Belgacom 11+
#1
Ik heb daarstraks navraag gedaan naar de prijs van het abonnement 11+ en dit is gewoon bij het oude gebleven 9,95€.Ben nu vergeten te vragen of daar het eerste klasse voetbal bij in zat want er waren nog aanpassingen nodig aan mijn abonnement waardoor ik toch weer 12€ goedkoper uit kom.
Antwoord
#2
Dat bericht moet achterhaald zijn.Ik heb rechtstreeks met klantendienst gebeld.vriendelijke man,heeft zelfs mijn abonnement nog iets aangepast (zal door die miserie komen van deze week) maar hij zei me 9,95 voor belgacom11+ maar natte ik zeg wel ik weet niet of 1 e klasse er in zit hé.Misschien is dat nog zoals vroeger en komt er zoals je zegt een apart pakket voor de eerste klasse.Maar het zal je goedkoper uitkomen dan bij telenet omdat je hier dan ook weer kan kiezen tussen gescheiden paketten.
Antwoord
#3
(14-06-2014, 17:24)Dimira schreef: Dat bericht moet achterhaald zijn.Ik heb rechtstreeks met klantendienst gebeld.vriendelijke man,heeft zelfs mijn abonnement nog iets aangepast (zal door die miserie komen van deze week) maar hij zei me 9,95 voor belgacom11+ maar natte ik zeg wel ik weet niet of 1 e klasse er in zit hé.Misschien is dat nog zoals vroeger en komt er zoals je zegt een apart pakket voor de eerste klasse.Maar het zal je goedkoper uitkomen dan bij telenet omdat je hier dan ook weer kan kiezen tussen gescheiden paketten.

Belgacom zal in de komende weken zijn nieuwe commercieel voetbalaanbod presenteren.

En wat het inhoudt ??????
Antwoord
#4
Waar staat dat dan?Want gissen kan ik ook.Als het bij belgacom 11+ zit is het 9,95€ en daarmee uit.Als je naar de klantendienst belt optie 3 kan je vragen naar tarieven en ik heb gevraagd naar het voetbal tarief.Heb gesproken over dat het voetbal nu veranderd was dan vorig jaar nog voor die prijs gezegd was.Dan heeft hij de prijs gezegd 9,95€.Ik zei nog dat is het zelfde als vorig jaar en hij zei ja.En daarop antwoorde ik dan dat zal in ieder geval goedkoper zijn dan bij telenet want daar betaal je minstens 17€ en dan moet je nog gsm en internet er bij nemen denk ik.
Antwoord
#5
(14-06-2014, 20:00)natte schreef:
(14-06-2014, 17:24)Dimira schreef: Dat bericht moet achterhaald zijn.Ik heb rechtstreeks met klantendienst gebeld.vriendelijke man,heeft zelfs mijn abonnement nog iets aangepast (zal door die miserie komen van deze week) maar hij zei me 9,95 voor belgacom11+ maar natte ik zeg wel ik weet niet of 1 e klasse er in zit hé.Misschien is dat nog zoals vroeger en komt er zoals je zegt een apart pakket voor de eerste klasse.Maar het zal je goedkoper uitkomen dan bij telenet omdat je hier dan ook weer kan kiezen tussen gescheiden paketten.

ik hoop het zou voor mij 17 euro goedkoper zijn en tweede klasse voetbal met den beerschot
natte ik zou niet weten waar ze nu spelen ik denk in 4 de,normaal wilden ze niet stijgen niet vanwege een nieu stamnr want dit was geen probleem.Ze willen liever zakken seizoen per seizoen.
Antwoord
#6
(14-06-2014, 19:39)Dimira schreef: Waar staat dat dan?Want gissen kan ik ook.Als het bij belgacom 11+ zit is het 9,95€ en daarmee uit.Als je naar de klantendienst belt optie 3 kan je vragen naar tarieven en ik heb gevraagd naar het voetbal tarief.Heb gesproken over dat het voetbal nu veranderd was dan vorig jaar nog voor die prijs gezegd was.Dan heeft hij de prijs gezegd 9,95€.Ik zei nog dat is het zelfde als vorig jaar en hij zei ja.En daarop antwoorde ik dan dat zal in ieder geval goedkoper zijn dan bij telenet want daar betaal je minstens 17€ en dan moet je nog gsm en internet er bij nemen denk ik.

om dat jij het bent :

Belgisch voetbal blijft voorlopig bij Telenet, Belgacom
vrijdag 13 juni 2014 | 14:27 CET | Nieuws
Telenet heeft bekend gemaakt dat het Belgisch voetbal de komende drie seizoenen bij de Vlaamse kabelaar te zien zijn. Er zal voorlopig niets veranderen aan dat aanbod of de prijs van het Sporting Telenet-abonnement. In april meldde Telenet al de uitzendrechten van de Formule 1 verworven te hebben. De Jupiler Pro League zal de komende drie seizoenen ook te zien zijn bij Belgacom. Belgacom zal in de komende weken zijn nieuwe commercieel voetbalaanbod presenteren.
Antwoord
#7
(14-06-2014, 19:39)Dimira schreef: Waar staat dat dan?Want gissen kan ik ook.Als het bij belgacom 11+ zit is het 9,95€ en daarmee uit.Als je naar de klantendienst belt optie 3 kan je vragen naar tarieven en ik heb gevraagd naar het voetbal tarief.Heb gesproken over dat het voetbal nu veranderd was dan vorig jaar nog voor die prijs gezegd was.Dan heeft hij de prijs gezegd 9,95€.Ik zei nog dat is het zelfde als vorig jaar en hij zei ja.En daarop antwoorde ik dan dat zal in ieder geval goedkoper zijn dan bij telenet want daar betaal je minstens 17€ en dan moet je nog gsm en internet er bij nemen denk ik.

voor onze dimira : het persbericht van belgacom zelf hierover
Antwoord
#8
@zorro dan zal ik waarscijnlijk morgen je de definitieve prijs kunnen geven en die zal ofwel 0€ als zij er financiëel goed voor staan.of anders zoals ik al zei zit deze normaal in het pakket belgacom 11+ met spaans en italliaans voetbal en het gratis tweede klasse voetbal en champions league
Antwoord
#9
(14-06-2014, 22:28)natte schreef:
(14-06-2014, 21:36)zorro123 schreef:
(14-06-2014, 19:39)Dimira schreef: Waar staat dat dan?Want gissen kan ik ook.Als het bij belgacom 11+ zit is het 9,95€ en daarmee uit.Als je naar de klantendienst belt optie 3 kan je vragen naar tarieven en ik heb gevraagd naar het voetbal tarief.Heb gesproken over dat het voetbal nu veranderd was dan vorig jaar nog voor die prijs gezegd was.Dan heeft hij de prijs gezegd 9,95€.Ik zei nog dat is het zelfde als vorig jaar en hij zei ja.En daarop antwoorde ik dan dat zal in ieder geval goedkoper zijn dan bij telenet want daar betaal je minstens 17€ en dan moet je nog gsm en internet er bij nemen denk ik.

om dat jij het bent :

Belgisch voetbal blijft voorlopig bij Telenet, Belgacom
vrijdag 13 juni 2014 | 14:27 CET | Nieuws
Telenet heeft bekend gemaakt dat het Belgisch voetbal de komende drie seizoenen bij de Vlaamse kabelaar te zien zijn. Er zal voorlopig niets veranderen aan dat aanbod of de prijs van het Sporting Telenet-abonnement. In april meldde Telenet al de uitzendrechten van de Formule 1 verworven te hebben. De Jupiler Pro League zal de komende drie seizoenen ook te zien zijn bij Belgacom. Belgacom zal in de komende weken zijn nieuwe commercieel voetbalaanbod presenteren.

oei beloofd niet veel goeds

Ja,volgens dit bericht niet dat is een standaard brief hij is hier al 4 maal gepasseerd in mijn postbus in drie dagen.Maar ik snap dan niet dat dat dan nog eens achteraf zou ontkracht worden wat eerst bevestigd word door de dienst waar je terecht kan om allerhande vragen over prijzen van abonnementen.Het zelfde of je vraagt meneer hoeveel kost een sporting abonnement en die zegt 12€ jij vind dit goed omdat dit zo goedkoop is en achteraf krijg je de rekening gepresenteerd van 27€.Toch een hele vreemde situatie.
Antwoord
#10
(15-06-2014, 09:53)natte schreef:
(15-06-2014, 08:39)Dimira schreef: @zorro dan zal ik waarscijnlijk morgen je de definitieve prijs kunnen geven en die zal ofwel 0€ als zij er financiëel goed voor staan.of anders zoals ik al zei zit deze normaal in het pakket belgacom 11+ met spaans en italliaans voetbal en het gratis tweede klasse voetbal en champions league

Laat mij ook weten hee Dimitri. Ik zal ook de beste van 2 moeten nemen.zal kiezen worden tussen HD of sdHuh

ik heb nu die kalender nog niet bekeken maar ik dacht dat er vrijdachs niet meer gespeeld werd of waren die uren nu veranderd ik heb daar over enkele maanden iets over gehoord.Ook dacht ik dat de play-offs na dit jaar in een ander kleedje worden gestoken.maar bij belgacom dacht ik dat je net als bij telenet toch maar 2 HD zenders hebt in het nederlands.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)