Internet op tv krijgen.
#1
Hallo
Ik heb een nieuwe smart tv van Samsung waarmee ik normaal via Wifi mee op internet kan geraken.
Het probleem is dat ik met een desktop werk,en dus gene Wifi heb.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder een kabel te moeten trekken van mijne modem naar mijn tv,want de afstand is te groot?
Mvg.
Antwoord
#2
Je kan eventueel met homeplugs werken bvb devolo's die je internetsignaal over elektriciteitsdraden transporteert.
Modem via kort stuk utp kabel verbinden met de eerste homeplug die in het stopcontact steekt dicht bij je modem
en je tweede homeplug die in het stopcontact steekt dicht bij je tv, verbinden met een kort stuk utp kabel met je TV.
Ik veronderstel toch dat dit je vraag was.

Paul.
Antwoord
#3
(16-10-2012, 16:03)Paul schreef: Je kan eventueel met homeplugs werken bvb devolo's die je internetsignaal over elektriciteitsdraden transporteert.
Modem via kort stuk utp kabel verbinden met de eerste homeplug die in het stopcontact steekt dicht bij je modem
en je tweede homeplug die in het stopcontact steekt dicht bij je tv, verbinden met een kort stuk utp kabel met je TV.
Ik veronderstel toch dat dit je vraag was.

Paul.

Bedankt om te reageren,maar ik werk al met home plugs voor mijn tv omdat de modem en switch in een andere kamer staat.
Ik heb iets gelezen om te werken met een draadloze router,maar zou niet weten hoe ik er moet aan beginnen.
Iemand een idee?Huh
Antwoord
#4
(17-10-2012, 10:56)bobo-truck schreef:
(16-10-2012, 16:03)Paul schreef: Je kan eventueel met homeplugs werken bvb devolo's die je internetsignaal over elektriciteitsdraden transporteert.
Modem via kort stuk utp kabel verbinden met de eerste homeplug die in het stopcontact steekt dicht bij je modem
en je tweede homeplug die in het stopcontact steekt dicht bij je tv, verbinden met een kort stuk utp kabel met je TV.
Ik veronderstel toch dat dit je vraag was.

Paul.

Bedankt om te reageren,maar ik werk al met home plugs voor mijn tv omdat de modem en switch in een andere kamer staat.
Ik heb iets gelezen om te werken met een draadloze router,maar zou niet weten hoe ik er moet aan beginnen.
Iemand een idee?Huh

Je kan ook met een bijkomende paar homeplugs werken
de homeplugs voor TV zijn met elkaar gepaard en de bijkomende kan je apart laten paren zodat ze elkaar niet in de weg zitten.
't is maar een idee dat ik je wil meegeven.

Paul
Antwoord
#5
Citaat:Bedankt om te reageren,maar ik werk al met home plugs voor mijn tv omdat de modem en switch in een andere kamer staat.
Ik heb iets gelezen om te werken met een draadloze router,maar zou niet weten hoe ik er moet aan beginnen.
Iemand een idee?Huh

Je kan ook met een bijkomende paar homeplugs werken
de homeplugs voor TV zijn met elkaar gepaard en de bijkomende kan je apart laten paren zodat ze elkaar niet in de weg zitten.
't is maar een idee dat ik je wil meegeven.

Paul
Het idee is goed maar het probleem is dat ik geen enkele stekker meer vrij heb,en verlengdozen zijn af te raden naar ik gehoord heb.
Ga eens binnenspringen in een pc winkel en kijken wat zij ervan denken.
Toch bedankt hoor voor de tips.
Mvg.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)