Geluidsvolume
#1
Hoe komt het toch dat er zoveel verschil zit in het geluidsvolume tussen sportingtelenet HD1 en de andere sporting kanalen? Idem dito voor prime HD1 en de overige.
Antwoord
#2
Ik heb het ook gemerkt ,ik dacht eerst dat dit aan mijn instellingen van mijn televisie lag omdat je die normaal kan instellen dat elke zender het zelfde geluids niveau heeft.Maar omdat jij dit nu ook zegt,weet ik nu dat dit niet klopt.En dat die fout bij telenet zelf zal liggen.En dat ze die of enkele sportzenders met te hoog geluids signaal doorsturen.
Antwoord
#3
Ik vind het toch enorm hoor natte.Ik heb het geluid zo geregeld met mijn smart dat ik ongeveer op alle kanalen 3 streepjes heb.Niet te luid,zo kan ik nog voldoende mijn volume uitbreiden.Maar als ik naar sporting ga moet ik oppassen of mijn ramen vliegen er uit bij drie streepjes.wat kan ik doen?Ik heb juist geteld nog 2 om lager te zetten.2 streepjes en 1.Maar als je dat doet is dit bijna nog even hard.Op geen één streepje heb je geen klaank.Je kan het ook op een andere mannier doen,door het volume van de smart tv te verhogen naar 12 streepjes bv.Dan kan je het bij sporting verlagen en hopen dat het dan minder luid staat,maar dan kan het wel zijn dat je op je gewone zenders je vollume bijna niet meer kan verhogen.
Antwoord
#4
Ik dacht dat er indertijd een overeenkomst tussen de verscheidene zenders getroffen was, maar bij TN zelf is er al verschil tussen hun eigen zenders ??????Huh
Antwoord
#5
Het eigenaardige is ook dat er een methode bestaat die je kan inschakelen op je tv,dat alle zenders even hard spelen.Dus bv.Je hebt dit gemakelijk bij zappen en je komt op een andere zender bij reclame of een muziek zender.Ik dacht dit gedaan te hebben,maar dit blijkt dus niet te helpen.
Antwoord
#6
natte ik zal even verduidelijken dat ik het verkeert heb uitgelegd.Die streepjes zijn natuurlijk de weergave van je decoder van telenet.Dus ik zal het nog even uitleggen.Ik heb mijn smart op 70 staan als volume en mijn streepjes staan nu op 7.Maar over een week of 2 was dit helemaal anders.Toen die decoder van belgacom nog mee aangesloten was stond het op 60 en 3 streepjes.Kan jij dat dan verklaren?
Antwoord
#7
(22-04-2015, 21:18)natte schreef: Een van de twee deugd niet Telenet of proximus

Ja,daar heb je gelijk in.En bij mij is het proximus geworden dat niet deugd.Ik hzd het enkel nog voor de tweede klasse,maar dit is nu niet meer nodig want met de hervorming van volgend jaar speelt toch 1/3 van de 2 de klasse in eerste en hoef ik proximus daar niet voor te nemen voor die enkele wedstrijden die zij dan gratis uitzenden.Nu betaal ik ook maar 17€ voor sporting.En als ik nu vergelijk is telenet even duue als proximus maar is telenet veel goedkoper geworden als vroeger.Vroeger moest ik rekeningen betalen van 170€ als je bv. alle zenders van telenet wou zien ,nu is daar zo een 70€ af.En dit is gewoon door die nieuwe formule.Enkel ga ik nu nog bellen hoelang dat nog duurt dat die pluszenders geblokkerd blijven.En ik ga vragen of de mensen die die zenders hebben die gratis hebben of daar moeten voor betalen want anders moet dat bij play en play more komen.En ik denk dat er dan een bom gaat barsten want dan ga ik het op facebook plaatsen ook,en dan zullen er meer mensen wakker schieten.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)