Apps
#11
(16-05-2014, 20:37)Dimira schreef:
(16-05-2014, 19:52)natte schreef: Neen maar geraak daar niet op forum met mijn login.

Dat is toch niet moeilijk.Dat moet geen bestaande email zijn.Dat van mij bestaat ook niet.Want iedereen kan op dat forum dat is ook de bedoeling.Of je nu van telenet of tv-vlaanderen bent.Dus fantaseer er één en neem een wachtwoord en dan moet dat normaal lukken.Dus gewoon naar de belgacom comunity gaan en dan een account aanmaken.Ik heb zelfs een niet bestaand gmail account.

Knap...om zo onbekend te kunnen zijn.
Maar wat nu met uw ip, dat staat toch in de header als je met je niet bestaand email iets doet.
Antwoord
#12
@adizal heb je het soms tegen mij?Ik leg uit tegen natte dat hij geen bestaand email adres moet gebruiken en knoop jij nu goed je oren open dan zal ik zeggen waar om want ik ben toch klant.Wat jij met dat ip adres bedoeld weet ik niet.Dat email adres dat je opgeeft is enkel zoals hier wanneer er iemand een bericht OP JOUW BERICHT DAT JIJ HEBT GEPLAATST OP HET FORUM HEEFT BEANTWOORD DAN KRIJG JIJ EEN MAIL als jij dus een onbestaand email adres hebt kan je ook nooit een mail krijgen maar je ziet die berichten wel staan als je op het forum zit.Snap je,dus heb je in feite niet een echt email adres nodig want als telkens een bericht er op komt is dit vrij lastig.Je kan dit wel uitschakelen.
Antwoord
#13
Nieuw paswoord aanvragen,dat is voordeel om een bestaand email adres te gebruiken Wink
Antwoord
#14
(17-05-2014, 17:44)natte schreef: dimimaster, het is gelukt!!!

Dan zal ik u daar wel tegenkomen.Maar vandaag niet meer want ik ga met ons moeder eten voor moederdag.
Antwoord
#15
Ik heb niets gevoden.Maar er bestaan toch ergens 2 versies om je browser te zetten.Ik gebruik internet explorer met de google balk.Niet die zoekbalk die je ook vind in je apps maar die je eerst moet downloaden en dan kan je die als bij komende balk plakken boven aan.Dus er bestaan in feite twee versies dacht ik deze en dan die met de bing zoekbalk.En ik denk dat het daardoor is dat het bij mij nu iets ingewikkelder is,want ik moet nog telkens die zelfde handeling uitvoeren als vroeger en toch is dit geïnstalleerd want als je die zoekfunctie ziet naast je account heb je die laatste software.
Antwoord
#16
(19-05-2014, 16:44)natte schreef: gouden raad gebruik chrome van google. iE lijkt zo lek als en zeef geworden

Of Firefox Wink
Chrome werkt ook niet altijd perfect met de laatste nieuwe HTML opties Wink
Antwoord
#17
(19-05-2014, 16:44)natte schreef: gouden raad gebruik chrome van google. iE lijkt zo lek als en zeef geworden

Daar kan dat volgens mij niets mee te maken hebben natte,het heeft altijd gewerkt volgens wij heb ik ergens een verkeerde toets ingeduwd of anders heb ik iets per ongeluk verwijderd.Het kan ook niet logisch zijn dat ik plots geen muziek meer op mijn boxen heb.En voor de rest is er niets mis met die ie11 dus er kan in feite niets aan mis zijn.
Antwoord
#18
Als uw geluid niet meer werkt heb je zelf iets gewist in je PC van software ofzo,
En zal je iets voor je probleem ook hebben meegewist Wink
Antwoord
#19
Ik heb mijn apps terug eindelijk.Gewoon een fabrieksherstel gedaan maar geen muziek.Had ook gewoon terug W8 heb dus W8.1 er terug moeten opzetten maar bij mij is dit toch nog steeds het zelfde als vroeger.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)