Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Backup maken
Ik vrees dat het niet mogelijk is, maar wou het voor de zekerheid hier toch nog eens checken.

We hebben een programma opgenomen op de digicorder, maar zouden dit echt wel bij willen houden en ik zou hier dus gaat een digitale kopie van hebben. Is er een of andere manier om bijv. via een laptop of mediaspeler of iets dergelijks hier een backup van te maken?
Antwoord
Ik vrees dat dat niet mogelijk is, het enige wat je nog kan doen is uw digicorder door middel van een scart kabel verbinden met een DVD recorder en zo copies maken op een DVD schijf.
Antwoord
Daar was ik al bang voor. Dan moet ik eens op zoek gaan naar iemand die dat nog heeft Smile

(22-12-2014, 22:43)apestaart12 schreef: Ik vrees dat dat niet mogelijk is, het enige wat je nog kan doen is uw digicorder door middel van een scart kabel verbinden met een DVD recorder en zo copies maken op een DVD schijf.
Antwoord
of via een omzet apparaat die via hdmi werkt en op pc word aangesloten om er beelden van te maken op pc,
is wel voor 1 opname duur,maar geen kwaliteits verlies als dat een rol speelt,al zit je nog met een heel klein beetje verlies op.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
Hey Master-magic: dat klinkt interessant. Kan je hier een voorbeeld van geven, dan zoek ik deze eens op.

(22-12-2014, 23:37)master-magic schreef: of via een omzet apparaat die via hdmi werkt en op pc word aangesloten om er beelden van te maken op pc,
is wel voor 1 opname duur,maar geen kwaliteits verlies als dat een rol speelt,al zit je nog met een heel klein beetje verlies op.
Antwoord
ja hoor Wink

Opnemen in HD kan nog indien je een HDFury koopt. Niet goedkoop en ook niet 100% legaal, maar werkt perfect.

http://www.hdfury.com/
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord