Belgacom 11+
#21
(16-06-2014, 20:11)natte schreef: belgacom 11+ zal hetzelfde zijn maar als je belgisch voetbal zal ander zijn. zie dat let mijne tvoveral.vroeger alles gratis nu moet bik die bijbetalen.

Het is dat dat nog niet helemaal zeker is,enkel spaans italiaans voetbal en de europa leaque zit er voorlopig in voor 9,95 over die belgische competitie was men het nog niet eens.Dat zal men achteraf mededelen dat kan een apart boeket worden, dat kan hier bij komen maar ik hoop het niet want dan begint men zoals bij telenet.En men zou eens wat slimmer moeten worden bij belgacom door die paketten de scheiden want bij telenet leren ze het toch niet en dan zou ik zeggen als mensen gaan overlopen.Eigen schuld dikke buld.
Antwoord
#22
(16-06-2014, 18:42)Dimira schreef: Die aan de telefoon is dus wel te vertrouwen dat was dus wel het bedrag voor belgacom 11+ dit is zelfs nog niet duurder geworden,alles zit daar in van vroeger nu zijn ze aan het bekijken wat ze gaan doen met het belgische voetbal.Appart abonnement maar ze kunnen het er evengoed instoppen en dan is het bij belgacom gratis dus is het afwachten eer men conclusies trekt.Normaal zal er wel appart abonnement komen en dan kunnen de overlopers komen.

Beter pakket
Ook Belgacom is opgezet met de nieuwe regeling. "Ons aanbod wordt hiermee substantieel uitgebreid. Wij zijn dan ook heel gelukkig met deze niet-exclusieve regeling", zegt directielid Philip Vandervoort. "Of er een prijzenverlaging zit aan te komen? Dat lijkt me niet meteen aan de orde, gezien het feit dat we ons pakket beter gemaakt hebben." Belgacom lanceert zijn nieuw commercieel voetbalaanbod pas in de komende weken. De competitie start op 25 juli.
bron : de morgen 13/06/14
Antwoord
#23
(16-06-2014, 21:07)zorro123 schreef:
(16-06-2014, 18:42)Dimira schreef: Die aan de telefoon is dus wel te vertrouwen dat was dus wel het bedrag voor belgacom 11+ dit is zelfs nog niet duurder geworden,alles zit daar in van vroeger nu zijn ze aan het bekijken wat ze gaan doen met het belgische voetbal.Appart abonnement maar ze kunnen het er evengoed instoppen en dan is het bij belgacom gratis dus is het afwachten eer men conclusies trekt.Normaal zal er wel appart abonnement komen en dan kunnen de overlopers komen.

Beter pakket
Ook Belgacom is opgezet met de nieuwe regeling. "Ons aanbod wordt hiermee substantieel uitgebreid. Wij zijn dan ook heel gelukkig met deze niet-exclusieve regeling", zegt directielid Philip Vandervoort. "Of er een prijzenverlaging zit aan te komen? Dat lijkt me niet meteen aan de orde, gezien het feit dat we ons pakket beter gemaakt hebben." Belgacom lanceert zijn nieuw commercieel voetbalaanbod pas in de komende weken. De competitie start op 25 juli.
bron : de morgen 13/06/14

Dit heb ik ook allemaal gelezen zorro maar hetgeen ik hier nu vertelde is hetgeen ik via belgacom verkrijg en dan bedoel ik geen kranten of klanten dienst.
Antwoord
#24
denk toch dat ze een volledig pakket gaan maken met belgische 1 en de rest van de voetbal voor een meerprijs dan de nu bijna 10€, ze willen er ook aan verdienen he,
ze zouden zot zijn als ze alles voor zo weinig geld blijven geven.
Antwoord
#25
Ja het is ook een beetje logisch dat ze er meer zullen voor gaan vragen enkel zal die 2 de klasse nog gratis zijn als ze deze nog moesten geven want in feite staat op een site nog niets van de nieuwe competities.Ik weet in feite ook niet of in belgacom 11+ nog evenveel zit als vroeger.Dus spaans en italiaans en champions leaque.
Antwoord
#26
(17-06-2014, 20:48)natte schreef:
(17-06-2014, 08:30)Dimira schreef: Ja het is ook een beetje logisch dat ze er meer zullen voor gaan vragen enkel zal die 2 de klasse nog gratis zijn als ze deze nog moesten geven want in feite staat op een site nog niets van de nieuwe competities.Ik weet in feite ook niet of in belgacom 11+ nog evenveel zit als vroeger.Dus spaans en italiaans en champions leaque.

dimi gene bang in holland bestaat sport1 ook nog altijd naast fox sportzenders. zal hier niet anders zijn. en degene die alles combineren zitten op de eerste rij. dus allemaal 3 decoders en je bent safe.

je kan die situatie in nederland niet vergelijken met hier,
in nl zitten beide sport zenders bij bijna elke aanbieder,
hier in belgie moet je kiezen tussen telenet (sporting) of belgacom (11).
beide zenders zitten niet bij alle aanbieders.....
Antwoord
#27
(17-06-2014, 20:46)natte schreef:
(17-06-2014, 00:24)master-magic schreef: denk toch dat ze een volledig pakket gaan maken met belgische 1 en de rest van de voetbal voor een meerprijs dan de nu bijna 10€, ze willen er ook aan verdienen he,
ze zouden zot zijn als ze alles voor zo weinig geld blijven geven.

vergeet niet master belgacom ook in brussel en wallonie kunnen zo een pak klanten afsnoepen van telent en voo

Denk dat ze dat ook in hun achterhoofd houden.Al vragen ze nog 14 of 15 kan je zeggen dat je minder competities van landen hebt en dat is ook waar,maar nu zou ik eens willen zien wie er al die competities volgt dit is niet mogelijk ik denk zelfs nog niet als je alles opneemt.dus ik denk dat men vlugger geneigd is goedkope boeketten te nemen met spaans en italiaans voetbal+belgisch 2de klasse gratis.En het is daar dat belgacom nu zijn zinnen tracht op te zetten,zij weten nu toch dat een abonnement bij telenet veel duurder is en nu hebben ze de kans om vooral liefhebbers van belgisch voetbal naar belgacom te trekken.althans dit is toch mijn mening.
Antwoord
#28
Het is ook moeilijk voor een tread starter om te weten waar hij een bericht moet plaatsen,het zelfde waar ik nu dit bericht moet plaatsen.Voor die personen die na Gyke hebben geantwoord was het misschien duidelijker maar dan stond het bericht ook op twee afzonderlijke plaatsen.Even ter verduidelijking dit gaat over de tread van het voetbalcontract dat afgesloten is.
Antwoord
#29
(17-06-2014, 00:24)master-magic schreef: denk toch dat ze een volledig pakket gaan maken met belgische 1 en de rest van de voetbal voor een meerprijs dan de nu bijna 10€, ze willen er ook aan verdienen he,
ze zouden zot zijn als ze alles voor zo weinig geld blijven geven.

Belgacom maakt voetbalabonnement duurder

nu belgacom - net als telenet en voo : ook de belgische topwedstrijden mag tonen, betalen klanten :
voortaan 9,95 euro per maand voor de jupiler league, wie daarbovenop ook van het internationale aanbod bovenop wil blijven genieten,
betaalt 14,95 euro per maand,
enkel de internationale competities kosten 9,95 euro

gratis de wedstrijden van de Proximus League (tweede klasse)
Antwoord
#30
het voetbalaanbod
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)