BBC1HD& BBC2HD
#1
Ik denk dat de kans dat één of beide zenders bij telenet komen zoals eerder belooft.Toch BBC2 HD als BBC HD verdwijnt binnen enkele dagen,waar wijnig kans op slagen heeft.Want nu heb ik al ergens gelezen dat belgacom deze ook schrapt uit zijn aanbod als deze er moest komen.
Antwoord
#2
(22-03-2013, 15:35)Dimira schreef: Ik denk dat de kans dat één of beide zenders bij telenet komen zoals eerder belooft.Toch BBC2 HD als BBC HD verdwijnt binnen enkele dagen,waar wijnig kans op slagen heeft.Want nu heb ik al ergens gelezen dat belgacom deze ook schrapt uit zijn aanbod als deze er moest komen.
Het staat al op blog.telenet.be dat het BBC One HD wordt.
Antwoord
#3
Dat heb je natuurlijk als je niet naar het blog zelf kijkt en niemand meld het hier;Big GrinDus nu weten ze het allemaal.
Antwoord
#4
BBC Two HD zal ook wel volgen zeker,er is toch plek genoeg hé boulder Wink
Antwoord
#5
(22-03-2013, 19:03)master-magic schreef: BBC Two HD zal ook wel volgen zeker,er is toch plek genoeg hé boulder Wink
Je gaat mij niet vaak horen zeggen : "dit weet ik zeker", tenzij ik het ook echt zeker ben.
Dus ik weet niet of die gaten die er aan de bovenkant zitten tot aan 620Mhz vrij zijn of niet.
Ik ken ook de plannen niet van Telenet.
Dus wie weet komt die er nog, wie weet ook niet.
Maar sowieso is het niet alleen zaak van een mux vrij te hebben, om hem in gebruik te nemen moet daar allerlei apparatuur geplaatst worden, en voor elke zender moeten er natuurlijk ook rechten betaald worden.
Antwoord
#6
Het zou fijn zijn als ze er snel zouden zijn want het wk snooker komt eraan ;-).Wink
Antwoord
#7
(22-03-2013, 19:15)tontol36 schreef: Het zou fijn zijn als ze er snel zouden zijn want het wk snooker komt eraan ;-).Wink
je kan die toch via sat bekijken vanaf dinsdagmorgen 6 uur Wink (BBC Two HD)
Antwoord
#8
(22-03-2013, 19:07)boulder schreef:
(22-03-2013, 19:03)master-magic schreef: BBC Two HD zal ook wel volgen zeker,er is toch plek genoeg hé boulder Wink
Je gaat mij niet vaak horen zeggen : "dit weet ik zeker", tenzij ik het ook echt zeker ben.
Dus ik weet niet of die gaten die er aan de bovenkant zitten tot aan 620Mhz vrij zijn of niet.
Ik ken ook de plannen niet van Telenet.
Dus wie weet komt die er nog, wie weet ook niet.
Maar sowieso is het niet alleen zaak van een mux vrij te hebben, om hem in gebruik te nemen moet daar allerlei apparatuur geplaatst worden, en voor elke zender moeten er natuurlijk ook rechten betaald worden.
ogja,we zien wel,wie sat heeft kan deze al een tijdje bekijken (BBC One HD) en vanaf dinsdag BBC Two HD.
Antwoord
#9
(22-03-2013, 19:15)tontol36 schreef: Het zou fijn zijn als ze er snel zouden zijn want het wk snooker komt eraan ;-).Wink

Ja maar dat zie ik desnoods dan maar op eurosport.
Antwoord
#10
(22-03-2013, 19:18)master-magic schreef: ogja,we zien wel,wie sat heeft kan deze al een tijdje bekijken (BBC One HD) en vanaf dinsdag BBC Two HD.
Ja, al van ergens in 2011 was het in HD (1440x1080).
Met de Olympische spelen werd het dan 1920x1080.
Blij dat nu alles van BBC2 HD zal te bekijken zijn, hoewel het voor sommige zaken ban BBC3 en 4 dus een nadeel betekent, want die zullen dan niet meer in HD te zien zijn.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)