Opnemen
#11
Chukky ik heb vroeger ook toen ik in Brecht woonde en geen telenet of belgacom kon nemen de vele voordelen gezien van een satelliet.maar bij mij is het gewoon niet mogelijk om er één te plaatsen.Nu mag het nog voor tv vlaanderen zijn daar zou ik al content mee zijn.Omdat men van binnen uit niet op het appartements gebouw geraakt.En die aannemer heeft die schotel die er op stond van mij zonder mijn weten er af gehaald van dat gebouw hier naast.Maar nu over die decoder van telenet gesproken ik ga naar telenet bellen en ik zeg dat ik geen 8e betaal voor een 2e hands decoder.Want ik huur er een aan 8€,en als je de tv af zet moet die klok er opstaan.Die staat er even op maar na een tijdje is die weer weg en is dat scherm zwart.Dus ik bel naar telenet en zal vragen wat zij voorstellen,want ik ga er geen nieuwe halen.Want ik heb geen vervoer.Ik ben namelijk over tien jaar in een laadput gevallen en ga niet 20 kilometer wandelen van hier naar de dichts bijzijnde theek in kapellen waar deze vandaan kwam.
Antwoord
#12
(14-01-2015, 11:59)Dimira schreef: Chukky ik heb vroeger ook toen ik in Brecht woonde en geen telenet of belgacom kon nemen de vele voordelen gezien van een satelliet.maar bij mij is het gewoon niet mogelijk om er één te plaatsen.Nu mag het nog voor tv vlaanderen zijn daar zou ik al content mee zijn.Omdat men van binnen uit niet op het appartements gebouw geraakt.En die aannemer heeft die schotel die er op stond van mij zonder mijn weten er af gehaald van dat gebouw hier naast.Maar nu over die decoder van telenet gesproken ik ga naar telenet bellen en ik zeg dat ik geen 8e betaal voor een 2e hands decoder.Want ik huur er een aan 8€,en als je de tv af zet moet die klok er opstaan.Die staat er even op maar na een tijdje is die weer weg en is dat scherm zwart.Dus ik bel naar telenet en zal vragen wat zij voorstellen,want ik ga er geen nieuwe halen.Want ik heb geen vervoer.Ik ben namelijk over tien jaar in een laadput gevallen en ga niet 20 kilometer wandelen van hier naar de dichts bijzijnde theek in kapellen waar deze vandaan kwam.
Dimira wanneer je je dc afzet gaat die na een tijdje in spaarstand zodat je de klok dus niet meer ziet, als je die dan toch wil zien laat de dc dan opstaan he, wat verschil gaat dat geven op je elektriciteits rekening denk je.
Antwoord
#13
tontol kan dat misschien liggen aan die slimme energie stand of hoe dat noemt?Want vroeger zette ik hem niet op die stand en nu heb ik gezien dat hij bij mij er standaard op staat.Ik weet dus niet is dit zo bij een nieuwe decoder of is dit een tweede handse;Maar na een tijdje gaat die klok dus weg en moet ik ook telkens ik de tv terug aanschakel een 10 tal sec. wachten tot ik beeld heb.En dit is zeer vervelend.In ieder geval dan ga ik dit snel terug eens proberen,en zien wat het verschil is.Want mijne portomonee zal het niet voelen.Ik denk dat een ijskast of diepvriezer wel wat meer energie opslorpt dan zo een klein ding.Daarbij ze gaan nu al niet langer dan een paar jaar mee,als ze dan nog eens dagelijks moeten opladen is dit zeker niet goed voor deze toestellen.
Antwoord
#14
Als het voor u een geruststelling mag wezen, bij mij duurt het ook bijna één minuut voor ik beeld heb wanneer ik mijn dc uit slaapstand haal en dan duurt het nog eens 45 sec ongeveer vooraleer ik het menu kan gebruiken.Ik heb daar al mee leren leven hoor. ;-)
Antwoord
#15
Ik heb nu die energie stand uitgezet;En het probleem is zoals je zei verholpen.Veel meer verbruikt dat ding toch niet of hij nu een ganse nacht op staat.Ik denk dat hij meer verslijt aan dat telkens heropstarten wanneer je de tv.terug aansluit dan wanneer hij snacht blijft aanstaan.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)