Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Live TVV nu in heel europa
LIVE TV KIJKEN OP AL JE SCHERMEN

THUIS EN BUITEN BELGIË

Dankzij je gratis optie Live TV kijk je overal in België via wifi of het 3G/4G-netwerk naar je favoriete tv-programma's op je smartphone, tablet of laptop. Kijk goed, want deze is speciaal voor de trouwe luchthavenaars, de last minute zonnekloppers en de jetlag trolleyreizigers. Voortaan kijk je écht overal naar je favoriete tv-zenders op al je schermen:
Overal in België via wifi
Overal in België via 3G / 4G
NIEUW Overal in de Europese Unie via wifi en 3G / 4G

OVERAL IN HET BUITENLAND EN OP AL JE SCHERMEN?

Zo is dat! Vanaf 1 april kan je overal binnen de Europese Unie live tv kijken op al je schermen! Zo hoef je zelfs op vakantie niets te missen van je favoriete tv-programma's.

ACTIVEER NU JE LIVE TV! HET IS HELEMAAL GRATIS!

Nog geen Live TV account? Het is volledig gratis inbegrepen in je tv-abonnement! Activeer nu je gratis Live TV optie en kijk overal in België en daarbuiten naar je favoriete tv-zenders op je smartphone, tablet of laptop.

Wacht dus niet langer en activeer je Live TV optie nu meteen in MIJN TV VLAANDEREN.
Antwoord

(10-04-2018, 13:28)master-magic schreef: LIVE TV KIJKEN OP AL JE SCHERMEN

THUIS EN BUITEN BELGIË

Dankzij je gratis optie Live TV kijk je overal in België via wifi of het 3G/4G-netwerk naar je favoriete tv-programma's op je smartphone, tablet of laptop. Kijk goed, want deze is speciaal voor de trouwe luchthavenaars, de last minute zonnekloppers en de jetlag trolleyreizigers. Voortaan kijk je écht overal naar je favoriete tv-zenders op al je schermen:
Overal in België via wifi
Overal in België via 3G / 4G
NIEUW  Overal in de Europese Unie via wifi en 3G / 4G

OVERAL IN HET BUITENLAND EN OP AL JE SCHERMEN?

Zo is dat! Vanaf 1 april kan je overal binnen de Europese Unie live tv kijken op al je schermen! Zo hoef je zelfs op vakantie niets te missen van je favoriete tv-programma's.

ACTIVEER NU JE LIVE TV! HET IS HELEMAAL GRATIS!

Nog geen Live TV account? Het is volledig gratis inbegrepen in je tv-abonnement! Activeer nu je gratis Live TV optie en kijk overal in België en daarbuiten naar je favoriete tv-zenders op je smartphone, tablet of laptop.

Wacht dus niet langer en activeer je Live TV optie nu meteen in MIJN TV VLAANDEREN.

En het werkt nog ook, heb zaterdag op de bus onderweg naar een voetbalwedstrijd een uitzending van proximus leage gekeken. Moet wel het verbruik controleren want dat kan aardig oplopen.
Antwoord

(10-04-2018, 16:15)tontol36 schreef: En het werkt nog ook, heb zaterdag op de bus onderweg naar een voetbalwedstrijd een uitzending van proximus leage gekeken. Moet wel het verbruik controleren want dat kan aardig oplopen.
Haha, dan blijft er niet veel over van je gratis, als je een duurder internet abonnement moet nemen, hee.
Ik zit zelf bij EDPNet, maar heb geen TVV, ik denk dat ik enkel "fair use" policy heb.
Antwoord

(10-04-2018, 20:26)boulder schreef:
(10-04-2018, 16:15)tontol36 schreef: En het werkt nog ook, heb zaterdag op de bus onderweg naar een voetbalwedstrijd een uitzending van proximus leage gekeken. Moet wel het verbruik controleren want dat kan aardig oplopen.
Haha, dan blijft er niet veel over van je gratis, als je een duurder internet abonnement moet nemen, hee.
Ik zit zelf bij EDPNet, maar heb geen TVV, ik denk dat ik enkel "fair use" policy heb.

voor thuis kan dit nog handig zijn voor op 2de toestel of voor de kids ofzo via wifi aangesloten maar als je 4G gebruikt dan zal dit snel verdwijnen na paar uur kijken.
Antwoord

Wat is dat eigenlijk met dit topic?
Bij elke reactie die er geweest is staat "Click to Edit", maar je ziet de reactie niet.
Antwoord

(14-04-2018, 12:10)boulder schreef: Wat is dat eigenlijk met dit topic?
Bij elke reactie die er geweest is staat "Click to Edit", maar je ziet de reactie niet.

opgelost, was door een oude php versie dat dit voorkwam.
Antwoord

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info