Keuze tn of/en Belgacom?
#11
De kogel is door de kerk.

Het is en blijft Telenet alleen:
-Basis shake (internet+tv+tel) Promo39E+14 kabelkosten (100 gb)
(één jaar promo)
Basis shake Telenet
- Gsm King 15E
Samen: 68 euro (rond die prijs).

Er moet worden bespaard en bij Telenet en Belgacom zal er altijd iets zijn zekers.
Ik ben over de ganse lijn wel best tevreden bij Telenet en ik had geen goesting en gene tijd om nd concurent te gaan.
Enfin, da's m'n mening en ik zal zo nu en dan een matchke en een filmke volgen.

Goei weekend!
Antwoord
#12
Ja,ze hebben ook niet allemaal de lotto gewonnen hé.Anders zou ik dit ook wel doen,en stond mijn tv hier ook al lang.Sad
Antwoord
#13
(12-01-2013, 17:01)Dimira schreef: Ja,ze hebben ook niet allemaal de lotto gewonnen hé.Anders zou ik dit ook wel doen,en stond mijn tv hier ook al lang.Sad
Ja Dimira, we werken met de middelen die we hebben...
Antwoord
#14
(12-01-2013, 20:44)natte schreef:
(12-01-2013, 17:01)Dimira schreef: Ja,ze hebben ook niet allemaal de lotto gewonnen hé.Anders zou ik dit ook wel doen,en stond mijn tv hier ook al lang.Sad

jij doet ook niet slecht hee.nieuw appartement,tv van 140 cm
ik maar ene van 46 inchHuh met er ook hard voor werken en bij 5 zijn vele fta en gratis heeHuh

"maar" ene van 46 inch, dat is toch meer dan groot genoeg? Ik ben content met m'n 42 inch. Perfecte maat voor mijn situatie.
Antwoord
#15
(12-01-2013, 21:28)natte schreef:
(12-01-2013, 21:15)warregubbi schreef:
(12-01-2013, 20:44)natte schreef:
(12-01-2013, 17:01)Dimira schreef: Ja,ze hebben ook niet allemaal de lotto gewonnen hé.Anders zou ik dit ook wel doen,en stond mijn tv hier ook al lang.Sad

jij doet ook niet slecht hee.nieuw appartement,tv van 140 cm
ik maar ene van 46 inchHuh met er ook hard voor werken en bij 5 zijn vele fta en gratis heeHuh

"maar" ene van 46 inch, dat is toch meer dan groot genoeg? Ik ben content met m'n 42 inch. Perfecte maat voor mijn situatie.
natuurlijk warre en koop alleen goedkope modellen.

in dit geval heb ik het niet echt over de prijs, je kan tegenwoordig al gigantische maten voor een kleine prijs vinden (bij wijze van spreken) maar een te grote tv vind ik persoonlijk zelfs hatelijk om naar te kijken.
Antwoord
#16
(12-01-2013, 20:44)natte schreef:
(12-01-2013, 17:01)Dimira schreef: Ja,ze hebben ook niet allemaal de lotto gewonnen hé.Anders zou ik dit ook wel doen,en stond mijn tv hier ook al lang.Sad

jij doet ook niet slecht hee.nieuw appartement,tv van 140 cm
ik maar ene van 46 inchHuh met er ook hard voor werken en bij 5 zijn vele fta en gratis heeHuh

Die tv is hier belange nog niet hoor,zeker niet die van 140cm zal waarschijnlijk wel een kleiner formaat worden.Wil je het allerlaatste model van samsung met spraak en beweging dus dat je tv ook geen pass en wachtwoorden meer hoeft in te geven voor facebook bv. zit je voor die modellen al tot 3000€. Eerst kreeg ik geen verhoging deze week heb ik nu telefoon gekregen en zouden ze mijn leningen gaan bundelen. die ik in de tijd ben aangegaan om te verhuizen.Zien hoe dat afloopt.
Antwoord
#17
Ja ik heb eens gezien misschien ander merk als Samsung die zijn iets goedkoper.Maar als ik dit weekend nog wil gaan zal ik niet aan het voldoende geld geraken denk ik.
Antwoord
#18
Kunnen we hier ook on topic gaan aub,gaat van keuze tussen telenet belgacom over tv keuze,is het eerste topic niet,als dit nog gebeurt sluit ik ze gewoon....
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)