Opnemen
#1
Sinds daarstraks vind ik problemen tijdens het opnemen.Als ik iets wil opnemen via de zender-gids dan lukt dit niet meer.Ik ga op het betreffende programma staan klik op opnemen en bevestigen,maar toch word dit niet weergegeven met het betreffende teken dat dit word opgenomen.Als ik dan naar mijn opnames ga,en kijk naar opnames geplant.Dan zie ik dat dat daar totaal leeg is.Ook heb ik alle draden vandaag los gekoppelt,met als resultaat dat ik al mijn opnames kwijt ben.Iemand een iedee wat het probleem kan zijn?
Antwoord
#2
interactiviteit die weg is Wink
Antwoord
#3
opnames mogen toch zomaar niet verdwijnen?
Jan
Antwoord
#4
(03-01-2015, 11:16)jr212 schreef: opnames mogen toch zomaar niet verdwijnen?

Tuurlijk niet . De opnames op de harde schijf kunnen zo maar niet verdwijnen . Hier staan ze al meer dan 2 jaar op.
Ik zou zeggen terug met dat ding naar de winkel
Antwoord
#5
(03-01-2015, 05:31)master-magic schreef: interactiviteit die weg is Wink

Interactiviteit heeft hier niks mee te maken, mijn digicorder is ook niet interactief maar ik kan nog altijd opnames maken.
Waarschijnlijk een defect aan de digicorder en moet dus worden omgeruild.
Antwoord
#6
Je weet misschien dat is nog steeds die eerste decoder die ik steeds hier heb laten staan.Ik ben nu de 3de of vierde maal klant.Ik schat dat die decoder een 3 tal jaar oud moet zijn.Bij proximus gaan decoders normaal langer mee dan hier.Mag ik mijn decoder gewoon gaan omruilen.Want ik heb dus al gebeld,maar ben dit vergeten te vragen.Ik heb nu ook al gezien dat ik mijn beeld niet meer kan stil zetten,en aan het kastje ligt het niet omdat dit nog normaal werkt op de decoder bij mijn moeder.
Antwoord
#7
Mag je hem dan zo maar omruilen,of moet je eerst op een brief wachten?Ik had al gebeld en gezegd dat ik deze problemen had en hij zei dat ik hem mocht omruilen,maar ik heb nu niet gehoord of men eerst een brief ging sturen.
Antwoord
#8
Ben hem nu vandaag gaan omruilen.Maar bij ons in Merksem enkel nog maar het zwart model leverbaar,en ben dan doorgestuurd naar Van Havere in Kapellen maar daar was ook enkel het zwart model leverbaar.Al was gezegd dat AD 2100 nog wel leverbaar was daar.Je krijgt wel enkel je decoder mee,dus dat is nu niet erg dan kan ik mijn oude afstandsbediening gebruiken.Want die lange krijg je toch niet mee.
Antwoord
#9
En als je denkt dat je nu een betere decoder hebt.Dan krijg je gewoon een afgedankte tweede of derde handse van een ander.Opnemen,en het beeld stilzetten kan deze wel;Maar telkens als ik de tv opzet.Moet hij bijna een minuut terug opstarten.Dan is hij zich zo gezegd aan het instaler.Dan is de service van proximus stukken beter.Daar moet je dan wel een nr.vragen maar dan weet je tenminste dat je een splinternieuwe decoder hebt;En deze is misschien binnen een week weer naar de vaantjes.
Antwoord
#10
(13-01-2015, 18:19)Dimira schreef: En als je denkt dat je nu een betere decoder hebt.Dan krijg je gewoon een afgedankte tweede of derde handse van een ander.Opnemen,en het beeld stilzetten kan deze wel;Maar telkens als ik de tv opzet.Moet hij bijna een minuut terug opstarten.Dan is hij zich zo gezegd aan het instaler.Dan is de service van proximus stukken beter.Daar moet je dan wel een nr.vragen maar dan weet je tenminste dat je een splinternieuwe decoder hebt;En deze is misschien binnen een week weer naar de vaantjes.
Ik heb gewoon telenet met een kaartje en sat . Meer van die brol moet ik idd niet ;-)
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)