Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De dag
heb in 2 dagen alle 12 afleveringen gekeken en er is maar één woord voor:BANGELIJK. Serie moet in niets onderdoen voor series als the bridge, borgen of the killers. Belgische fictie ten top !!!
Antwoord

(28-03-2018, 16:51)tontol36 schreef: heb in 2 dagen alle 12 afleveringen gekeken en er is maar één woord voor:BANGELIJK. Serie moet in niets onderdoen voor series als the bridge, borgen of the killers. Belgische fictie ten top !!!

Super, ik ben ook benieuwd. Dankzij Humo kan ik een maand gratis Play More bekijken. Deze reeks eens snel bekijken.
Antwoord

(28-03-2018, 16:51)tontol36 schreef: heb in 2 dagen alle 12 afleveringen gekeken en er is maar één woord voor:BANGELIJK. Serie moet in niets onderdoen voor series als the bridge, borgen of the killers. Belgische fictie ten top !!!

beste tontol kan je in kort vertellen waarover deze serie gaat. dank
Analoge tv moet blijven! Idea
Antwoord

(29-03-2018, 10:45)natte schreef:

beste tontol kan je in kort vertellen waarover deze serie gaat. dank

Bankovervallers gijzelen enkele klanten en personeel waarop een kat en muisspel volgt tussen gijzelnemers en politie.
Ik heb de 12 afleveringen in 2 keer uitgezien,iedere aflev. eindigd zo spannend dat je onmiddelijk het vervolg wil weten en je aan het scherm gekluisterd zit.
Antwoord

doet me denken aan een film van de jaren 70
Analoge tv moet blijven! Idea
Antwoord

(31-03-2018, 16:40)natte schreef: doet me denken aan een film van de jaren 70

Ik denk dat het afgekeken is van een oudere serie'' the nine'', ging ook over een bankoverval en die werd dan door de ogen van de negen gegijzelden telkens opnieuw bekeken met ongeveer dezelfde intriges.
Antwoord

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info