Weinig echte HD op HD kanalen
#11
Amaai,kan die bij u binnen staan?Dat is er zeker ene van 5 meter lang zeker.Big Grin
Antwoord
#12
Citaat:Vaak bij close-ups (die op zich wel scherp zijn) zie ik sctructuurpartijen zoals haren of geruite kleding vaak een groffe blokkerige structuur vertonen, zeker als het beeld een beetje beweegt. Ook op HD zenders!

Ik heb hetzelfde probleem en heb de laatste nieuwe Samsung Smart Led.

Het rare is als ik die kanalen bekijk zonder Hd dat dit probleem zich niet voordoet.Heb al in de instellingen zitten zoeken zonder resultaat.Raar hé.
Antwoord
#13
Voor mijn moeder heb ik ook verleden jaar of over twee jaar een samsung led tv gekocht.En ze heeft prachtig beeld,behalve op ab3 daar is blok vorming maar ik denk dat dat normaal is.Dat ligt aan dat programma of aan die zender ik weet het niet want het was vroeger ook al.Mijn volgende word ook een led denk ik.
Antwoord
#14
(05-11-2012, 16:29)bobo-truck schreef:
Citaat:Vaak bij close-ups (die op zich wel scherp zijn) zie ik sctructuurpartijen zoals haren of geruite kleding vaak een groffe blokkerige structuur vertonen, zeker als het beeld een beetje beweegt. Ook op HD zenders!

Ik heb hetzelfde probleem en heb de laatste nieuwe Samsung Smart Led.

Het rare is als ik die kanalen bekijk zonder Hd dat dit probleem zich niet voordoet.Heb al in de instellingen zitten zoeken zonder resultaat.Raar hé.

dan zou het kunnen liggen aan die digicorders dat ze de beelden niet goed kunnen verwerken van Vier HD en VTM HD,
want heb het ook al door iemand anders horen zeggen die dit ook ervaart op de box van telenet.
net of deze zenders te zwaar zitten van HD beelden ofzoiets.
kan ook zijn aan de bitrate van deze zenders die te laag zijn volgens het gene VTM HD en Vier HD/Vijf HD doorstuurt naar telenet.
maar dat is gissen omdat we dit niet kunnen checken zonder bevestiging van de zenders zelf.
maar of ze dit gaan vertellen is een andere zaak.
Antwoord
#15
(05-11-2012, 16:39)Dimira schreef: Voor mijn moeder heb ik ook verleden jaar of over twee jaar een samsung led tv gekocht.En ze heeft prachtig beeld,behalve op ab3 daar is blok vorming maar ik denk dat dat normaal is.Dat ligt aan dat programma of aan die zender ik weet het niet want het was vroeger ook al.Mijn volgende word ook een led denk ik.

dat van AB3 ligt gewoon aan het beeld dat ze doorkrijgen,
word ferm op beknibbeld,
op sat zijn deze ook al aan de lage kant en dan merk je het wel snel.
daar hebben ze nog 3 zenders van AB Wink (AB1,AB3,AB4)
Antwoord
#16
(05-11-2012, 16:45)master-magic schreef:
(05-11-2012, 16:39)Dimira schreef: Voor mijn moeder heb ik ook verleden jaar of over twee jaar een samsung led tv gekocht.En ze heeft prachtig beeld,behalve op ab3 daar is blok vorming maar ik denk dat dat normaal is.Dat ligt aan dat programma of aan die zender ik weet het niet want het was vroeger ook al.Mijn volgende word ook een led denk ik.

dat van AB3 ligt gewoon aan het beeld dat ze doorkrijgen,
word ferm op beknibbeld,
op sat zijn deze ook al aan de lage kant en dan merk je het wel snel.
daar hebben ze nog 3 zenders van AB Wink (AB1,AB3,AB4)

Waarom ze nu juist die 3 er uit pikken weet ik ook niet.Bij belgacom zat ab 4 ook,maar ja dat heb je wel met meerdere zenders.
Antwoord
#17
(05-11-2012, 16:50)Dimira schreef:
(05-11-2012, 16:45)master-magic schreef:
(05-11-2012, 16:39)Dimira schreef: Voor mijn moeder heb ik ook verleden jaar of over twee jaar een samsung led tv gekocht.En ze heeft prachtig beeld,behalve op ab3 daar is blok vorming maar ik denk dat dat normaal is.Dat ligt aan dat programma of aan die zender ik weet het niet want het was vroeger ook al.Mijn volgende word ook een led denk ik.

dat van AB3 ligt gewoon aan het beeld dat ze doorkrijgen,
word ferm op beknibbeld,
op sat zijn deze ook al aan de lage kant en dan merk je het wel snel.
daar hebben ze nog 3 zenders van AB Wink (AB1,AB3,AB4)

Waarom ze nu juist die 3 er uit pikken weet ik ook niet.Bij belgacom zat ab 4 ook,maar ja dat heb je wel met meerdere zenders.
dacht dat AB3 enkel in belgie mocht doorgegeven worden omdat ze een uitzendlicentie hebben voor belgie,
de rest mag enkel in wallonie (daarom ze bij telesat wallonie aangeboden worden).
is iets van een oude overeenkomst.
dacht dat AB3 een bureau heeft in brussel en vandaar uit uitzend ofzoiets,
zou het eens in google moeten opzoeken.
Antwoord
#18
AB3 is een nieuwe algemene televisiezender op de Franstalige Belgische markt. Ontspanning en informatie zijn de sleutelwoorden. Meer dan 10 films per week en veel sport. magazines en kinder- en jeugdreeksen.
Info: www.ab3.be/
Antwoord
#19
(05-11-2012, 16:54)master-magic schreef:
(05-11-2012, 16:50)Dimira schreef:
(05-11-2012, 16:45)master-magic schreef:
(05-11-2012, 16:39)Dimira schreef: Voor mijn moeder heb ik ook verleden jaar of over twee jaar een samsung led tv gekocht.En ze heeft prachtig beeld,behalve op ab3 daar is blok vorming maar ik denk dat dat normaal is.Dat ligt aan dat programma of aan die zender ik weet het niet want het was vroeger ook al.Mijn volgende word ook een led denk ik.
dat van AB3 ligt gewoon aan het beeld dat ze doorkrijgen,
word ferm op beknibbeld,
op sat zijn deze ook al aan de lage kant en dan merk je het wel snel.
daar hebben ze nog 3 zenders van AB Wink (AB1,AB3,AB4)

Waarom ze nu juist die 3 er uit pikken weet ik ook niet.Bij belgacom zat ab 4 ook,maar ja dat heb je wel met meerdere zenders.
dacht dat AB3 enkel in belgie mocht doorgegeven worden omdat ze een uitzendlicentie hebben voor belgie,
de rest mag enkel in wallonie (daarom ze bij telesat wallonie aangeboden worden).
is iets van een oude overeenkomst.
dacht dat AB3 een bureau heeft in brussel en vandaar uit uitzend ofzoiets,
zou het eens in google moeten opzoeken.
Tegenwoordig kan bij belgacom alles.Je Angel moet daar van niets meer verschieten.
Antwoord
#20
(05-11-2012, 16:43)master-magic schreef:
(05-11-2012, 16:29)bobo-truck schreef:
Citaat:Vaak bij close-ups (die op zich wel scherp zijn) zie ik sctructuurpartijen zoals haren of geruite kleding vaak een groffe blokkerige structuur vertonen, zeker als het beeld een beetje beweegt. Ook op HD zenders!

Ik heb hetzelfde probleem en heb de laatste nieuwe Samsung Smart Led.

Het rare is als ik die kanalen bekijk zonder Hd dat dit probleem zich niet voordoet.Heb al in de instellingen zitten zoeken zonder resultaat.Raar hé.

dan zou het kunnen liggen aan die digicorders dat ze de beelden niet goed kunnen verwerken van Vier HD en VTM HD,
want heb het ook al door iemand anders horen zeggen die dit ook ervaart op de box van telenet.
net of deze zenders te zwaar zitten van HD beelden ofzoiets.
kan ook zijn aan de bitrate van deze zenders die te laag zijn volgens het gene VTM HD en Vier HD/Vijf HD doorstuurt naar telenet.
maar dat is gissen omdat we dit niet kunnen checken zonder bevestiging van de zenders zelf.
maar of ze dit gaan vertellen is een andere zaak.
Ben er bijna zeker van moest ik bellen naar Telenet dat ze het wel op de tv zullen steken.
Toch bedankt voor de respons,ben al blij dat ik niet alleen ben,als is dat maar een magere troost.Big Grin
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)