Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VINTAGE tv stopt
Het ongecodeerde Britse satellietplatform Freesat wijzigde onlangs de prijsstructuur die zenders voor de satellietverspreiding dienen te betalen. Het gevolg van deze wijziging is dat Vintage TV vanaf vandaag niet meer via de Astra2 satelliet te ontvangen is. De muziekzender roept kijkers op om bij de Britse mediatoezichthouder Ofcom hierover vragen te stellen.

Satelliet te duur

Vintage TV zegt dat de nieuwe prijsstructuur voor kleinere commerciële nichezenders zoals Vintage TV voor een onrendabele bedrijfsvoering zorgen. Zo heeft Vintage TV geen financiële middelen meer om eigen programma’s te maken als men de hogere prijs voor satellietverspreiding aan Freesat zou betalen. Vintage TV zendt onder meer muziekprogramma’s met oudere muziek uit de jaren ’60 en ’70 van de vorige eeuw uit.
Analoge tv moet blijven! Idea
Antwoord

waarom verschiet ik daar niet meer van, al die FTA zenders hebben teveel kosten en gaan vroeg of laat stoppen of achter de kaart zodat ze betaald krijgen ervoor.
en eerst zijn het de kleine zendertjes.
Antwoord

(17-05-2018, 22:06)master-magic schreef: waarom verschiet ik daar niet meer van, al die FTA zenders hebben teveel kosten en gaan vroeg of laat stoppen of achter de kaart zodat ze betaald krijgen ervoor.

Er zijn misschien 30 vrije muziekzender op Engeland . Duurt nog wel een tijdje als die allemaal weg zijn ;-)
Antwoord

(17-05-2018, 22:30)chukky2 schreef:
(17-05-2018, 22:06)master-magic schreef: waarom verschiet ik daar niet meer van, al die FTA zenders hebben teveel kosten en gaan vroeg of laat stoppen of achter de kaart zodat ze betaald krijgen ervoor.

Er zijn misschien 30 vrije muziekzender op Engeland . Duurt nog wel een tijdje als die allemaal weg zijn ;-)

maar veel brol ook die soms sneller kunnen verdwijnen dan je denkt.
Antwoord

Ik vrees ook voor hopelijk blijven ch 4   5
Antwoord

(17-05-2018, 22:30)chukky2 schreef:

Er zijn er goede bij maar ook minder goede
Antwoord

Forum software by © Master-Magic Tv-Digitaal.info