DC-AD2100
#11
is het niet het vorige type dat ze verkopen?????
met maximum 2 zenders opnemen of 1 opnemen en 1 kijken.
Antwoord
#12
(04-01-2013, 00:04)master-magic schreef: is het niet het vorige type dat ze verkopen?????
met maximum 2 zenders opnemen of 1 opnemen en 1 kijken.

master;je laat me weer twijfelen maar ik dacht het niet.Ik weet niet hoe ik het heb gezien.Niet met naar de site te gaan.Plots kwam ik op een pagina van telenet.Ik denk met het surfen en toen zag ik dat staan en heb ik het gemeld.
Antwoord
#13
(04-01-2013, 11:15)Dimira schreef:
(04-01-2013, 00:04)master-magic schreef: is het niet het vorige type dat ze verkopen?????
met maximum 2 zenders opnemen of 1 opnemen en 1 kijken.

master;je laat me weer twijfelen maar ik dacht het niet.Ik weet niet hoe ik het heb gezien.Niet met naar de site te gaan.Plots kwam ik op een pagina van telenet.Ik denk met het surfen en toen zag ik dat staan en heb ik het gemeld.

ze verkopen de HD Digibox in solden; de andere is de HD Digicorder (voorlopig STEEDS huren)
Hier had je het toch over he? Het staat er duidelijk bij...

En als je hier inlogt kan je de prijswijziging nakijken; of je kan op de brief wachten.
Antwoord
#14
Ja dat bericht verscheen er gisteren ook ergens plotseling.
Antwoord
#15
de HD digiboxen (zoals altijd) in de telenetshops en waar ze telenet verkopen.
Antwoord
#16
Ik zit er juist nu financiëel heel slecht voor anders had ik er twee gekocht één voor mij en één voor men moeder maar dit gaat nu niet.
Antwoord
#17
Ik las in mijn telenet daarstraks dat je nu voor 79€ ipv. 99€ een HD digicorder kan kopen.Dit is toch een duidelijk bewijs dat je er achteraf ook één kan kopen.Vanwaar anders die prijs 99€ als je er geen kan kopen.
Antwoord
#18
(06-01-2013, 17:21)Dimira schreef: Ik las in mijn telenet daarstraks dat je nu voor 79€ ipv. 99€ een HD digicorder kan kopen.Dit is toch een duidelijk bewijs dat je er achteraf ook één kan kopen.Vanwaar anders die prijs 99€ als je er geen kan kopen.

Als ik mij niet vergis gaat het hier wel over een digibox,niet digicorder.Huh
Antwoord
#19
Wou nu net even gaan zien maar toen ik mij inlogde kom ik nu ineens op al mijn gegevens.Ik dacht digicorder,maar laat het dan box zijn er word hier maar beweerd dat die achteraf niet te koop zijn,maar ik heb nog altijd nederlands geleerd.Wel maar tot mijn 16 de maar weet nog wel wat wil zeggen dat je die nu kan krijgen voor 79 ipv. 99 dus anders betaal je die 99.Ik denk dat een kind van 8 het niet gemakkelijker kan uitleggen.En of het box of recorder is daar kan je gelijk in hebben.
Antwoord
#20
Inderdaad ben op hun qite gaan zien en het is inderdaad die box.En die zal wel heel het jaar te koop zijn enkel de digicorder zal je niet kunnen aankopen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)