Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geen zomerstop bij de NPO
Ondanks het feit dat op de drie hoofdkanalen van de NPO al volop oude herhalingen worden uitgezonden, stelt de top van de NPO dat dit jaar juist geen zomerstop wordt ingelast.

De NPO kopstukken Shula Rijkxman en Frans Klein hebben tegenover de kranten AD en Volkskrant verklaard dat de NPO dit jaar in het zomerseizoen een 'stortvloed aan nieuwe tv-programma's gaat uitbrengen'. De NPO 'staat aan in de zomer'. De NPO brengt in elk geval het WK voetbal in beeld en doet dit zelfs bij diverse aanbieders in Ultra-HD. Daarnaast is de nieuwe talkshow met Margriet van der Linden in de vooravond van NPO 1 goed aangeslagen bij het publiek. Tevens gaat NPO 1 door met het gesprek van de dag met Jinek. Nieuwe programma’s zijn verder Weg Met De Buren van Rutger Castricum (1 augustus), S.P.E.L.show van Astrid Joosten (2 augustus), Matthijs met Boeken van Matthijs van Nieuwkerk (9 augustus) en De Opvolgers met Sander Schimmelpenninck (31 juli), allemaal te zien op NPO 1.
Antwoord

Zeer moedig’ zie ik hier niet veel gebeuren. Zij beseffen dat veel mensen tv kijken in heel Europa nu en wereld dankzij nieuwe wetgeving en tv apps
Analoge tv moet blijven! Idea
Antwoord

(19-05-2018, 12:11)natte schreef: Zeer moedig’ zie ik hier niet veel gebeuren. Zij beseffen dat veel mensen tv kijken in heel Europa nu en wereld dankzij nieuwe wetgeving en tv apps

in de zomer word er net veel minder gekeken overal, wat heeft die nieuwe wetgeving en apps mee te zien ????
ze gaan geen stijging zien in kijkcijfers hoor.
Antwoord

(19-05-2018, 16:33)master-magic schreef:
(19-05-2018, 12:11)natte schreef: Zeer moedig’ zie ik hier niet veel gebeuren. Zij beseffen dat veel mensen tv kijken in heel Europa nu en wereld dankzij nieuwe wetgeving en tv apps

in de zomer word er net veel minder gekeken overal, wat heeft die nieuwe wetgeving en apps mee te zien ????
ze gaan geen stijging zien in kijkcijfers hoor.

Toch boeiende evolutie
Analoge tv moet blijven! Idea
Antwoord

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info