Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RTL4, RTL5, Veronica, ...enz
De Nederlandse commerciële TV zenders zoals RTL4, RTL5, Veronica, ...enz zitten niet in het aanbod van Telenet en Proximus en dat vanwege de uitzendrechten tot daar aan toe.
Sedert een aantal jaren kan men in België een abonnement bij CanalDigitaal aangaan en zodoende kan men wel die zenders ontvangen, zijn er dan ineens geen problemen meer met de uitzendrechten? Dat versta ik niet zo goed.  Confused
Als er dan geen problemen meer zouden zijn met die uitzendrechten dan zouden er geen bezwaren mogen zijn dat zowel Telenet als Proximus die zenders aan te bieden.
Antwoord
Apestaart12 das toch simpel. Sluit een abonbement af bij cd en je hebt ze Confused
Antwoord
(13-08-2018, 19:14)natte schreef: Apestaart12 das toch simpel. Sluit een abonbement af bij cd en je hebt ze Confused

Nattemans, je begrijpt de vraag niet, het gaat hier niet over dat ik een abonnement moet afsluiten bij CanalDigitaal, het gaat hier over als men in België een abonnement bij CanalDigitaal afsluit er ineens geen problemen zouden zijn met de uitzendrechten wat bij Telenet en Proximus wel het geval is.
Dat is hier een beetje met 2 maten en 2 gewichten werken, aan de ene kant mogen Telenet en Proximus die zenders niet verdelen vanwege de uitzendrechten en aan de andere kant kan men in België wel een abonnement aangaan bij CanalDigitaal zodat men die zenders dan toch kan ontvangen en dat vind ik zeer eigenaardig.
Antwoord
(13-08-2018, 21:18)apestaart12 schreef:
(13-08-2018, 19:14)natte schreef: Apestaart12 das toch simpel. Sluit een abonbement af bij cd en je hebt ze Confused

Nattemans, je begrijpt de vraag niet, het gaat hier niet over dat ik een abonnement moet afsluiten bij CanalDigitaal, het gaat hier over als men in België een abonnement bij CanalDigitaal afsluit er ineens geen problemen zouden zijn met de uitzendrechten wat bij Telenet en Proximus wel het geval is.
Dat is hier een beetje met 2 maten en 2 gewichten werken, aan de ene kant mogen Telenet en Proximus die zenders niet verdelen vanwege de uitzendrechten en aan de andere kant kan men in België wel een abonnement aangaan bij CanalDigitaal zodat men die zenders dan toch kan ontvangen en dat vind ik zeer eigenaardig.

Ik denk dat ze het gewoon niet mogen verdelen in Belgie ,maar ze doen het toch al jaren.
Wie gaat zich er mee moeien , ik zou het niet weten .
Hetzelfde is dat we de Engelse zenders zonder codering kunnen ontvangen, dat mag ook niet .
En het komt toch door tot de Benelux landen en nog wat verder .
Uitzendrechten kloppen hier idd dan ook niet. Beetje hetzelfde he
Antwoord
als ze uitzendrechten hebben voor heel belgie gaat het de RTL groep meer geld kosten voor programma's te maken,
ook gaan ze meer reclame geld verdienen dan de SBS groep belgie en Medialaan waardoor het dus oneerlijke concurrentie is.

daar veel mensen in belgie geen Satelliet schotel willen of mogen hangen zal het aantal CD klanten een heel stuk lager liggen dan als het over heel belgie te zien is en kost het hen dus ook minder en winnen ze niet zoveel meer als de Vlaamse commerciëlen.

en idd, denk dat ze bij de RTL groep en de commerciële in belgie zelf geen idee hebben dat dit gebeurt, er is amper iets van te vinden op hun site, ze hebben die optie stilzwijgend weggestoken, zelf de nieuwe abbo's met de app kan niet meer in belgie genomen worden, dus denk wel dat het een groot deel niet geweten is en ze niet mogen bij CD die abbo's verkopen in belgie.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
111 DAB+ radiozenders van Belgie,Frankrijk en Nederland,mooi aantal al.
Antwoord
Ik vind iedereen is daar vrij in te kiezen. Ik vind het een leuke aanvulling op het vlaamse content. Je moet steeds op zoek gaan naar beter. Dat deed ik al 1984 met de filmbox en zo. Gewoon rondkijken. En zelf beslissen of je het neemt of niet.
Antwoord
En ze tonen veel zelfde op de Nederlandse zenders dat op de Vlaamse ook speelt,
Ik kijk nog amper, is zeer flauw geworden.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
Antwoord
Inderdaad dat is waar. Ik volg nu meer nederlandse films en shows en series op videoland en nlstart. Kan je zelf kiezen wat leuk is. Ott en vod als het ware
Antwoord
(14-08-2018, 23:02)natte schreef: Inderdaad dat is waar. Ik volg nu meer nederlandse films en shows en series op videoland en nlstart. Kan je zelf kiezen wat leuk is. Ott en vod als het ware

waarvan veel op één ook komen zoals voetbalmaffia die op de Nederlandse tv heeft gespeeld en op één ook heeft gespeeld de vorige dagen elke dag.
en flikken Maastricht is daar ook zo een vb van en er zal nog wel meer volgen.
www.master-magic.be
www.radiosite.eu
Antwoord
Das waar maar specifieke shows of films of series kan je exclusief opvragen
Antwoord