Belgacom 11+
#11
natte ik heb het je al eens gezegd probeer die op een of andere mannier om te ruilen voor een AD 2100.Die blijven gewoon bruikbaar na september en anders weet je nooit met telenet sta je binnenkort voor kosten voor die opleg voor een nieuwe box.Is het nu niet dan binnen een half jaar.
Antwoord
#12
Ja,maar ik heb nu ook bij mijn moeder gezien dat dit precies niet dezelfde weergave is zoals deze die weergeeft in mijn grijze decoder.Dus Als je iets op neemt,word dan iets van dezelfde serie in één map geplaatst?Bij mijn moeder niet,daar komt alles onder elkaar te staan.Ja dat zouden ze bij belgacom stilaan ook eens mogen beginnen veranderen.
Antwoord
#13
Je mag zeker boven de 15 euro verwachten !
Antwoord
#14
(15-06-2014, 19:01)chukky2 schreef: Je mag zeker boven de 15 euro verwachten !

En jij bent dan weer de man inside,terwijl ik wel heb gebeld.Vind dit wel een vreemde redenering van jou.In ieder geval voor 15€ heb ik heel wat meer dan bij telenet,en geef mij maar spaans en de Champions League.Voor die peulschil.
Antwoord
#15
Franse brol bij Belgacom, daar ben je toch bij he? Nu iedereen maakt dat voor zijn eigen uit he. Je neemt waar je je goed bij voelt . Ik heb tv Vlaanderen en canaldigitaal en ben super content . En telenet voetbal kijk ik ook. Daar heb ik geen kabel voor nodig ;-)
Antwoord
#16
(15-06-2014, 21:06)Dimira schreef:
(15-06-2014, 19:01)chukky2 schreef: Je mag zeker boven de 15 euro verwachten !

En jij bent dan weer de man inside,terwijl ik wel heb gebeld.Vind dit wel een vreemde redenering van jou.In ieder geval voor 15€ heb ik heel wat meer dan bij telenet,en geef mij maar spaans en de Champions League.Voor die peulschil.

zou die aan telefoon niet vertrouwen,zitten ook veel tussen die niet op de hoogte zijn,
heb er al genoeg aan telefoon gehad van belgacom,de prutsers.
heb er ook al veel problemen mee gehad.....
wacht gewoon af,is nog meer of een maand Wink
Antwoord
#17
(15-06-2014, 23:31)chukky2 schreef: Franse brol bij Belgacom, daar ben je toch bij he? Nu iedereen maakt dat voor zijn eigen uit he. Je neemt waar je je goed bij voelt . Ik heb tv Vlaanderen en canaldigitaal en ben super content . En telenet voetbal kijk ik ook. Daar heb ik geen kabel voor nodig ;-)

tread!!!!!!!!
Antwoord
#18
(15-06-2014, 23:44)master-magic schreef:
(15-06-2014, 21:06)Dimira schreef:
(15-06-2014, 19:01)chukky2 schreef: Je mag zeker boven de 15 euro verwachten !

En jij bent dan weer de man inside,terwijl ik wel heb gebeld.Vind dit wel een vreemde redenering van jou.In ieder geval voor 15€ heb ik heel wat meer dan bij telenet,en geef mij maar spaans en de Champions League.Voor die peulschil.

zou die aan telefoon niet vertrouwen,zitten ook veel tussen die niet op de hoogte zijn,
heb er al genoeg aan telefoon gehad van belgacom,de prutsers.
heb er ook al veel problemen mee gehad.....
wacht gewoon af,is nog meer of een maand Wink

Straks weet ik je het te zeggen master,in principe intereseert het me niet het is al goed dat belgacom deze keer niet meer afhankelijk is van telenet.Vroeger hadden we steeds die mindere wedstrijden en nu kan je tenminste terug kiezen tussen welke wedstrijd die je wil zien.Al zal het dan zeker voor een mindere prijs zijn dan bij telenet en daar gaat het toch om dacht ik.
Antwoord
#19
Momenteel ligt de prijs nog niet vast en zal er waarschijnlijk een appart abonnement komen,dus hier geeft men tenminste het voorbeeld hoe het zou moeten.De keuze laten aan de klant welke matchen hij wil zien.De prijs van 9,95 zal zoals ik dacht die van belgacom11+ zijn zonder dat belgisch voetbal.
Antwoord
#20
Die aan de telefoon is dus wel te vertrouwen dat was dus wel het bedrag voor belgacom 11+ dit is zelfs nog niet duurder geworden,alles zit daar in van vroeger nu zijn ze aan het bekijken wat ze gaan doen met het belgische voetbal.Appart abonnement maar ze kunnen het er evengoed instoppen en dan is het bij belgacom gratis dus is het afwachten eer men conclusies trekt.Normaal zal er wel appart abonnement komen en dan kunnen de overlopers komen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)