EPG Shortstv HD
#1
De uitzenduren in de EPG (programmagids) van enkele zenders is niet juist.
Er is volgens mij een tijdsverschil van -2u.
Probleem doet zich voor bij de nieuwe zenders van 17 september.

ShortsTV-hd / Trace Sports HD / Penthouse HD

Raar dat Telenet dit probleem niet zelf vaststelt.
Antwoord
#2
(08-10-2012, 13:40)miguel_2 schreef: De uitzenduren in de EPG (programmagids) van enkele zenders is niet juist.
Er is volgens mij een tijdsverschil van -2u.
Probleem doet zich voor bij de nieuwe zenders van 17 september.

ShortsTV-hd / Trace Sports HD / Penthouse HD

Raar dat Telenet dit probleem niet zelf vaststelt.

Ze zijn bij telenet op de hoogte van dit probleem,natuurlijk lastig dat ze dat dan niet in orde kunnen brengen voor die zender start.Als het een nieuwe zender is is het natuurlijk iets anders,maar voor een bestaande zender kan dat toch geen probleem zijn.
Antwoord
#3
denk dat ze problemen hebben met de epg die van de uk komt voor die zenders en dat hun servers niet op +2 uur staat,
moet dit voor dit forum ook doen.
zal beetje zelfde probleem zijn.
Antwoord
#4
Nog eventjes afwachten dan.
Als het te lang duurt zal ik deze suggestie eens doorbellen naar Telenet.
Alvast bedankt voor de info

Miguel
Antwoord
#5
(08-10-2012, 16:59)master-magic schreef: denk dat ze problemen hebben met de epg die van de uk komt voor die zenders en dat hun servers niet op +2 uur staat,
moet dit voor dit forum ook doen.
zal beetje zelfde probleem zijn.

Verleden week Telenet (via facebook charlotte) hierboven vermeldde suggestie doorgegeven. Tot op heden geen antwoord en oplossing.
Ik laat het er hier verder bij. Misschien dat het volgend jaar in orde komt Confused
Antwoord
#6
(31-10-2012, 10:42)miguel_2 schreef:
(08-10-2012, 16:59)master-magic schreef: denk dat ze problemen hebben met de epg die van de uk komt voor die zenders en dat hun servers niet op +2 uur staat,
moet dit voor dit forum ook doen.
zal beetje zelfde probleem zijn.

Verleden week Telenet (via facebook charlotte) hierboven vermeldde suggestie doorgegeven. Tot op heden geen antwoord en oplossing.
Ik laat het er hier verder bij. Misschien dat het volgend jaar in orde komt Confused

vind dat ze daar toch allemaal rekening moeten mee houden om dat juist te zetten.
Antwoord
#7
Bij welke zenders zijn er nu nog problemen?
Antwoord
#8
(08-10-2012, 13:40)miguel_2 schreef: De uitzenduren in de EPG (programmagids) van enkele zenders is niet juist.
Er is volgens mij een tijdsverschil van -2u.
Probleem doet zich voor bij de nieuwe zenders van 17 september.

ShortsTV-hd / Trace Sports HD / Penthouse HD

Raar dat Telenet dit probleem niet zelf vaststelt.

De EPG van TNT-HD klopt ook niet. Een programma dat start om 21u45 start volgens de EPG om 22u45. Duidelijk niet aangepast aan het winteruur! Net een mail gestuurd naar Telenet, ben eens benieuwd!
Antwoord
#9
zullen hun epg instellingen eens moeten nakijken bij telenet Wink
het uur op de server staat nog op zomeruur Wink
Antwoord
#10
Dat zou toch niet meer mogen hé.Hoeveel jaren is er nu al winter en zomer tijd.Als dat dan altijd verkeerd staat.Cool
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)