Belgacom start met verhoging surfsnelheid vaste lijn tot 70 Mbps
#11
Als je meer dan 100gb per maand verbruikt moet je idd bijkopen,
Je zou beter zijn met een hoger abbo eens je geen
Proximus meer hebt Wink
Antwoord
#12
(27-04-2015, 20:51)natte schreef:
(27-04-2015, 14:43)master-magic schreef: Als je te ver van de centrale zit zal dit niet veel verbeteren,
De snelheid verminderd als je aan een bepaalde afstand van de centrale zit en hoe verder hle minder snel.

zit maar 3 oom verder dan oude huis en niks meer

3 oom ????????
Antwoord
#13
(27-04-2015, 20:52)natte schreef:
(27-04-2015, 15:38)Dimira schreef: Ik heb vroeger bij belgacom steeds content geweest van mijn internet verbinding.Hier bij telenet lijkt het er precies op of ik nooit voldoende heb.Ik vind het vreemd.Ik zal wat minder moeten gaan downloaden denk ik,want dat extra blokken kopen kost geld.Net de rekening in de bus gekregen.132€Nog goedkoper als vroeger maar er volgt er nog één van proximus ook.Al goed de laatste.

pak dan prime en betv dan heb je veel filmzenders dimi

is ook duur en franse zenders zal die niet willen denk ik zo Wink
Antwoord
#14
(27-04-2015, 23:57)master-magic schreef:
(27-04-2015, 20:52)natte schreef:
(27-04-2015, 15:38)Dimira schreef: Ik heb vroeger bij belgacom steeds content geweest van mijn internet verbinding.Hier bij telenet lijkt het er precies op of ik nooit voldoende heb.Ik vind het vreemd.Ik zal wat minder moeten gaan downloaden denk ik,want dat extra blokken kopen kost geld.Net de rekening in de bus gekregen.132€Nog goedkoper als vroeger maar er volgt er nog één van proximus ook.Al goed de laatste.

pak dan prime en betv dan heb je veel filmzenders dimi

is ook duur en franse zenders zal die niet willen denk ik zo Wink

Wie is hier nu tegen wie bezieg?ik zit hier nu goed hoor master bij telenet.
Antwoord
#15
(28-04-2015, 08:32)Dimira schreef:
(27-04-2015, 23:57)master-magic schreef:
(27-04-2015, 20:52)natte schreef:
(27-04-2015, 15:38)Dimira schreef: Ik heb vroeger bij belgacom steeds content geweest van mijn internet verbinding.Hier bij telenet lijkt het er precies op of ik nooit voldoende heb.Ik vind het vreemd.Ik zal wat minder moeten gaan downloaden denk ik,want dat extra blokken kopen kost geld.Net de rekening in de bus gekregen.132€Nog goedkoper als vroeger maar er volgt er nog één van proximus ook.Al goed de laatste.

pak dan prime en betv dan heb je veel filmzenders dimi

is ook duur en franse zenders zal die niet willen denk ik zo Wink

Wie is hier nu tegen wie bezieg?ik zit hier nu goed hoor master bij telenet.

Natte zei dat je betv en prime moet bijpakken maar betv is door de 30€ en franstallig,
Denk niet dat je dat erbij wilt nemen naast prime en sporting,
Dan word je prijskaartje duurder dan je nu al betaald.

Iedereen verplichten om er dure paketten bij te pakken is niet door iedereen gewenst op het forum,
Constant lezen we hetzelfde.....
Antwoord
#16
Daar heb je gelijk in master,proximus heeft mooie natuurzenders daarom deed ik het en de tweede klasse,maar die zit hier toch al volgend jaar.Ik hoop nu dat er nog een paar van die zenders naar telenet komen.Maar naar proximus ga ik waarscijnlijk voor een 6 de keer niet meer.Dat heb ik ook gezegd.Die hebben te veel met mijn voeten gespeeld de laatste weken.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)