staat een inlichting of een antwoord op je vraag, dan moet je dit onderbrengen onder toogpraat omdat je verwijst naar een andere site en niet rechtstreeks de uileg geeft!? Ik heb die link opgegeven omdat ik daar (en elders ook natuurlijk) dikwijls de informatie vind als het om Belgacom TV problemen gaat en het dus een bron is waar je veel info bijeen hebt staan.Ik zie een verwijzing naar een ander site niet als "je kan hier niet geholpen worden" integendeel je helpt ze juist door te zeggen daar vind je een oplossing van je probleem, of anders gezegd ga daar ook eventueel eens kijken als je problemen hebt.In het tegenovergestelde geval kan je iets kopieren uit een site en het dan als antwoord posten hier op het forum zonder de verwijzing te maken van waar je het haalt, dit vind ik dan heel flauw en echt serieus is het ook niet van te doen precies of je hebt het allemaal zelf uitgevonden. En verwijzen kan ook in het voordeel zijn dat je niet iedere keer opnieuw (dikwijls dezelfde uitleg) moet herhalen en zeker als het om lange uileg gaat, dan is een verwijzing dikwijls overzichtelijker dan een ik weet niet hoe lange uitleg ( zoals deze hier Wink )

Paul
Antwoord
#8
(09-10-2012, 22:16)Dimira schreef:
(09-10-2012, 22:03)Paul schreef: Ik heb opnieuw onder [BELGACOM] gepost, nu afwachten of het blijft staan !
Dan zou ik deze post hier volledig kunnen wissen, maar is dit mogelijk ?

Paul

Anders moet je eens contact met master opnemen,gewoon op ledenlijst kan je het bv. zijn naam zoeken als je hem gevonden hebt klik je op de naam en dan zie je een teken voor een mail te sturen.Daar kan je dat probleem uitleggen.Hij is de maker van dit forum.

Denk jij niet dat Paul iets verkeerd gedaan heeft,omdat hij zei dat zijn bericht zo gezecht gepost was op de plaats van belgacom en nu terecht kwam bij toogpraat?
Antwoord
#9
(09-10-2012, 23:20)Dimira schreef:
(09-10-2012, 22:16)Dimira schreef:
(09-10-2012, 22:03)Paul schreef: Ik heb opnieuw onder [BELGACOM] gepost, nu afwachten of het blijft staan !
Dan zou ik deze post hier volledig kunnen wissen, maar is dit mogelijk ?

Paul

Anders moet je eens contact met master opnemen,gewoon op ledenlijst kan je het bv. zijn naam zoeken als je hem gevonden hebt klik je op de naam en dan zie je een teken voor een mail te sturen.Daar kan je dat probleem uitleggen.Hij is de maker van dit forum.

Denk jij niet dat Paul iets verkeerd gedaan heeft,omdat hij zei dat zijn bericht zo gezecht gepost was op de plaats van belgacom en nu terecht kwam bij toogpraat?
dat had ik verplaatst omdat het meer lijkt op reclame maken voor een ander forum als het net de bedoeling is om hier ook belgacom klanten te helpen,
het lijkt dan net of je hier niet geholpen gaat worden,
negatieve reclame voor het forum,
het is net hier een forum dat geen voorkeur geeft aan enkel telenet maar de andere vlaamse aanbieders ook bespreekbaar maakt.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)