Nieuwe yelo op de digicorders.
#21
(09-04-2013, 23:32)natte schreef:
(09-04-2013, 16:28)Dimira schreef:
(09-04-2013, 16:09)apotheosis schreef:
(09-04-2013, 09:14)Dimira schreef: Ik zit er ook ni bij apo.Ik versta da niet dat ge dat allemaal via die rode knop moet doen.Als dat nu eens via een gewone update ging zou het veel eenvoudiger zijn.

En op 18 april zitk er ook al niet bij, dwazen strontboel.
Bij Telenet iets goeds doen meteen is altijd teveel gevraagd, ik vraag me telkens af wat voor sukkelaars dat daar toch zijn.
ZE doen ook alsof ze het heet water hebben uitgevonden ivm dat opnemen op afstand nu enz...

Ik heb potverdorie al jarenlang een slingbox waarmee ik praktisch alles kan doen.
zeg,ge moet eens dringend aan uw taalgebruik gaan oefenen hé apo.Maar trek het je niets aan ik sta er ook nog niet op wij moeten geduldig wachten.wie weet zitten daar nu nog wat bugs in tegen dat het ons beurt is zijn die allemaal gemaakt.

ha beste apo nog steeds strijdvaardig, joepie
ik pak hem die yelo zodra ik kan

Da's goe dan zijn we al met drie?Tongue
Antwoord
#22
(09-04-2013, 16:28)Dimira schreef:
(09-04-2013, 16:09)apotheosis schreef:
(09-04-2013, 09:14)Dimira schreef: Ik zit er ook ni bij apo.Ik versta da niet dat ge dat allemaal via die rode knop moet doen.Als dat nu eens via een gewone update ging zou het veel eenvoudiger zijn.

En op 18 april zitk er ook al niet bij, dwazen strontboel.
Bij Telenet iets goeds doen meteen is altijd teveel gevraagd, ik vraag me telkens af wat voor sukkelaars dat daar toch zijn.
ZE doen ook alsof ze het heet water hebben uitgevonden ivm dat opnemen op afstand nu enz...

Ik heb potverdorie al jarenlang een slingbox waarmee ik praktisch alles kan doen.
zeg,ge moet eens dringend aan uw taalgebruik gaan oefenen hé apo.Maar trek het je niets aan ik sta er ook nog niet op wij moeten geduldig wachten.wie weet zitten daar nu nog wat bugs in tegen dat het ons beurt is zijn die allemaal gemaakt.

Ik ben zot van nieuw snufkes en dan haat ik het om te moeten wachten Wink.
Iedereen zit dan al te posten op fora en gij staat er maar te staan.
Antwoord
#23
Ja da's waar ma wat kunt ge daar aan doen dat die ni sneller zijn.In Korea zijn die waarschijnlijk ook nog niet geweest,want anders wist ik misschien iets en konden we misschien een rakket in hun gat steken.Ik heb het al eens gezegd hier bij belgacom krijgen ze regelmatiger software updates daar zitten dan wel bugs in maar je ziet er iets veranderen.Op televisie vlak spreek ik dan en niet zoals hier bij yelo of dat daar bij belgacom ik weet niet hoe dat daat noemt.Maar zij krijgen updates voor hun tv en wij kunnen fluiten.Denk dat het al 10 maand geleden is dat hier nog een update voor tv is geweest .Ik zie ook eens graag een verandering gebeuren in het menu zoals hier al eens gevraagd is die zapbalk onderaan dat je die desnoods kan uitschakelen bij terugspoelen of voortspoelen zodat je kan blijven lezen.Maar daar heeft men kennelijk geen oor voor.
Antwoord
#24
Als ik omschakel is mischien mijn probleem van de baan dat mijn 2 digicorders steeds vast lopen. Ben nu 1 maand en 2 techniekers verder en nog niks van oplossing.
Ik zoek mensen met ervaring met satelitiet want ik denk eraan. Over te schakelen, ben deze elende zo moe met telent. Sinds dat nieuwe yelo gedoe iedere dag miserie thuis,ik hoef geen tv te kijken via ipad of pc zou willen het terug normaal werkte.

(10-04-2013, 11:10)apotheosis schreef:
(09-04-2013, 16:28)Dimira schreef:
(09-04-2013, 16:09)apotheosis schreef:
(09-04-2013, 09:14)Dimira schreef: Ik zit er ook ni bij apo.Ik versta da niet dat ge dat allemaal via die rode knop moet doen.Als dat nu eens via een gewone update ging zou het veel eenvoudiger zijn.

En op 18 april zitk er ook al niet bij, dwazen strontboel.
Bij Telenet iets goeds doen meteen is altijd teveel gevraagd, ik vraag me telkens af wat voor sukkelaars dat daar toch zijn.
ZE doen ook alsof ze het heet water hebben uitgevonden ivm dat opnemen op afstand nu enz...

Ik heb potverdorie al jarenlang een slingbox waarmee ik praktisch alles kan doen.
zeg,ge moet eens dringend aan uw taalgebruik gaan oefenen hé apo.Maar trek het je niets aan ik sta er ook nog niet op wij moeten geduldig wachten.wie weet zitten daar nu nog wat bugs in tegen dat het ons beurt is zijn die allemaal gemaakt.

Ik ben zot van nieuw snufkes en dan haat ik het om te moeten wachten Wink.
Iedereen zit dan al te posten op fora en gij staat er maar te staan.

Ik moet die nieuwe snuffkes niet,wil terug het oude dat perfeckt werkte. Nu kan ik niet eens deftig 2opnames maken sinds we de opnames kunnen bekijken via pc. Als het al werkt,want bij vele programas kunnen we de subs niet eens lezen.

Kan je op u nieuwste model recorder het installeren en dat samen laten werken met een ouder type model recorder? ik heb 14 dagen geleden een stuk gelopen recorder moeten laten vervangen en kreeg geen nieuw model mee,moest daarvoor 39 euro voor betalen. Ze dachten dit het probleem was bij ons maar nu terug 2 weken verder is er nog niks verandert.
Antwoord
#25
ja,maar murdock het zou nu toch prachtig zijn dat die tv. en alles wat beter werkte want daar gaat het toch om?en daar gaat die volgende update van yelo over die je met je rode knop moet doen maar niet verplicht bent.Er zit dus wel degelijk een verschil in beide.Wat weet ik ook niet juist.
Antwoord
#26
(10-04-2013, 21:29)Dimira schreef: ja,maar murdock het zou nu toch prachtig zijn dat die tv. en alles wat beter werkte want daar gaat het toch om?en daar gaat die volgende update van yelo over die je met je rode knop moet doen maar niet verplicht bent.Er zit dus wel degelijk een verschil in beide.Wat weet ik ook niet juist.

Ik ben info aan het zoeken hoe ik tv kijk via sateliet en of ik beter en goedkoper ben. Waar kan ik deze vragen op het forum stellen?
Antwoord
#27
Op het forum ben je vrij om te vragen wat je wil,en heb je de kans dat er meerdere personen een antwoord geven.Maar als je misschien liever over financiëele aspecten wil sprekenl dan ben je misschien beter af met iemand als master.Ik denk dat hij je wel goed kan helpen.Stuur hem gewoon een privé bericht niet een gewone email.Dus het tweede.Je klikt op de ledenlijst,zoekt master en dan moet je dus een privé berichtje sturen naar master en hij zal het wel beantwoorden als hij tijd heeft.Maar ik zeg het je mag het altijd hier ook zetten.Ik heb ook nog een schotel op mijn dak staan van 120 cm.diameter die ik niet meer gebruik.Maar ik geraak niet meer op mijn dak.Enkel kunnen ze er nog op via een brandladder via de buren.Want anders had ik ook al lang een schotel gehad.Eén ding ga ik nog wel uitzoeken of het verantwoord is dat er een nieuwbouw appartement word gebouwd waarvan het dakraam niet open kan (mag) dit zogezegd van de brandweer.Ik wil wel eens weten als er ooit brand is in een gebouw van 3 verdiepen hoe wij er uit kunnen zonder brandladder en dak dat niet open gaat;Spijtig dat ik niet weet waar ik moet zijn om dit uit te vissen;
Antwoord
#28
Bij mij is de thuisdeling of hoe da ook noemt nog steeds weg; normaal kan ik in huis mij n programma's zien die ik in de garage heb opgenomen en omgekeerd ook, das alweer weggevallen.
Ne mens moet er telkens voor bellen, best vervelend ze, ik heb er dan ook nooit zin in Smile.

Maar terug on-topic; de nieuwe yelo op de digicorder ziet er opt eerste zich wel fun uit.
Antwoord
#29
Neen ik weet het bij mij gaat hij ook nog niet.Dus vanaf de 18 de beginnen ze ermee en dan gelijdelijk wordt dat over elke gemeente verdeeld.Je kan dat in die lijst zien geloof ik.In de loop van mei moet iedereen het hebben.Maar die rode knop zal maar eerst gaan op pagina 444 als jouw gemeente aan de beurt is.
Antwoord
#30
Nu donderdag 18 april ben ik bij de groep gebruikers die eventueel kunnen overstappen naar het nieuwe menu.
Dus na bevestigen met rode knop op het gekende yelo kanaal zou ik dus kunnen beschikken over het nieuwe menu.
Ik zit hieromtrent met een vraagje.
Ik beschik over de nieuwste digicorder ( zwarte ),maar deze is nog aangesloten via Scart naar televisie. (tv heeft nog geen hdmi ) Sad
Weet iemand of dit eventueel problemen zou kunnen geven ( los van de beeldkwaliteit). Er is immers geen weg terug.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)