Lotto-Belisol strikt Telenet als cosponsor
#1
Telenet wordt vanaf volgend jaar de nieuwe partner van wielerploeg Lotto-Belisol. Het tekende een contract van een jaar, met optie op twee bijkomende seizoenen. Dat maakte het team van Marc Sergeant vandaag bekend.

Telenet is al even aanwezig in het veldrijden met de Telenet-Fidea-ploeg van onder meer Bart Wellens. Vanaf januari maakt het telecommunicatiebedrijf nu ook zijn intrede in het wegwielrennen. Lotto en Belisol blijven vanzelfsprekend de hoofdsponsors van het team. Na de komst van Telenet blijft er nog ruimte voor één bijkomende partner, meldt de ploeg.

Bron: HLN.be
Antwoord
#2
Zijn die ook niet actief in het voetbal of was dit vorig seizoen? De club weet ik nu juist niet meer.
Antwoord
#3
(15-11-2012, 22:53)Dimira schreef: Zijn die ook niet actief in het voetbal of was dit vorig seizoen? De club weet ik nu juist niet meer.
Zij sponseren ook KV Mechelen
Antwoord
#4
Ja dat is ook waar,ik had dit infeite ook moeten weten want volg die belgische competitie ook.Maar je ziet ook niet wekelijks elke ploeg spelen enkel de top ploegen op zaterdag en zondag en als er dan al één op vrijdag is neem ik die ook mee + je eigen ploeg.Maar dan valt er natuurlijk één van die vorige uit of het moest er juist tegen zijn.Zie dus wel vaak de HD wedstijden en op sommige kanalen zie je daar wel degelijk verschil in want zo heb ik toch eens één slechte wedstrijd gezien en of te wel is dit te wijten door dat licht maar dat beeld was een echt mistveld.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)